News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 63 Guests are viewing this topic.

gdaniel

#18000
Articol excelent, adevarul e ca si eu am presupus ca or sa ridice limita pe drumurile expres la 120km/h, dar legal acum este de doar 100km/h.

http://www.capital.ro/-in-romania-pe-drumuri-expres-viteza-maxima-legala-este-de-100-km-h.html

Rabdare, cititi-l pana la capat!

vchira

Quote from: athosga on October 07, 2014, 11:31:07 AM
:( : Supratraversarile sunt intr-o faza incipienta! Eu am numarat 10, din care 5 sunt in faza de pile, iar 5 in stadiul de (DOAR) fundatie turnata! Eu zic ca asta este "veriga slaba". Oare cam cat timp este necesar sa se construiasca o supratraversare? Ca daca stim asta, avem si termenul de finalizare a tronsonului. :) Vreun inginer poate sa ne spuna? Mersi.

eu cred ca este facut asa intentionat ca sa poata da drumul mai repede la circulatie. dupa cate stiu la terasamente nu se poate lucra la temperaturi jose dar la beton da. eu cred ca si fara a fi 100% gata toate supratransversarile se poate da drumul la circulatie pentru ca nu ar fi o inrautatire a situatiei...

Tavi

Pe zonele neatacate sunt descarcari de sarcina arheologica neterminate. Cand se obtine OK-ul dureaza putin pana la asfalt. Sunt operatiuni care se pot face in cateva zile + plus pauze tehnologice.

Ionut

Poze VECHI, de aproape o luna, de pe Margina-Ilia (Lugoj-Deva lot 3).
Pozele sunt de la o sursa secreta si, repet, sunt vechi, insa situatia este cam la fel, am confirmarea sursei.

Sunt poze din zona km 70-74, in dreptul localitatii Campuri Surduc, imediat inainte de traversarea peste Mures cum se merge dinspre Deva spre Lugoj. Ultimele doua poze sunt chiar din zona unde va fi podul peste Mures si s-a facut doar atat... doar decopertare.












MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Quest

Adiarc, legat de subiectul celor 10 km de A1 Balint - Sanovita care stau nefolositi din oct. 2013, tu spui din cauza lipsei de viziune a CNADNR ptr ca la capetele loturilor nu s-au prevazut noduri. Discutia e una pe care am abordat-o si ptr loturile lui A10, unde spuneam ca nu poti dota fiecare lot cu noduri la ambele capete, ptr ca la concatenarea loturilor in trafic inseamna c-ai avea cite 2 noduri la fiecare capat de lot. Ce poti face este ca fiecare lot sa fie prevazut cu nod la un capat iar la celalalt sa faci o descarcare temporara pe cel mai apropiat DJ/DN, ptr ca lotul sa fie folosit pina la terminarea lotului adiacent. Este exact ceea ce NU s-a intimplat la Sanovita, din teama CNADNR de Curtea de Conturi care i-ar fi intrebat de oportunitatea folosirii fondurilor publice, ptr o lucrare cu durata limitata de utilizare. E un neajuns legislativ ca lucrarile temporare din ban public sa fie intr-atit de hulite, ca si cind lucrarea nu-si dovedeste utilitatea in cei 2-3 ani de utilizare a ei...

Mishu77, da clar la Sanovita totul se putea rezolva cu 2 (doua) bretele temporare care ar fi fost utilizate pina in 2016.

Schluppi, am fost azi la podul peste drum agricol de la km 55+414 de la Izvin (e la min 0'44" in filmul lui Eurocopter), are ~12,20 m intre umerii unei jumatati (baza mica), asadar temerea mea e nejustificata, dar latimea asta e totusi un indiciu ca lotul nu e conceput ptr a satisface extinderi la 3+1 benzi / sens, inteleg din postarile colegilor ca beneficiarul le-a cerut celor de la TS sa tina cont de o posibila extindere de viitor.
Common sense will get you far !

cutter

#18006
Neaga susținea azi la dezbaterea Masterplanului sus și tare că termină pînă la Topolovățu anul ăsta. Situri arheologice? Le rezolvăm! Expropieri suplimentare? Se rezolvă! Dispute cu constructorul pe lățimea pasajelor? Rezolvăm tot! Sigur-sigur se dă drumul.

EDITARE ULTERIOARĂ: am pus în italice citatele, să nu se înțeleagă că eu susțin că se dă drumul sigur :)

ciprebbe

#18007
^
Trebuia sa il intrebi daca vor face la fel ca la Aeroportul Brasov.

De Impregillo nu a intrebat nimeni? sau acolo raspunsul e clar 15 noiembrie.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

Quest...
intradevar este costisitoare aceasta varianta...dar se putea improviza , in aceasi bani o iesire temporara...ceva de genul celeia care era in trecut la capatul centurii SB...daca se vroia se putea ...si repet , in acelasi buget...dar e mai simplu sa nu-ti mai bati capul si cu asta
pe mine ma deranjeaza si atitudinea asta de superioritate , cum a fost acea de la dezbaterea Master Planului , semnalate de cutter .....superioritate de genul...ba voi sunteti prosti...va aratam noi cum se face...cand de fapt de cele mai multe ori e invers
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Quest, o abordare mai desteapta o impartire mai judicioasa asa incat fiecare lot sa se termine la 1 km dupa nod.

De exemplu Bechtel asa avea programate lorurile si deschiderile. Dar in faza de proiect este tipic constructorilor sa gandeasca superpesimist si sa pun doar binele inainte. Ingineri constructori sunt ca femeile care nasc. Memorie scurta si pastreaza doar aspectele pozitive si sunt convinsi la inceput ca fiecare proiect va merge snur. Dar tot timpul apar probleme noi..
1. Cimitire necunoscute.
2. Pesteri artificiale devenite intre timp cuib de lilieci.
3. Apele Romane care spun ca sunt proprietarii malurilor apelor si doresc transfer oficial de la ei la MT (asta e noutate absoluta).
etc, etc.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

Realizarea celei de-a 3-a benzi se face prin transformarea benzii de urgenta si nu prin adaugarea unei benzi suplimentare. Cel putin asa e in normativ. Acum daca pe acest tronson s-a specificat clar 3+1 (in ideea ca se va face A6) e o mare problema.
Dar nu cred ca se incalcau termenii licitatiei... Ar fi depus cineva contestatie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

Atentia catre Masterplan ne-a departat de loturile 2 3 4 Lugoj Deva,fara autorizatii si aprobari de la Comisia Europeana.

Sunt loturi grele,lungi,iar firmele chiar si UMB-ul cauta.....sa nu lucreze pe bani,daca se poate. Nu ma pricep,dar nu cred ca pe loturile 2 si 3 bani de avans deja s-a cheltuit. pe lot 4 s-a lucrat serios. Odata ce de la anul vom avea Autostrada Viena-Lugoj,atunci le vom dorii finalizate macar pana la nodurile intermediare.


Quest

Quote from: cutter on October 07, 2014, 06:11:12 PM
Neaga susținea azi la dezbaterea Masterplanului sus și tare că termină pînă la Topolovățu anul ăsta. Situri arheologice? Le rezolvăm!...

Ce n-am mai apucat sa spun este ca in filmuletul lui Eurocopter la 7'19" apare o surpriza placuta, in sensul ca arheologii au inceput sa sape (sint acele santuri inguste sapate transversal fata de axa longitudinala a autostrazii). E un lucru care in 29.09, cind am parcurs cei 6 km Topolovat - Sanovita inca nu exista. Asta inseamna ca Autorizatia de Cercetare Arheologica Preventiva recent primita incepe sa genereze consecinte. Iar faptul ca arheologii sapa tocmai acolo din cele 5 situri mentionate in raspunsul primit de tine Cutter, dovedeste ca TS e de buna credinta, ptr ca arheologii se apuca de lucru in primul rind acolo unde le spune beneficiarul ca e urgenta.

Eurocopter multumiri inca o data ptr filmare :)
Common sense will get you far !

tonică

Orice ar spune nenea acela cu gura mare nu au cum fizic termina cei 6 km dupa cele vazute in filmulet.
Orice spune nenea acela legat de acest segment are doar si doar conotatie electorala, nimic mai mult. Oricum stie si el ca nu vine nici dracu sa-l traga la raspundere c-a trancanit bazaconii..

Acum legat de problema constanta a acestor loturi licitate cu noduri incluse, de fiece data asta fiind motivul principal al nedeschiderii unora dintre tronsoane. Parerea mea e ca loturile trebuiesc intr-asa segmentate incat sa aibe noduri in capete. Apoi fireste ca e aiurea si nu pot fi doua noduri pe ambele loturi dar daca...daca aceste noduri s-ar imparti in doua? Fiecare lot avand in contract sa-si termine jumatatea din nod care-i deserveste darea in folosinta a acelui segment? Adica bretelele care depind direct de traficul pe acel lot, adica doua dintre bretele? Ar mai ramane de impartit pasajul si l-as imparti si pe acesta din proiect in doua bucati. Oare e posibil tehnic? Nici varianta licitarii separate a nodurilor nu e un exemplu de urmat caci la o adica tocmai constructorul nodului poate da chix/faliment/tegiversa lucrarea si atunci vor sta nu unul ci doua loturi degeaba... Dar impartirea si/sau includerea in contract a unor clauze obligatorii ca lucrul sa inceapa mai intai la noduri si acestea sa aibe termen de executie mult mai scurt decat intreg lotul? Oare se pot face astfel de schimbari?