News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 54 Guests are viewing this topic.

rocklee

#27660
sa incepem cu traian vuia .... :)



















TibiV

Ai parcat "Furia..." frumos, pe asfalt... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

am ajuns  ...la colonia mica  >:(....

aici imagini cu pasajul peste autostrada ...debleul de langa pasaj ...si terasamentul....  si ce era incurajator se lucra intens ... :)
















rocklee







o imagine zouumuita ... :(











imaginea aceasta este interesanta ...
specialisti sane spuna ce este...


:) :) :) :)


rocklee

#27665
cateva imaginicu nodul..margina ...unele facute din mers cu telefonul ... :)

de inceput doua cu pasajul peste calea ferata....






rocklee

vitorul sens giratoriu ..dinspre timisoara ...se lucra la el...








GDPR

Mi se pare mie, sau apa balteste la baza rambleului, acolo unde ar fi trebuit sa fie rigolele? Vorbesc de pozele de la Traian Vuia.


rocklee

#27669
pasajul margina  ....




















imagini  cu podul peste  bega







in concluzie la nodul margina se lucra sustinut ...

:) :D :) :D

rocklee

#27670
la nodul grind /dobra ...se lucra la gropile vitorilor piloni ai viaductului  peste cf si se pregatea sa sape si in zona dnului a aparut in zona si o foreza















rocklee

urmatoarea oprire  dealul cu cariere de piatra ...unde sa refacut dealul cu terasamentul in totalitate .....


solutia se pare ca vafi ridicare terasamentului autostrazi cat mai sus .... :o :o :o
incepem cu vestitul stalp de inalta 37... :D

rocklee


adiarc

Quote from: adrian rosca on March 18, 2016, 08:42:17 PM
Mi se pare mie, sau apa balteste la baza rambleului, acolo unde ar fi trebuit sa fie rigolele? Vorbesc de pozele de la Traian Vuia.
Multumesc Rocklee

Adrian...nu ți se pare....este cel mai prost mod de execuție a unui terasament....sa faci taluzare+pământ vegetal FARA rigole laterale sau bazale.E de asemenea criminal sa lași asa expus terasamentul peste iarna.
Pt Salini-Impregilo este insa modul lor clasic de lucru....prost si f.prost.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Am fost si eu pana la Timisoara Marti si m-am intors Miercuri. La dus eram deja in intarziere, iar la intoarcere am plecat la 16:45 din Timisoara.

Desi era tarziu, nu am putut sa nu observ ca pe lotul 3 se lucra destul de bine chiar si dupa ora 18. Si pe lotul 2 se lucra dar parca nu la fel.
Data viitoare ma voi duce pe DN6. Momentan e acelasi lucru ca timp, dar mult mai liber.

Ce am observat pe drum:
La dus: tir rasturnat pe Dealul Negru,accident la Lesnic (tir lovit in fata, nu rau), 3 tiruri in fata mea, toate au luat-o spre Timisoara! Tir (pe sensul spre Deva) oprit pe la Cosevita (cu o roata in sant).
La intoarcere...un sinucigas cu un Logan MCV exact la Cosava, a scapat teafar de data asta. Cred ca a depasit 5 tiruri si vreo 20 de automobile in 3-4 km la Cosava...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024