Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 84 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

1. Nu stim inca rezultatele expertizei, dar speram ca da, prin iunie-iulie probabil.
2. Sansele sunt bune.
3. Oficial da, neoficial so-so
4. Oare Salini face proiectarea? Ei au venit cu un PT, dar mai departe de atat nu ne-a zis nimic CNADNR. Oricum, cam pe acolo suntem.
5. Vedem dupa legea de la ANAP cu micile modificari in achizitii publice.
6. Se inceput din 2013 :). Inca nu e AC, deci probabil nimic spectaculos, dar se lucreaza.

adiarc

e intradevar de neacceptat ce se intampla cu OS 3 si nu numai.

Si acest domn Homor e in aceasi nota a inaintasilor lui si,dupa cum banuiam toate acele povesti de adormit copii si vizite cu nemiluita pe santiere au fost doar niste jalnice exercitii de imagine....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marisRO

Studiul de Fezabilitate pentru construcţia autostrăzii Sibiu-Piteşti va fi finalizat până la data de 15 decembrie a acestui an iar proiectarea şi execuţia lucrărilor vor fi demarate după finalizarea documentului, se arată într-un comunicat al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).

Comunicatul reaminteşte faptul că noul termen estimat pentru darea în trafic a tronsonului de autostradă este anul 2021.

Contractul de lucrări pentru autostrada Sibiu - Piteşti va fi finanţat din Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM) 2014 - 2020.

'Având în vedere importanţa proiectului autostrăzii Sibiu-Piteşti, CNADNR SA a supus dezbaterii publice pentru prima dată un proiect de infrastructură rutieră la faza de SF (studiul de fezabilitate - n.r.) privind alegerea variantei optime de traseu. Acest demers a avut drept scop cunoaşterea şi eliminarea eventualelor probleme de mediu, geomorfologiei terenului, arheologice, care ar putea conduce la modificări ale proiectului. Stadiul actual al proiectului este cel al selecţiei alternativelor de traseu. Varianta optimă de traseu va rezulta în urma Analizei Multicriteriale, în baza criteriilor aplicate variantelor studiate, respectiv criterii tehnice, de mediu, socio-economice şi financiare', precizează documentul citat.

Potrivit acestuia, CNADNR a organizat dezbateri publice cu privire la acest subiect în cele trei judeţe interesate, respectiv Vâlcea (23 noiembrie 2015), Argeş (26 noiembrie 2015) şi Sibiu (3 decembrie 2015).

Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, a declarat, la sfârşitul lunii februarie, la PRO TV, că noul termen pentru deschiderea în totalitate a autostrăzii Piteşti - Sibiu este anul 2021, faţă de 2023 cum era iniţial, după ce unitatea special constituită pentru implementarea proiectului a găsit soluţii pentru devansare, în timp ce pentru sectoarele de capăt va fi posibilă folosinţa mai devreme de această dată.

Aproximativ 8.000 de persoane au participat luni la un miting organizat de Sindicatul Autoturisme Dacia (SAD) pentru susţinerea unor obiective de interes naţional, precum urgentarea construcţiei autostrăzii Piteşti - Sibiu.

Sursa:http://www.capital.ro/cnadnr-studiul-de-fezabilitate-pentru-autostrada-sibiu-pitesti-va-fi-finalizat-anul-acesta.html

Comunicatul: http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2007%2003%202016.pdf


adiarc

aceleasi declaratii goale de orice continut
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Liviu_udr

In cel mai scurt timp voi pune aprox 30 de poze cu A1 intre Deva si Lugoj. Pozele le-am facut azi ora 9.00. Sunt in afara tarii si merge cam greu net-ul.

clau

Nici acum nu avem traseul???!!!  >:(

TibiV

Hai sa punem "pentru posteritate" comunicatul emis de CNADNR dupa mitingul de azi de la Pitesti...

Quote
Comunicat de presă
07.03.2016

Având în vedere importanţa proiectului autostrăzii Sibiu-Piteşti, CNADNR SA a suspus dezbaterii publice pentru prima dată un proiect de infrastructură rutieră la faza de SF privind alegerea variantei opțime de traseu.   

Acest demers a avut drept scop cunoaşterea şi eliminarea eventualelor probleme de mediu, geomorfologiei terenului, areheologice, care ar putea conduce la modificări ale proiectului.

Astfel, în acest sens au fost organizate de către CNADNR dezbateri publice în cele trei județe interesate cu privire la acest subiect. Dezbaterile publice s-au desfășurat la sediul consiliilor judetene după cum urmează: CJ Valcea - 23.11.2015, CJ Arges - 26.11.201, CJ Sibiu - 03.12.2015.

Stadiul actual al proiectului este cel al selectiei alternativelor de traseu. Varianta optimă de traseu va rezulta în urma Analizei Multicriteriale, în baza criteriilor aplicate variantelor studiate, respectiv criterii tehnice, de mediu, socio-economice și financiare.

În urma ședințelor de lucru dintre reprezentanții JASPERS/CNADNR și Proiectant au fost agreate de principiu urmatoarele:

  •   analiza unei game largi de alternative de traseu prin studiul aferent Etapei I a Analizei Multicriteriale;
  •   analiza variantelor de traseu rezultate după finalizarea Etapei 1, prin metodologia Etapei a II-a Analizei Multicriteriale. Proiectantul urmează să elaboreze studiul în baza acestei metodologii pentru alegerea alternativei optime de traseu.

Studiul de Fezabilitate va fi finalizat conform programului până la data de 15.12.2016. Proiectarea și execuția lucrărilor pentru Autostrada Sibiu-Pitești vor fi demarate după finalizarea Studiului de Fezabilitate.
Contractul de lucrări pentru"Autostrada Sibiu - Pitești" va fi finanțat din POIM 2014 - 2020, data estimată pentru dare în trafic a tronsonului de autostradă fiind anul 2021.

Având în vedere că Autostrada Sibiu – Pitești este principalul proiect de infrastructură,  la nivelul CNADNR s-a decis constituirea colectivului de lucru - Unitatea de Implementare pentru Revizuirea/ Actualizarea Studiu de Fezabilitate pentru "Autostrada Sibiu-Pitești" în cadrul căreia au fost desemnați 18 angajați ai CNADNR de diferite specialități în domeniu, ce vor urmări procesul de realizare a studiului de fezabilitate și în mod special realizarea studiilor de specialitate la nivel de detalii, astfel încât studiul de fezabilitate să respecte standardele de calitate impuse de U.E.

                                                                                                                                 
CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Morosanu

Deci stim exact cat stiam anul trecut!  >:(
Politica distruge tot ce atinge.


Liviu_udr

Deva, Soimus, 7 martie 2016, ora 9.00:





Liviu_udr

Intersectie E673, Deva Lugoj, cu A1. Vedere spre Lugoj. 7.03.16




Imi cer scuze pt calitate. Era trafic infernal pe ambele sensuri, incepuse chir sa ploua!

Liviu_udr

Intersectie A1 cu D.C. 137. Daca retin bine era indicator spre o localitate Teiu. Data: 7.03.2016
Imagini A1 spre Deva:








Liviu_udr

Intersectie A1 cu D.C. 137. Daca retin bine era indicator spre o localitate Teiu. Data: 7.03.2016
Imagini A1 spre Lugoj:




























Liviu_udr

Cam astea sunt pozele mele.
Concluzii: Se lucra in toate zonele pe care le-am putut vedea pe ruta mea Deva-Lugoj.
Am observat de pe E673 ca erau multi muncitori la ecotunelul din stanga lui E673, directia Deva Lugoj.
Dupa localitatea Margina, unde A1 intersecteaza E673, se lucra la supratraversare, desi ploua torential, fiind puse grinzile de metal!
In plus, pe podul peste raul Bega, tot dupa loc. Margina, erau aproximativ 20 de muncitori!
Deoarece nu sunt in tara, rog pe cine vede pozele sa-mi confirme faptul ca sunt vizibile, deoarece sunt ceva probleme cu reteaua aici.

Tavi