News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 60 Guests are viewing this topic.

clau


mishu77


Beowulf

@dr4qul4, valea Boisoarei este destul de lata si dreapta. Conform lui Alin Goga varianta a fost studiata in anii '80.

,,Tronsonul are o lungime aici de 20 de km faţă de 30, varianta 1 a CNADNR, fără să mai fie nevoie de 3 tunele şi un pod peste râul Olt, ci doar de un tunel în zona de după satul Mlăceni, spre Sălătrucu (economia ar fi de circa 150 de milioane de euro)." - Alin Goga

Sursa:
http://www.oradesibiu.ro/2016/03/03/traseu-nou-pentru-autostrada-sibiu-pitesti-este-unul-pe-care-si-dictatorul-nicolae-ceausescu-il-dorea/
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

#27378
Din birou poate e simplu. dar din teren...
Acum 1 an am fost Salatrucu-Perisani-Mlaceni si putin si spre Spinu. Si de vreo 5 ori am urcat de la Salatrucu pe Valea Topologului.


Hai sa o luam asa: Caineni-Boisoara-Titesti-Perisani-Poiana.  nu a acelasi lucru cu Caineni-Boisoara-Titesti-Mlaceni-Salatrucu. Singura diferenta intre ele e ca la prima varianta ai nevoie de un tunel de 2-3 km, iar la a doua de un tunel de minim 4 (daca urci pana dupa Salatruc -greu de ajuns pana acolo- si iesi in dreapta Mlaceni) si de minim 6 daca vrei sa iesi intre Mlaceni si Perisani (cam pe unde e "partia" de Ski).


DAR: Mlaceni e in valea Baiasului, iar pana la Boisoara trebuie intai sa urci si sa cobori inca 2 munti (Intre Boisoara si Mlaceni ai Titestiul, care e pe o alte vale)!
Uite aici o harta cu raurile si altitudinile din zona:
https://portal.geomil.ro/arcgis/home/webmap/viewer.html?webmap=e3f60b70819243f7a9f973c042f9210e
Iar ca lungime, nu pot fi 10 km diferenta. Poate doar daca ei compara cu varianta prin Calimanesti!

Poate pe google maps pare plat, dar in realitate avem diferente de 200-300 m,  unde nu exista decat varianta tunelului.... Ceausescu ar fi facut deblee si ramblee de 50 m si nimeni nu l-ar fi contrazis.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

silviu321

Quote from: ciprebbe on March 01, 2016, 12:26:09 PM
Quote from: clau on March 01, 2016, 11:36:41 AM
LD 4 sectiunea fara AC... aici mai au un rand de pile de facut de la zero... au dus armaturi dar nu lucreaza... si trebuie deviat DJ-ul din ce am vazut din teren

Si cum vrei sa le faca daca au firele deasupra? uite aici

iN ZONA SUNT PROGRAMATE LUCARI MASIVE DE RELOCARE A LEA 400KV MINTIA- ARAD
Se va modifica amplasmentul LEA cu cativa (zeci) metri  mai la nord est de actualul amplasament, pe intreg segmentul de la DJ
supratraversarea DJ 706A pana la dincolo de drumul ce face legatura dintre Branisca si sat Rovina (DC146A)
Astfel se vor monta un numar de 6 stalpi noi, cu prizele de pamant aferente; se vor inlocui conductoarele active si de protectie pe acest segment;
se vor demonta 4 stalpi aflati pe vechiul amplasament, prea aproape de autostrada sau care nu asigurau gabaritul sau unghiul necesar la supratraversarea autostrazii;
De precizat ca mare parte a acestor lucrari se pot realiza cu LEA sub tensiune.

clau

Azi am fost sa vad acea linie sa ma conving ce e acolo... In rest s-a lucrat azi "puternic" la nod Ilia iar la nod Grind erau multe utilaje si se pare ca se pregatesc de structuri. Langa CF au facut o groapa( nu stiu pt ce) iar la DN era marcat dreapta-stanga pt pasaj... La nod Margina la fel s-a lucrat bine... Sunt toate grinzile atat la pasaj DN cat si la CF... Nu ma asteptam sa puna grinzi metalice la pasaje... Intr-o saptamana se vad progrese vizibile 😀👍👌

TibiV

Quote from: clau on March 05, 2016, 10:06:36 PM
Nu ma asteptam sa puna grinzi metalice la pasaje...

Nici eu... :(
Stiind cat de iresponsabila este CNADNR cand este vorba de mentenanta, structurile metalice majore, de rezistenta, mi se par absolut contraindicate....

Nu spun la modul general, ci doar la noi...

Daca CNADNR s-ar fi ocupat de Golden Gate, podul ala nu ar fi apucat nici 50 de ani... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Quote from: dr4qul4 on March 05, 2016, 07:09:06 PM
Hai sa o luam asa: Caineni-Boisoara-Titesti-Perisani-Poiana.  nu a acelasi lucru cu Caineni-Boisoara-Titesti-Mlaceni-Salatrucu. Singura diferenta intre ele e ca la prima varianta ai nevoie de un tunel de 2-3 km, iar la a doua de un tunel de minim 4 (daca urci pana dupa Salatruc -greu de ajuns pana acolo- si iesi in dreapta Mlaceni) si de minim 6 daca vrei sa iesi intre Mlaceni si Perisani (cam pe unde e "partia" de Ski).
Corect, din ce tin minte (am o filmare, unghiul nu spune prea multe) drumul propice e pe traseul DN7D de la Valeni spre Salatrucu, dar stanga spre Poiana si trecut prin zona foarte ingusta spre Perisani, nu prin Mlaceni pentru ca trebuie tunel lung pe sub un deal destul de mare. De la Perisani pana la Caineni tot DN7D e ruta aparent cea mai buna. si mai scurta, chiar cu niste tunele mici (intre Titesti si Boisoara si unul la Poiana) ar putea sa iasa per total mai ieftin decat tunelurile multe si ne neevitat de pe Valea Oltului in celelalte variante.

dr4qul4

#27383
La Poiana Tunelul nu e chiar mic. Are 2 km. E acelasi ca si pe varianta rosie.
Iar daca tot ajungi acolo, logic e sa mergi pe valea Baiasului si apoi pe valea Oltului. Ai doar 2 tunele mici pe valea Oltului (si cateva viaducte), pentru ca autostrada trebuie sa mearga drept. Dar cred ca ai avea ceva asemanator si la Boisoara  (nu stiu ca pe acolo nu am ajuns, dar e totusi munte).

Poate DN7D e o varianta mai buna (dar paote fi si mai proasta), dar in nici un caz nu scurtezi 10 km (poate scurtezi maxim 1km), nu scapi de nici un tunel (tot minim 2 ai avea), iar varianta rosie are nod aproape de Brezoi, de unde te legi de DN7A.

Si mai e ceva, DN7D trece printr-o zona populata, cu multe situri arheologice! Valea Baiasului este dreapta, lata (doar la inceput este putin ingusta, dar observ ca se rezolva fara tunel), si nelocuita (e doar o manastire, care nu va fi deranjata, nici macar un sat).
Iar ce spune acel domn Goga...pare bazat pe documentare "din birou". la Mlaceni e greu sa iesi cu tunel, sa scurtezi 10 km si sa castigi 150 mil de euro!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

Ma enerveaz aca noi "ne rupem capetele" sa gasim traseul optim, fara sa castigam vreun ban, iar aia care sunt platiti gars de tot sa gaseasca traseul optim dau numai dude!!
Cum vine asta?
Pai hai sa gasim si instalatii de foraj geo sa le dam pe tava probele geologice sa le analizeze in laborator. Daca au asa ceva.

AdrianB1

Cand o sa redeschida Clinceni (e inchis ca in fiecare an pe vremea asta, nu au semnat protocolul cu armata, care e proprietarul terenului) o sa dau o tura in zona sa fac o filmare cu camerele montate intr-un unghi mai bun si eventual un pic mai jos, ca sa se vada detaliile cat mai bine.

cezar-mario2012

  Dar cu tuneluri de pe lot 2 ce se întâmplă asteapta să se facă singure...

clau

Sunt in faza de proiectare pana in vara...

alecu26

interesant intradevar grinzile metalice.

Nu e o problema de intretinere. Din contra....daca e bine facut, as zice ca grinzile de metal sunt chiar mai rezistente decat cele de beton. Dar OK...trebie simt de raspundere la protectia anitcoroziva in zona expusa, si daca chiar se intampla ceva...sa se intervina. Daca nu se intervine....metalul are ac de cojocul CNADNR. S-a gandit el dinainte, ca daca tot nu-l vopseste nimeni, sa aiba solutie de rezerva...si se cam pasiveaza singur. Dupa un prim strat de rugina, oxigenul nu mai patrunde si nu mai corodeaza.

Alegerea acolo de grinzi metalice poate fi generata de:
- oblicitatea mare (apar niste efecte de torsiune a grinzilor in plus, mai greu de controlat la grinzile de beton prefabircat, mai ales daca sunt grinzi T. U-urile lui Bechtel sunt mai bune).
- deschiderea efectiva si ea are importanta. Daca se trece de 40 de metri (cu toate ca nu pare) mai greu cu grinzi de beton.
- simplitatea executie si lucrului sub trafic.
- ar mai fi si intaltimea grinzi, care la metal e mai mic, si atunci genereaza economii de terasamet fata/spate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Vlad94

Cateva semne de intrebare?
1.Se deschide lotul raian vuia-margina anul asta?
2. Se deschide lotul grind-ilia anul asta?
3 Deschis lotul OS3 anul asts?
4.S-a inceput ceva procedura la tunele?
5.S-a decis pana la urna cu descarcarea de la holdea?
6.S-a inceput ceva pe lotul UMB?