Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 59 Guests are viewing this topic.

lautaxi

acesta e dealul de care vorbeam ...sper ca am fost de folos ( am uitat sa specific ca nodul face parte din autostrada deva-orastie)

iuli

lautaxi multumiri pentru poze. Data viitoare incearca sa le pui pe toate intr-un singur post  8)

Am uitat sa mentionez despre Lugoj - Deva ca termenul aparut in presa in ultimele zile ca darea in circulatie la sfarsitul acestei luni este un bullshit. Termenul intern a celor de la UMB a ramas neschimbat: sfarsitul lunii august!!!

Apropo, cine vrea un super-mega-extra bonus?  O:-)
In cazul ca doriti va trebui sa mai asteptati putin de tot (sper...  :-[)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

radutm

@iuli multumesc de poze! eram foarte curios ce mai e pe-acolo. din cate se vede, la toamna ii pot da drumul fara probleme
@lautaxi, mersi mult! vad bine sau podul peste Mures este complet?
cont inchis

anacronox

tot legat de autostrazi

http://nou.zhd.ro/article/megaconstrucţia-de-pe-râul-mureş-cel-mai-mare-pod-al-autostrăzii-este-ridicat-cu-o-macara-în
MEGACONSTRUCŢIA DE PE RÂUL MUREŞ: Cel mai mare pod al autostrăzii este ridicat cu o macara închiriată pentru 50.000 de euro pe zi

faceti abstractie de titlul bombastic.
@ cei care stiu mai bine, nu este acelasi tip de macara folosit si la readucerea statuilor la parcarea de la universitate


isotech_ro

Quote from: anacronox on July 17, 2012, 10:06:21 PM
... Cel mai mare pod al autostrăzii este ridicat cu o macara închiriată pentru 50.000 de euro pe zi

tariful este unul normal pentru o astfel de macara (crawler crane) cu capacitate peste 200to, cred ca Stabag si-a negociat bine tariful

lautaxi

asa se pare ca la nivelul grinzilor e gata podul de peste mures, dar la cel de peste strei ai vazut ca nu sunt puse grinzi deloc...

iuli



Filmarea s-a realizat de la Remetea Mare pana la Giarmata, in ordinea inversa a realizarii fotografiilor.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

lautaxi

apropo aici pe forum toata lumea ii vb de rau pe cei de la ROMSTRADE,dupa cum lucreaza pe nadlac-arad lot 1 e meritat dar stim ca Nelu Iordache are si firma low cost Blue Air si ca are prob financiare ma rog dar stiti ca acum peste 50% din zboruri sunt low cost si noi est europenii( Bulgaria,Polonia,Ungaria,Cehia,Serbia si binenteles ROMANICA) care muncim in vest trebuie sa mergem la munca, sa ne intoarcem iar in tarile astea wizz air e principalul pion,au vreo 35 de avioane, nu are concurenta decat un pic in polonia apropo blue air are vreo 7 aparate parca  deci eu zic sa ii mai dea macar vreo 15 km din lugoj -deva sa mai respire si el oricum eu zic ca autostrada o termina in cel mai rau caz cu o intarziere de maxim 6 luni si desi abia astept inugurari de autostrazi am principiul cum am stat 30 de ani fara mai stau 6 luni, exact ca si cu Basescu cum am stat din 2004 pana acum( 8 ani) mai stau 2 ca doar nu mor sa isi termine omul mandatul si uite ca am facut si politica :D

nenea_hartia

^ Da, dar între timp le-a tras ţeapă (scuză expresia, dar exact asta a făcut) partenerilor de asociere şi nu şi-a plătit subcontractorii şi furnizorii, deşi el şi-a primit banii, aşa că nu merită nicio stimă şi niciun alt km de autostradă pe mână. Oricum, mulţumesc pentru poze.

@iuli: foarte bun reportajul, mulţumesc! La mai multe! :cheers:

Nu prea am timp acum, aşa că pun doar două poze de pe Deva-Orăştie:



radutm

^^
entuziasmant!  :cheers:

@iuli: din video nu se vede, care e starea nodului de la Izvin?
cont inchis

iuli

Chiar la inceput e nodul. Am inceput exact de pe campul unde va fi lotul 2 spre Timisoara.
Se lucreaza intens acolo, se ridica pamantul si se fac bretelele. Am vazut peste 15 camioane care carau pamant. Apropo, programul de lucru este de la 07 la 19 ;)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

lautaxi

ideea mea  e ca uniunea asta mai primeste cate o tara din est in ue bineinteles ca tara nu are autostrazi ( au avut grija rusii de asta) si apoi isi trimit firmele sa faca autostrazi in tarile respective uitati la noi exemplu tirrena scavi,astaldi,max bogl,strabag,impregillo,alpine,fcc, etc iar noi romanii ii avem doar pe umbrarescu ,pe straco si pe romstrade ...si trebuie sa avem grija de ei sa se dezvolte sa isi cumpere utilaje...ca mai sunt cativa ani si intra sora de la est ukraina care e de 3 ori cat romania ,nu are autostrazi si daca o sa avem firme tari ( nu cu trei lopeti si un tarnacop) poare prind si romanii contracte acolo sa faca bani in ukraina cum fac astia acum la noi de asta ziceam sa il ajute pe nelu iordache asta care s-a apucat de 10 lucrurui o data si modernizeaza aeroportul bacau si face transalpina si simeria-petrosani si extinde blue air si nadlac-arad acum vrea inca un aeroport in sudul bucuretiului pana la urma nu ii iasa nimic si crapa da faliment daca nu il ajuta statul sa ii dea ce va tronson daca nu la deva-lugoj poate pe gilau-nadasel sau intre campia turzii si t mures ...vom vedea ce va fi.....

nenea_hartia

Quote from: lautaxi on July 17, 2012, 11:21:49 PM
sa il ajute pe nelu iordache asta care s-a apucat de 10 lucrurui o data si modernizeaza aeroportul bacau si face transalpina si simeria-petrosani si extinde blue air si nadlac-arad acum vrea inca un aeroport in sudul bucuretiului pana la urma nu ii iasa nimic si crapa da faliment daca nu il ajuta statul
Păi faptul că s-a apucat de 1000 de lucruri şi nu le poate termina sună mai degraba a prost management. Iar aeroportul şi drumurile alea nu le face pe banii lui, ci contra cost.

Quote from: lautaxi on July 17, 2012, 11:21:49 PMsa ii dea ce va tronson daca nu la deva-lugoj poate pe gilau-nadasel sau intre campia turzii si t mures ...vom vedea ce va fi.....

Ba eu tocmai asta zic, să nu-i dea nimic, pentru că nu merită. Să dea (considerând ipotetic faptul că licitaţiile ar putea fi trucate  O:-)) celor care merită: Spedition UMB sau Vectra Service, care şi-au terminat bucăţile lor la timp (sau chiar înainte de termen) şi de calitate (la Sibiu nu îţi rupi maşina la capul de pod al românilor de la Vectra ci în cel al faimoşilor Max Bögl, unde acum s-a pus restricţie de 80km/h). Încurajarea pe orice cale a lui Iordache ar fi o insultă. Nu cred că a fost grosolănie mai mare decât numirea de către PNL ca şef al CNADNR a directorului Romstrade. A fost ca un flit în faţă pentru toţi cei care muncesc bine şi corect. Un semnal că: ,,aici nu izbândiţi decât dacă sunteti hoţi, vă bateţi joc de parteneri, vă călcaţi cuvântul faţă de furnizori şi vă striviţi cu bocancul subantreprenorii, adică pe exact aia care muncesc".

Ionut

Entuziasmante updateuri!!! Multumesc mult baieti, o placere sa vad atatea poze si clipuri video! Surpriza cea mai mare este asfaltul ala pe Deva-Orastie. Mi se pare mie sau este chiar stratul de uzura?! :o Didn't expect that.

MHN

Quote from: isotech_ro on July 17, 2012, 10:20:44 PM
Quote from: anacronox on July 17, 2012, 10:06:21 PM
... Cel mai mare pod al autostrăzii este ridicat cu o macara închiriată pentru 50.000 de euro pe zi

tariful este unul normal pentru o astfel de macara (crawler crane) cu capacitate peste 200to, cred ca Stabag si-a negociat bine tariful
Dupa parerea mea, s-a strecurat un zero in plus.
Altfel, multumesc tuturor pentru imagini :cheers: