Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 76 Guests are viewing this topic.

GabiHd

Se face nod, cum sa nu se faca? Sunt unii politicieni si ziaristi locali care tot sustin ca nu va mai fi iesire cand se va face Lugoj-Deva si ca se izoleaza Deva.
Nu stiu ce urmaresc, ori sunt pe dinafara subiectului, ori sunt rau intentionati si vor sa prosteasca lumea. Inca nu imi dau seama.

stangabriel

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Autostrada+fara+drumuri+de+legatura+10+kilometri+din+A1+nu+pot+f

"Cea de la Șanovița, cea mai importantă, a fost uitată de constructorul lotului 1 al tronsonului de autostradă Lugoj - Deva"

De cand era in proiect si a fost omisa? Apropo de noduri. Problema e a autoritatilor,nu la constructori. Tocmai pentru aceasta stire, tind sa cred ca nici macar pana la Topolovat nu se va deschide, cearta intre constructor si statul roman a devanit oficiala. Tot lotul sau nimic.

tonică

nu cred ca un reportaj de pe digi poate revela cearta dintre constructor si autoritati in cazul de fata caci chiar daca cnadnr-ul ar fi dat apa la moara cu acest reportaj, sa fie tampiti sa nu isi dea seama ca automat isi fac si lor o defavoare de imagine. Asta asa, daca cumva e interesat cineva pe acolo de imagine. Eu felicit astfel de articole fie ele si cam prost scrise ori cam pe genunchi facute caci apare din ce in ce mai vadita o presiune reala pe spinarea capuselor astora care frec menta de ani de zile...Presiune care cam disparuse din partea mass mediei de vreo 2,3 ani incoace...

stangabriel

OK,poate doar eu am parerea ca autoritatile sunt mana in mana cu constructorii,iar o reclama negativa gratuita nu face bine,mai ales cu date oficiale eronate.

Orice reclama,negativa sau pozitiva are un pret. Nu am zis ca nu e bine sa fie articole, dar mai ales pe meleagurile noastre suntem la mila constructorilor. Inca o data, pentru constructori sa faci o autostrada e o afacere, nu e binefacere.

B.Robert

Quote from: dr4qul4 on January 28, 2015, 10:00:09 AM
La Soimus nu se face nod? pe openstreetmap il vad desenat.

Iar de la Soimus/Simeria pana la Santuhalm sunt doar 10-11 km. Vorbim de cateva minute in plus pentru a ajunge la Hunedoara pe DN fata de A.
Decat sa iesi la Soimus pt Hunedoara, mai bine la Simeria.

De exemplu, pentru a ajunge de la Soimus trebuie sa treci prin urmatoarele (in special pt tiruri):
-doua sensuri, cel din deal fiind destul de incomod pt masinile mari si cam nesigur pt cele mici deoarece multi nu acorda prioritate
-centura Devei care e plina de semafoare de cand cu noul primar si sunt atat de bine sincronizate incat pleci pe verde la unul si ajungi pe rosu la celalalt + aglomerarea centurii.
-doua sensuri pe centura (Dedeman + Auchan), cel din urma fiind destul de aglomerat in unele perioade.
-mai e un sens imediat la iesire din Deva pentru fostul Carrefour care nu se mai construieste.
-nu poti nici sa mergi prea tare pt ca ai limitari aproape pe tot traseul Soimus-Santuhalm, iar politia sta atat pe centura Devei (atentie la un logan neinmatriculat: HD 10 WFE) cat si la iesire (la Petrom de ex)

Un nod la Santuhalm ar ajuta mai mult zona pt ca sunt terenuri pt noi investitii + cele actuale: DHS, TinoBeton, vreo 2 combinate (pe drumul spre HD). Poate si aeroportul daca l-ar dezvolta in viitor (nu stiu ce rol are acum). Dar si de nodul la Soimus e nevoie pentru cei care ies spre Mintia sau Deva.

Bine ar fi (daca se poate) ca CNADNR (MT sau cine se ocupa) sa faca nodul de la Soimus si CJHD (cam greu cu seful arestat la domiciliu) sa faca unul la Santuhalm.

chr

Nu cred ca un nod la Santuhalm e suficient, mai trebuie si un pod peste Mures.

dr4qul4

Nu are nici un rost sa faci nod la Santuhalm+pod peste Mures, pentru a castiga 5-15 minute.
Daca vrei nod la poarta, atunci autoritatile locale ar trebui sa-si faca singure. Sau macar un drum intre Calan si Hunedoara, care ar avea 6 km si ar costa mult mai putin decat un pod peste Mures+ nod.

dar la noi toti asteapta dupa CNADNR, de ex, acum 1 luna veneam de la Pitesti si am iesit spre Titu, numai ca in loc sa ies pe la nodul cu DJ711A si sa ma intorc putin (pt DJ701 nu exista nod desi este reabilitat si direct intre A1 si Titu) am iesit pe la Gaesti.

Data viitoare voi ocoli cei 14 km si voi face 5 minute in plus pentru ca pana sa mi se faca mie nod "la scara" sunt altele mult mai importante de facut (ex pe Buc-Ploiesti)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

yetiman

Si eu sustin aceeasi idee (desi o iesire la Santuhalm m-ar ajuta pentru drumul la Hunedoara).
dar mai bine sa avem intai o autostrada continua de la Constanta la Nadlac cu iesirile proiectate pana acum, decat fragmente cu iesiri din 5 in 5 km.
Daca avem autostrada, se pot adauga oricand alte iesiri. dar daca avem iesiri si nu avem autostrada, la ce ne folosec?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

horatiu.cosma

Parca pe Bucuresti-Ploiesti urmeaza sa se faca un nod din bugetul local/judetean Prahova din cate stiu, ceea ce e un lucru normal. Un judet prin care statul face o autostrada ar trebui sa se simta privilegiat si sa multumeasca divinitatii ca a primit asa ceva, nu sa urle dupa noduri si iesiri de pe autostrada. Eu, ca si salajean de origini, faptul ca mai devreme sau mai tarziu o sa exista A3 care trece de la un capat in altul al judetului si ma leaga de Cluj si Oradea e o mana cereasca pe care judetul nu o prea merita pentru nivelul de trafic care exista in prezent. Daca va fi nod la Zalau, foarte bine, daca nu, sigur nu o sa cer asa ceva de la CNADNR, ci de la consiliul judetean sau local.

SB76UFO

In alta ordine de idei, asa cum semnalau cativa colegi, centura Sibiului se umple de gropi.
Atentie!!! pe sensul de mers Sibiu-Sebes banda 1 si mai ales la urcarea peste viaductul de cale ferata. Asta nu inseamna ca trebuie sa criculati pe banda 2, ca acel bizon din ultima poza.
De aceasta data, am si confirmarea celor spuse de mine si de adiarc cum ca reparatia parapetilor s-a facut de mantuiala si doar acolo unde erau facuti praf.


















"Prostia este eternă și invincibilă"

Quest

Quote from: stangabriel on January 28, 2015, 12:12:29 PM
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Autostrada+fara+drumuri+de+legatura+10+kilometri+din+A1+nu+pot+f

"Cea de la Șanovița, cea mai importantă, a fost uitată de constructorul lotului 1 al tronsonului de autostradă Lugoj - Deva"
(...)

Mie mi se pare ca ori Digi bate cimpii, ori cei care i-au informat. Oricum, presa e f. usor de prostit, spus asa pe romaneste. Mi-a fost asta f. clar in dec. 2013 la inaugurarea celor 27 km de autostrada Lugoj - Dumbrava, cind Sova & Co. tot vorbeau de 27 km de A1 inaugurati, desi cei 27 km erau de fapt formati din 17 km de A1 + 10 km de A6. Toti jurnalistii au inghitit hapul si NIMENI dintre ei nu s-a invrednicit sa intrebe apasat ce-i cu cei 10 km Sanovita - Balint, si de ce nu e facuta ptr 2-3 ani o descarcare temporara acolo ? NIMENI.

Cum sa spuna ca constructorul a uitat de o descarcare ? Da' ce constructorul face o lucrare din amintiri ? Nu stiu ca la Sanovita sa fi fost prevazuta o descarcare, desi A1 e in punctul sau de maxima apropiere (1,5 km) de DN6. A prevalat descarcarea de la Topolovat, ptr ca DJ572 e drum interjudetean pornind din  Tirol (CS), trecind prin Buzias (TM) si ajungind la Lipova (AR).
Common sense will get you far !

AlexIP

Quote from: Quest on January 28, 2015, 04:52:54 PMA prevalat descarcarea de la Topolovat, ptr ca DJ572 e drum interjudetean pornind din  Tirol (CS), trecind prin Buzias (TM) si ajungind la Lipova (AR).

Păcat că nu s-a uitat nimeni și în teren să vadă că 572-ul e foarte frumos dar lipsește cu desăvârșire pe porțiuni mari și nu are cum să ajungă la Lipova decât pe hârtie. Un exemplu de cum arată: http://goo.gl/maps/nsA6L

alecu26

Nodul de la Sântuhalm e absolut inutil. Fata de cel de la Simeria...sunt cred fix cateva minute. La fel ca si poveste cu nodul de la Cugir. Odata ce ajungi la Sibot...pana la Orastie la fel...cateva minute.

Decat nod la Sântuhalm, mai bine investit in intersectia semaforizata de acolo...si castigi mai mult. Sau gasita o solutie sa se reabiliteze drumul de Hunedoara si sa se elimine din restrictiile de viteza datorate faptului ca se trece continuu prin sate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GabiHd

La Cugir ar fi necesar dar doar un seminod. Pentru cei care merg inspre Sebes, sau care vin dinspre Sebes, ca sa nu mai ocoleasca pana la nodul Orastie.
Sunt necesare doar doua bretele, foarte simple, pe la pasajul peste DN7 Est. https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zOiCC9M1_YNQ.kb0Bv-jUSliU

alecu26

asa da. Cu toate ca o centura la Vinerea ar inpusca mai multi iepuri...sau o reabilitare a lui 705 G, sau o noua legatura...cam din centrul lui Vinerea...de fapt de pe o centura a lui...direct in nodul Orastie.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).