Semnalizarea rutieră: indicatoare și marcaje

Started by sebba, October 04, 2012, 08:55:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sebba

Deschid acest topic ptr a sesiza erorile existente in marcarea si semnalizarea drumurilor patriei.
Probabil se vor sesiza si cei indreptatiti (si obligati) sa ia masuri corective

Incep cu o intersectie importanta din arad, cea de la Podgoria
harta aici: http://goo.gl/maps/uXlqf

este vorba de punctul B unde ar trebui sa existe un indicator care sa-ti arate ca nu ai voie sa virezi dreapta
la ora actuala acolo nu este decat un indicator STOP si un semafor, nefiind nici o interdictie de a vira dreapta si a intra pe contrasess
ptr cei ce cunosc orasul e logic ca acolo nu pot merge decat inainte sau sa vireze stanga dar ptr cei ce nu-l cunosc, sunt sanse mari de a da nas in nas cu cei ce coboara de pe pod

street view aici: http://goo.gl/maps/UYqcr

am sesizat chestia asta (si inca multe altele) de acum cativa ani, de cand m-am facut aradean
necunoscand nativ orasul ma uitam mai atent la semnalizarile rutiere, probabil si din cauza asta am sesizat eroarea

acum este in lucru zona respectiva, sper sa ia masurile de rigoare pana termina lurarile
Sailing away! S/Y Haimana

Raducu Popa

#1
Aici se respecta semnul in functie de afinitatile si preferintele fiecaruia.... :o


sebba

R@du, pune te rog si locatia, poate poate vede si cine trebuie si pote sa ia masuri. tnx
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

:lol: R@du, buna intersectia aia. E la alegere, corect.
Bun topic, merci sebba!

ciprebbe

Merge si marcajele temporare puse? Gen zone cu lucrari....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sebba

cum la noi notiunea de temporar ajunge sa fie sinonima cu permanent... cred ca e bine sa fie puse si alea... nush... :)
Sailing away! S/Y Haimana

adiarc

pe DN 14 , Sibiu-Sighisoara , au inceput sa marcheze drumul
pe tot parcursul padurii de la iesirea din Rusi spre Slimnic au pus numai linie continua , desi sunt portiunii drepte ( cum ar fii imediat dupa iesirea din Rusi ) , de cateva sute de m cu vizibilitate perfecta
aveam pretentii mai mari de la Strabag , dar poate domnii plutonieri , le-au impus acest lucru.
Curcanii deja stau ascunsi , sa ia carnete.Atentie la aceea zona
Joi , cand am trecut pe acolo , am mers din  Rusi pana in Slimnic , frumos , in spatele unui camion cu viteze intre 10 si 30 de km pe ora...bravo
bine ca in zonele cu accidente ( de ex pe Hula Bradului , unde vineri au murit doua persoane ) , nu sta nimeni
Politia Romana a ramas ancorata in sec 20
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

astazi , am identificat o noua eroare de semnalizare rutiera , pe acelasi Dn 14 , Sibiu-Sighisoara
la intrarea in Seica Mare , dinspre Sibiu , avem indicatorul cu DEPASIREA PERMISA , dar pe asfalt avem marcaj termolipit LINIE CONTINUA
cum o fii oare ????? :o
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Pai eu stiam ca ordinea in ceea ce priveste prioritatea este : indicatoare, marcaje. E posibil sa dispara in cazul asta indicatorul. Mai este o situatie similara intre Sebes si Alba, indicator depasire permisa marcaj linie continua. Acum ca au asfaltat pe acolo e posibil sa corecteze marcajul. Eu urmaresc indicatorul prima oara, dupa care marcajul.

asztalos

Sa pomenim de Dn1, portiunea cuprinsa intre Unirea si Alba Iulia. De ex. prin Santimbru de ce nu am voie sa depasesc? Sau chiar si la Miraslau (unde de altfel se sta tot timpul)...
Pe Dn13A umblu saptamanal spre Sovata. In localitatile Fantanele si Sangeorgiu de Padure avem doua portiuni cu vizobilitate si din nefericire cu linie continua. Exemplele pot continua...

chr

Chiar daca ai vizibilitate, pot fi si alte motive de linie continua: pod, intersectie cu un drum secundar.

mecatron

Consider eroare de marcaj şi semnalizare rutieră pe rampa de urcare-coborîre a podului peste A3  la Turda, (în zona OMV) se permite depăşirea iar unii inconştienţi intră în depăşire , cei de pe contrasens neavînd unde să se ferească - drum cu cîte o bandă pe sens cu parapeţi pe margine. Aş sugera MILIŢIEI să gîndească şi să pună depăşirea interzisă aşa cum ar trebui!

asztalos

O greseala de care dau de fiecare data cand vin dinspre Pasul Bucin (dinspre Gheorgheni, DN13B), in centrul comunei Praid, la intersectia cu DN13A : Targu Mures-ul apare ca ar fi la 57 de km. Mergi inca 9 km, ajungi la Petrom Sovata (adica mergi spre Targu Mures) si apare nunarul real de km pe indicator : 56 km. Asa a ramas indicatorul de cand s-a facut drumul intre Praid si Gheorgheni (de multi ani). Sigur au fost multi turisti indusi in eroare...

ciprebbe

A3 nod C.Turzii, (la intrare pe breteaua spre Turda) apare Cluj napoca 60Km, dupa ce intrii pe A3 si treci de pe banda de accelerare pe banda 1 apare Cluj Napoca 66km.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

yetiman

Asta nu e de mirare. La ce imbarligatura a facut Bechtel acolo, pare normal sa creasca distanta pana la Cluj de la bretea pana la intrarea efectiva pe A3.  :lol:  :lol:  :lol: :vroomvroom:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu