News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 51 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

despre Izvin-Sanovita am informatii de la un coleg care a lucrat acolo pana ieri si a spus ca stratul de uzura e gata 90%...din spate e gata si marcajul si parapetii!!!deci vremea e foarte buna dar TS intarzie intentionat!!!probabil va fi o deschidere in 15 decembrie!
Romania are un viitor doar daca are prezent!

archaeus

Am venit azi de la Oradea la Craiova si pe Arad -Timisoara sunt multe petice cu marcaje nerefacute, lucrari semnalizate prost cu limitari la 60.

AUT_XY

Yes, maybe to Christmas or to New Year i will drive through Romania again.

Good news at least for Sanovita-Izvin  i think ! ;) Great !


But for the closed highway part from Sebes to Sibiu - that are reaaally bad news :(

alexV


Quest

Da, se apropie darea in trafic ptr TL2.
Poze de la Nodul Topolovat, luate de pe pasaj. Se pare ca in citeva zile se va da in trafic pasajul cu giratoriile aferente.

Vedere catre DJ572, se vede in plan secund giratoriul dinspre Topolovat.


Vedere catre Izvin, in lungul A dupa panourile de presemnalizare e Valea Gacovinei, vom avea o coborire de 4%.


Vedere catre DJ572, se vede in plan secund giratoriul dinspre Lucaret.


Vedere catre Sanovita


Giratoriul dinspre Topolovat.

Common sense will get you far !

TibiV

Quest, mulţumim, faine poze !...
Marcaje şi ... gata ?!...
Dă Doamne !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Mai aveti putina rabdare cu Izvin-Sanovita, va rog. Prietenii stiu de ce.
:cheers:

stefanudrea

#24952
^
Zi si la care nu stiu de ce! Te rugam! Eu sunt disperat ca la Lugoj sa intru pe A1 si sa nu mai aud de DN6. Macar de la Lugoj!

paulmare

Asta s-a discutat aici anul trecut ca trebuia autostrada pana la CE din 2020  :) Bine ca si-au dat si ei seama acuma
http://www.sport.ro/fotbal-intern/pe-drumul-catre-un-esec-istoric-afirmatie-soc-romania-va-pierde-dreptul-de-a-mai-gazdui-meciuri-pentru.html

In plus, in Bucuresti trebuie facut metroul de la aeroport pana in centru, pana in 2019. Trebuie facuta autostrada Bucuresti - Nadlac", a mai spus fostul sef al FRF.

adiarc

alexvnu e nici o coloana forata acolo....sta asa pt este compactat....dar daca mai trec multe ploi , zapezi , cicluri inghet-dezghet.....nu o sa mai stea
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Personal cred ca avem sanse bune pentru deschidere anul asta... dar de-asta zic, asteptati cateva zile ca sa zicem cu siguranta mai mare.

Quest

Da, TL2 se va deschide, dar stati cu ochii pe relocarea LEA220 Mintia - TM.
Se vede bine intr-o poza de-a lui Dorum din 25.09.2014.


Este intre pasajele peste A1 Recas/Petrovaselo si respectiv Petrovaselo/Sustra, la km 66+600 deasupra parcarii de acolo.

Pina nu se face relocarea asta, nu se poate da in trafic. Forza, forza TS & Transelectrica !
Common sense will get you far !

istvan78

Eu nu-mi dau seama de ce trebuie relocata LEA acolo? E prea jos catenara deasupra soselei?

cutter

În această dimineață, am cîștigat primul proces cu Compania Națională de Autostrăzi (CNADNR) la instanța de fond! Este vorba despre accesul la acele rapoarte privind liliecii de pe autostrada Lugoj-Deva pe care CNADNR mi l-a refuzat în februarie pe motiv că "legea privind accesul la informații de interes public se referă la informații, nu la documente".

Iată partea relevantă din decizie:

Quote
Obligă pârâtul să comunice reclamantului informaţiile solicitate prin cererea nr. 92/9647/13.02.2015, în termen de 30 de zile de la rămânerea definitivă şi irevocabilă a prezentei sentinţe.

În consecință a hotărârii favorabile pronunțate în această dimineață de Tribunalul București, am solicitat imperativ conducerii companiei să publice de urgență pe site-ul instituției toate rapoartele emise ca parte a revizuirii studiului de fezabilitate al autostrăzii Sibiu-Pitești.

Este vorba de variante de traseu, de studii geologice, de analize cost-beneficiu, analize de trafic, evaluări de mediu, proiecte ilustrativ și așa mai departe. Cel mai important proiect de infrastructură al României nu poate fi ținut la sertar!

Avem promisiunea fermă a conducerii ministerului și a companiei că mâine cel târziu toată documentația predată până în prezent în cadrul acestui contract va fi publicată pe site.

AFC

YEEES ! Deci asa se poate. Atunci asa sa-i tinem ca poate invata regulile sau poate se invata minte si inteleg ca trebuie sa lucreze pentru societate. Felicitari Catalin, API si PUM !!!
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell