News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 48 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Apropo de tuneluri, am vazut o poza de pe un santier de autostrada din Bulgaria unde se fac tuneluri undeva unde ar fi fost debleu de maxim 10 metri. Nu sunt impotriva debleelor, dupa ce se inierbeaza si se pun copacei, poate arata chiar foarte bine si e o sursa de poze pentru motorway spotting. Trebuie luati in calcul multi factori inainte de a decide daca e nevoie de debleu sau de tunel, printre care inaltimea, solul, zonele de expropriere, suprafata de padure taiata etc. Teoretic, un tunel e mai scump decat un debleu(exceptand debleul de la Aciliu, unde o sa ne mai coste mult si bine). Ar fi o varianta sa intrebam la CNADNR daca au cumva o formula prin care decid daca trebuie tunel sau nu, sau daca impun firmelor ce realizeaza SF-uri sa foloseasca o asemenea formula. Imi vine greu de crezut ca pe toate autostrazile construite in ultimii 10 ani + cele care se construiesc acum nu s-a propus in SF nici macar un tunel. Daca se stia ca pe lotul Impregillo e un asemenea sol alunecos, cine a propus debleu? De ce?

bogdymol

Astazi am circulat pe A1 Nadlac-Arad. Cum vii dinspre Nadlac, inainte de nodul cu Centura Arad, au aparut 2 semne noi, agatate de stalpul stang ce sustine panourile de semnalizare a nodului. Pe semne era trecut, pe fundal galben, Deva si Sibiu, impreuna cu sigla DN7. Exact ce s-a cerut pe forum.Era deja intuneric, asa ca nu am putut face poza.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

TibiV

Deci avem cititori la CNADNR...   :lol:
Foarte bine, să citească mai des...
Păcat însă că nu va funcționa si în deczia debleu vs. tunel... :(
Nu pentru Lotul 3 Lugoj-Deva, unde în loc de tunel facem nu un debleu, ci un ditamai canionul....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

Quote from: TibiV on August 01, 2015, 12:03:22 AM
Deci avem cititori la CNADNR...   :lol:
API a trimis o sesizare la ei.

Zimox

#23119
Quote from: bogdymol on July 31, 2015, 11:34:07 PM
Astazi am circulat pe A1 Nadlac-Arad. Cum vii dinspre Nadlac, inainte de nodul cu Centura Arad, au aparut 2 semne noi, agatate de stalpul stang ce sustine panourile de semnalizare a nodului. Pe semne era trecut, pe fundal galben, Deva si Sibiu, impreuna cu sigla DN7. Exact ce s-a cerut pe forum.Era deja intuneric, asa ca nu am putut face poza.
UPDATE A1 Arad - Timisoara (sens de mers spre Timisoara) pe la KM 518-517 a aparut ditamai craterul care a fost acoperit cu strat astfaltic si ffff multa smoala cred?! deoarece acea umplutura i.a iesit motul afara. nu am facut poza dar am vazut Tir.ul din fata mea care a incercat sa.l evite dar n.a resit balansandul putin.. Banda 1 ar trebui astfaltata din nou, pe toata lungimea se vede traseul tirurilor si multe gropi
Am trecut si eu azi dimineata pe la 5 si am facut o poza cu SEMNUL din mers ...doar ca a iesit putin intunecata


host image
!

bogdymol

#23120
Poze de pe sensul Nadlac - Arad, inainte de nodul cu Centura Arad:

Primul semn: S-a adaugat DN7 la iesirea spre Oradea (centura Nord Arad):



Al doilea si al treilea semn inainte de nod: s-a adaugat semnul galben din stanga jos, spre Deva si Sibiu, plus DN7 pe semnul de sus:




^^ Parca nici cele 2 sageti spre dreapta nu erau (tin minte ca era doar o sageata). Cred ca asa au vrut sa arate ca vor fi 2 benzi spre dreapta si 1 spre stanga.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Cand vii pe DN7 dinspre Arad (centura Nord Arad), s-a adaugat Nadlac pe semnele de la sensul giratoriu de la Centura Arad (A11 - autostrada). Inainte era indicat Nadlacul doar tot inainte, pe DN7. Acum a aparut si spre stanga, pe A11 si apoi A1:









Toate pozele postate nu imi apartin (sursa secreta).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

alecu26

Ca sa fiu carcotas: nu vi se pare puțin exagerat acel semn cu A11 Oradea?  Ce dezamăgire pe șoferul care va merge cred 100 de metri pe A11. Mai bine tot așa. ....un semn cu DN.
Drumurile noastre POATE;

Alor

Toate semnalizarea rutiera de orientare este facuta sa nu zica cineva ca nu avem. Este facuta in bataie de joc, cum sa pui semnul cel mai important ( directia sprea A1) pe a patra linie si avand dimensiunea cea mai mica.

get

Quote from: alecu26 on August 01, 2015, 11:04:46 AM
Ca sa fiu carcotas: nu vi se pare puțin exagerat acel semn cu A11 Oradea?  Ce dezamăgire pe șoferul care va merge cred 100 de metri pe A11. Mai bine tot așa. ....un semn cu DN.

Este marcat explicit semnul DN7 în dreptul Oradea și în dreptul Arad - Platforma Industrială, chiar dacă pe același panou este marcat mare A11. Cred că este o evoluție reală față de situația anterioară, vom vedea curând dacă se mai întâmplă "manevre strânse" la bifurcația A1-A11 dinspre Nădlac.

TibiV

Quote from: Alor on August 01, 2015, 11:54:38 AM
cum sa pui semnul cel mai important ( directia sprea A1) pe a patra linie si avand dimensiunea cea mai mica.
Este corect, semnul de A1 este in dreptul sagetii de iesirie din giratoriu pentru cei care fac stanga, asa cum DN7 este in dreptul sagetii de iesire din giratoriu in sensul inainte.
Unde ai fi vrut sa puna semnul de A1?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nedcatalin

Problema aici e una generalizata. Eu cred ca toate directille pe autostrada trebuie semnalizate pe fundal verde. In felul acesta ies mai bine in evidenta. E foarte greu sa vezi micul dreptunghi cu A1 mai ales cand in alte directii sunt dreptunghiuri identice cu drum european. Apoi, nu ar trebui directii duplicate, gen in poza de mai sus Nadlac si pe DN7 si pe A1.  Ca sa nu mai vorbesc ca Szeged apare doar pe DN7.

Sa nu ne imbatam cu apa rece. 90% din indicatoarele de pe noile portiuni de A1 si nodurile adiacente sunt sub orice critica, si ar trebui refacute. Si nu exagerez.

Quest

Multumim Bogdymol & Sursa secreta ptr pozele de la bifurcatia A1-A11. Au rezolvat rezonabil semnalizarea rutarii temporare ptr Deva-Sibiu. Da, ai dreptate, la panourile de pe portal cele cu directia Buc, Lgj, Tms au mai pus o sageata probabil sa arate ca e directie principala, nu bretea.
Se vede in lui Marius_ar facuta in ziua deschiderii PTF la 8:35 si 8:50 panourile aveau doar o sageata catre tripleta de orase mentionate.

Alecu26 nu esti deloc circotas :) bineinteles ca semnul de A11 e usor exagerat ptr 2,2 km... Dar hai, treaca.
Ce ma mira pe mine este semnalizarea Capitalei cu 500 km inainte. Sigur ca e Capitala tarii, dar Romania nu e o tara mica precum Slovenia, Slovacia, Cehia, chiar Ungaria unde e natural Capitala sa fie semnalizata din toate colturile tarii. In mod normal Bucurestiul ar trebui sa apara la intrarea in tara, iar pe ruta asta de A1, sa reapara doar dupa Deva. Pe panouri oricum nu se pun mai mult de 3 orase, ar fi Bucuresti, Pitesti, Sibiu.
Common sense will get you far !

phb2

#23128
^^

I completely agree with nedcatalin ( 200 % and more )  ; the signalization TOWARD the highways is completely debile and totaly incomprehensible  :dunce: and the signalization ON the highways is generally grotesque and ridiculous.  :depressed:
It is still not difficult to see what is done in this matter in all the other european countries ; CNADNR officials have only to look at the numerous Marius ar' movies.
Really, such signalizations make me furious  :rant: and sick.  :headbash:  :gaah: