News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

BoGDaN

Multumim actualei conduceri politice

http://www.tvrinfo.ro/plati-ue-intrerupte-suspiciuni-de-frauda-privind-construirea-portiunii-de-autostrada-nadlac-arad_19488.html

se zvoneste ca se intreupe pe tot coridorul. Mai mult se pare ca actualul guvern taie in investitii la greu...sper sa se schimbe ceva curand

iuli

Quote from: BoGDaN on July 26, 2012, 10:02:54 AM
Multumim actualei conduceri politice

Hai sa nu o dam in politica dar cred ca putina impartialitate ti-ar spune ca situatia se datoreaza fostei conduceri care a virat bani celor de la Romstrade inainte de atingerea unor obiective si in plus e chestie de management intern a celor de la Romstrade unde statul nu are cum sa se bage, decat sa opreasca contractul si sa faca o noua licitatie.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

N-ar trebui sa fie probleme la celelalte tronsoane... de ce sa fie probleme? Daca licitatiile au fost corecte si totul e OK, nu se vor retrage banii. Ar fi un abuz si nu cred ca sunt motive reale pentru care Comisia ar face asta. La urma urmei, sunt companiile "lor", gen Astaldi, FCC etc etc. Cu Romstrade e usor, e si companie romaneasca, a facut si prostii... deci e foarte usor pentru Comisie sa ii rupa in doua, mai ales ca este si MonteAdriano acolo implicata.

BoGDaN

#2598


:lol: scurta referire politica se adresa faptului ca s-au taiat sau se taie din investitii.....vom vedea ce va fi! pe de alta parte ROMSTRADE a fost privilegiata tuturor -PDL-USL...si se stie cine a fost sef CNADNR pana acum 2-3 saptamani.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Bogdan.j

Ceva noutati de la nodul de la Giarmata?
1992: Omenirea i-a pierdut pe Benny hill,Marlene Dietrich,Anda Calugareanu,Radu Tudoran. Am aparut eu. :D
Si vis pacem, para bellum.

Pelbartus

Da, astazi erau stationate cam 8 camioane si vreo 5 utilaje, dar se lucra f putin, la fel ca pe intregul tronson. Intr-un singur loc se montau parapete.
Ca fapt divers, dimineata, pe sensul Tm-Ar, la marginea terasamentului statea un cioban si avea in jur de 10 oi langa el.  :gaah: Si un om ratacit pe pasajul CF de langa Arad.
Dupa o perioada in care doar am citit, am decis sa ma inscriu. Felicitari pt forum si celor care contribuie cu informatii, poze si filmulete!  :cheers:


Ionut

Pelbartus, bine ai venit! :cheers:
Erau totusi ceva progrese vizibile?! Se vad ceva rezultate de cand s-au apucat?

Pelbartus

Din ce am vazut, nu. Sper din toata inima sa ma insel pentru ca partea de sub autostrada nu am avut cum sa o vad.
Mai erau 2 utilaje la spatiul de servicii si intr-un loc se betona un pasaj.
In ritmul asta, vorba lui bogdymol, in 10 ani termina tot traseul. :(

Fili

   Deja mi-e un dor teribil de doamna aceea consilier al ministrului, care avea cont pe sky si de la care am invatat ce inseamna transparenta si seriozitatea, in folosirea banului public. Daca cineva nu cunoste, conceptul - as putea sa spun, caci este fapt unic, ca un oficial cu rang inalt, sa comunice pe un forum, in calitate oficiala:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1458325&page=17
 
Multumiri doamna Doina, atat dvs si eficientei dvs sefe, doamna Boagiu, din a carei munca inca ne ...hranim noi, cei de aici.

vchira

Quote from: Fili on July 26, 2012, 04:41:45 PM
   Deja mi-e un dor teribil de doamna aceea consilier al ministrului, care avea cont pe sky si de la care am invatat ce inseamna transparenta si seriozitatea, in folosirea banului public. Daca cineva nu cunoste, conceptul - as putea sa spun, caci este fapt unic, ca un oficial cu rang inalt, sa comunice pe un forum, in calitate oficiala:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1458325&page=17
 
Multumiri doamna Doina, atat dvs si eficientei dvs sefe, doamna Boagiu, din a carei munca inca ne ...hranim noi, cei de aici.

ai dreptate..pacat pacat pacat... threadul ala a fost chiar atunci inchis..caci nimeni nu credea ca ministrul nou va continua dialogul. Se pare ca am avut dreptate cand spuneam pe SSC ca totul se poate schimba de pe o zi pe alta. Eu incidental lucrez in parte de management(nu in constructii) si primul lucru care lam invatat a fost ca intradevar omul sfinteste locul. De obicei, acolo unde se intampla lucruri extraordinare sta un om in mijloc, si in momentul care nu mai este acolo se desframa tot. Asa a fost si cu Doamna Boagiu...dupa ce a plecat ea sa sfaramat totul... si o sa fie si mai rau! pentru ca nu Doamna Boagiu a muncit acolo ci ea a stiut sa construiasca o echipa care a tras tot ministerul dupa ea! acea echipa nu mai este si se pare ca nu se va mai forma in curand.  :(

Ionut

Guys, toti regretam cum s-a lucrat in timpul Ancai Boagiu. Now let's move on... nu are rost sa ne lamentam cu treaba asta, oricum asta nu va creste eficienta MT. Hai sa lasam politica si bocetele deoparte, va rog. Multumesc!

:cheers:

nenea_hartia

Quote from: Ionut on July 26, 2012, 05:31:10 PM
Guys, toti regretam cum s-a lucrat in timpul Ancai Boagiu. Now let's move on... nu are rost sa ne lamentam cu treaba asta, oricum asta nu va creste eficienta MT. Hai sa lasam politica si bocetele deoparte, va rog. Multumesc!

:cheers:
În timpul Ancăi Boagiu s-a lucrat inclusiv cu Romstrade...

=======

Descoperiri arheologice la Şibot, pe lotul Strabag:



Ionut

#2608
Precizari foarte importante:

QuoteCoridorul IV ramane pe ruta Sibiu - Pitesti

,,Traseul acestui obiectiv este cel prevazut in Studiul de Fezabilitate, respectiv Sibiu – Pitesti, la care se va adauga o prelungire de 5 km pentru realizarea conexiunii cu Centura Sibiu. Traseul Coridorului IV Pan-European a constituit parte a Tratatului de Aderare a Romaniei la Uniunea Europeana, fiind aprobat la nivel de ministri ai tarilor tranzitate de acesta", se arata intr-o nota a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania remisa publicatiei Finantistii.

In privinta tronsonului Sibiu – Pitesti, conducerea CNADNR a precizat ca obiectivul este eligibil pentru finantarea executiei lucrarilor din fonduri europene in exercitiul financiar 2014-2020, in prezent fiind lansata licitatia pentru servicii de reactualizare a Studiului de Fezabilitate. Licitatia pentru reactualizarea studiului ar fi trebuit sa aiba loc pe 27 iunie, insa termenul a fost amanat, din cauza unei contestatii.

Contestatia a fost depusa de SC Bring Consult SRL Arad pe 26 iunie, cu o zi inainte de termenul limita de deounere a ofertelor, insa aceasta a fost respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) ca fiind tardiva. Totusi, raspunsul CNSC a fost emis abia pe 20 iulie si comunicat pe 25 iulie, firma contastatoare avand la dispozitie 10 zile pentru a ataca solutia. CNADNR urmeaza sa stabileasca, zilele acestea, noul termen pentru depunerea ofertelor.

sursa: Finantistii

De ce nu comunica aceste lucruri CNADNR din proprie initiativa?! Poate totusi o sa ne raspunda si noua la intrebari, nu doar "presei mari".
In articol sunt precizari si despre A3, insa nimic nou.

Ionut

#2609
QuoteComisia Europeană a găsit plăți ilegale pe șantierul autostrăzii Sibiu – Orăștie

Dintr-o lungă listă de finanțări ilegale, face parte și șantierul autostrăzii Sibiu – Orăștie.  Astfel, ministerul precizează că, potrivit proiectului Raportului de Audit nr.2011/RO/REGIO/J2/995/1, Comisia Europeană a solicitat corecţii financiare pentru mai multe proiecte, respectiv construcţia autostrăzii Orăştie-Sibiu (corecţie de 428,9 milioane lei), autostrada Nădlac - Arad (168,8 milioane lei), reabilitarea DN 24 şi DN 24B (39,9 milioane lei).

sursa: Turnul Sfatului

Mda, tipic pentru fonduri europene, au bagat la decontare cheltuieli pe care Comisia nu vrea sa le deconteze. Sunt curios ce fel de plati au fost, de sunt catalogate drept "ilegale". Ilegal nu e tot una cu eligibil. Sa ne spuna si noua ce plati au fost, sa ne dam seama daca au fost ilegale sau nu, sa stim pe cine injuram.