Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 34 Guests are viewing this topic.

Goldmund

Apropo de listarea oraselor pe autostrada(idicatoare de orientare?) la un film pus de Marius Gancea

la min. 12.19 se poate vedea un panou -indicator cu orasele pe A1 care vor urma, in ordinea normala, incepand cu Bucuresti, Lugoj...(A1?), Timisoara. De ce s-a preferat Lugoj(care este oricium pe A6 si nu pe A1)si nu Deva care chiar este pe A1, un oras spre centrul Romaniei  si destul de important in regiune? A1 intre Izvin si Sanovita va fi in curand gata, inseamna ca Lugoj va dispare automat de pe acele panouri? - de ce nu se alipeste un alt panou mai suplu langa cel existent(cu Deva in mijloc in loc de Lugoj)si pe care sa stea A6 Lugoj si poate DN6 Caransebes...

Quest

^^
Goldmund ti-am raspuns pe thread-ul recomandat de Ionut.
Common sense will get you far !

user201

Câteva imagini de astăzi de pe lotul 2 Deva-Lugoj surprinse de pe DN, unde deși Duminică, se lucra:









De asemenea și imagini de pe lotul 3 unde de asemenea se lucra:











user201

Mai multe imagini cu lotul 3 Impregilo de lângă Sibiu, unde atât natura cât și lucrările de consolidare își văd de propriul curs. Niște limitări și jaloane ușor ciudate:















În altă ordine de idei, înghesuială mare la intrarea în țară astăzi:



dar totuși autostrada era relativ goală între Nădlac și Arad:



Bonus:
Astăzi se asfaltau cam 5-6 km din DN-68A ce face legătura între Deva și Traian Vuia

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

user201

Era covor asfaltic nou și se asfalta după Margina, spre Ilia, în zona Coșava - Coșevița și mai apoi și prin pădure.

mishu77

#23136
Am trecut si eu pe DN68A vineri si astazi. Se lucreaza pana la limita dintre Timis si Hunedoara in jud Timis. Nu stiu dar e cam ciudat ce fac acolo mie nu imi pare covor asfaltic, ci mai degraba un fel de criblura dar e mai ok decat era inainte. Nu stiu cat va tine, dar e OK. La nod Margina am vazut ca la traversarea CF erau puse niste fire de fier beton, nu stiu daca mai trebuie si altele dar cofrat nu era. Si langa DN68A la nod au inceput cu fierul beton. Deocamdata se misca poate poate anul asta in ajun de craciun fac o surpriza.

colinb73

Probabil se pregatesc de trafic greu dupa deschiderea totala pana la Margina sau Traian Vuia. Oricum traficul greu de tiruri ce merge acum pe valea Muresului nu il vad bine pe Cosava samd.

TibiV

Oare pot pune interdicție TIR-urilor pe DN68A de la Margina la Deva ?
Adică să le oblige să rămână pe valea Mureșului până se termină complet Lugoj-Deva ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#23139
Doua intrebari
1) este corect sa presupunem ca din cauza noilor eco-tuneluri (si viaducte/prelungite?) care nici macar nu sunt licitate, Margina-Cosevita va fi terminat la cel putin un an dupa terminarea restului A1 Nadlac-Sibiu (mai precis dupa Lugoj-Deva lot 3 care se pare ca va fi terminat dupa lotul 4 si dupa Dumbrava-Margina, mai ales daca ne luam dupa Neaga-interviul de azi)

2) se poate construi (cu un deviz care sa fie  justificat de folosirea integrala a lotului 3 timp de cel putin un an) o conexiune temporara capat-lot3-DC143-DN68A la Holdea? Nu stiu la ce cota e A1 acolo fata de DC143, altfel relieful pare sa permita...

Dat fiind ca Holdea-Margina pe DN are foarte putine intersectii, rezultatul ar fi foarte bun pentru fluidizarea traficului. Se poate inclusiv interzice/impiedica depasirea si curba la stanga (sau intrarea spre stanga) pe cei 14 km (cu mini-giratorii temporare la intersectii), cu refugii de urgenta in parcarile existente. Stiind ca peste 20 min intra iar pe A1, soferul ar avea rabdare... Poate l-ar lasa si pe bietul localnic sa intre in giratoriu...

Quest

^^
User201 multumim ptr update-ul de pe DN68A. Eu vinerea trecuta (deci nu alaltaieri) cind am trecut pe acolo, de la iesirea din Margina si pina dupa Cosevita DRDP TM insemnase suprafetele cu probleme, spray verde fluorescent in jud TM si gri fluorescent in jud HD. Ma gindesc ca pregatisera identificarea suprafetelor ptr decopertare selectiva. Tu vorbesti de asfaltare, dar Mishu77 spune c-au dat pe suprafete mari cu criblura ?
Oricum e laudabil ca pregatesc lucrurile acum in vara ptr trafic mai intens din toamna.
TibiV nu stiu daca se poate da interdictie totala ptr TIR-uri pe Cosevita, ptr c-ar afecta si transportul care in mod natural merge pe ruta asta, sa zicem Deva -> Caransebes / Severin.
Common sense will get you far !

TibiV

Devine tot mai probabil că vom avea Nădlac-Margina anul acesta.
DN68A nu poate prelua un asemenea trafic pe Margina-Deva.
Ce soluţii găsim ?..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Quest

^
TibiV ce sa zic ? Narcis Neaga ne da implicit de inteles in interviul de azi ptr Agerpres ca nebunie va fi doar pe Margina-Dobra/Grind, ca cica UMB reuseste sa dea in trafic Lot 4. Sa vedem. (jurnalistul nu s-a invrednicit sa-l intrebe in interviu de ce se vor face 3 deblee enorme la Cosevita, cind e limpede ca apa de izvor ca trebuiau facute tunele. Vorba lui Horatiu bulgarii fac tunel unde debleul ar fi avut H=10 m, iar la noi se respinge solutia tunel ptr deblee cu H=32-34 m !!! La asta sa fi raspuns dl. Neaga, dar n-ar cum, ca pe jurnalistii din Buc nu-i intereseaza decit CoBra...
Common sense will get you far !

cristi5

#23143
Quote from: TibiV on August 03, 2015, 12:32:49 AM
DN68A nu poate prelua un asemenea trafic pe Margina-Deva.
Ce soluţii găsim ?..

Chiar si dupa finalizarea Izvin-Margina, DN7 Ilia-Arad poate fi mai atractiv: la ora actuala diferenta dintre Ilia-Arad pe DN7 si Ilia-Izvin-Arad pe A1 e de vreo 20 min conform Google. Dat fiind ca se adauga 40 km noi de autostrada care inlocuiesc aceeasi distanta pe DN (aprox, stiu ca nu e aceeasi si se face ocol cu A6), ar trebui ca diferenta de timp A fata de DN sa fie 30 sec/km. Adica media 120 pe A si 60 pe DN. E pe muchie comparatia, dar DN68A e mai dificil si mai prost decat DN7 tocmai pe Margina-Grind...

Siguranta circulatiei e bineinteles (mult) mai mare, dar nu e o prioritate la soferul grabit... Ideal ar fi ca turismele sa prefere A1 si TIRurile DN7...

Interesant e ca lotul 4 nu afecteaza comparatia DN7-A1... Dupa finalizarea lotului 3 insa, balanta inclina spre A1. Dar A1 devine clar de preferat daca se folosete tot lotul 3 nu doar Ilia-Dobra (10 km). Mai sus am sugerat o iesire temporara la Holdea si blindarea DN68A doar pe Holdea-Margina. E o solutie?

rocklee

din puctul meu de vedere ....si dupa cun sunt de avansate lucrarile pe lotul 4 ....cei 17 km de pe lotul2 sunt destul de inutili ....pe lotul umb mai e mult de lucru ....la nodul soimus aprope ca nu au facut nimic...intre mintia si soimus unde e ce mai mare concentratie de opere de arte stadiuledestul dein urma plus lilieci si castori  ... ....ca as fie fuctionari cei 17  km de pe lotu 2  ...trebui sa fie gatat o mare parte si din lotul 3....si aici partia cea mai grea ....nodul cu dn7 podul peste mures ..plus nodul dobra ......... neaga are vise  O:-) O:-)