Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 67 Guests are viewing this topic.

Cristi32

Quote from: Quest on June 18, 2014, 05:24:19 PM
Katana_ro situatia de pe Sanovita - Topolovat nu e citusi de putin roza. Asa cum si Cutter a remarcat, TS a inaintat cu lucrarea doar cit se vede pina in zare, de pe viaductul de la Sanovita. Din filmarea lui Eurocopter
se vede clar ca incolo pina la Topolovat (intersectia cu DJ572 la min 2'13") nu e facut prea mult in afara decopertarii.

Cutter, de ce zici tu ca deschiderea prioritara a celor 6 km Sanovita - Topolovat n-ar fi in interesul TS ? Oricum aici au miscat cel mai mult. Eu daca as fi in locul TS as veni in intimpinarea beneficiarului, a dorintelor sale, ptr ca mai am de-a face cu el si pe un lot cistigat pe A10 Sebes - Turda...
Ce anume face ca TS la data curenta sa nu aiba inca autorizatie de constructie ?
Daca nu ai autorizatie de construire, poti lucra linistit fara sa fii controlat. Nu iti poate contesta nimeni materialele puse in opera. Consultantul nu te verifica deoarece nu i s-a predat proiectul, ISC-ul nu participa la faze deoarece lucrarea nu exista scriptic. Este ceva nou la CNADNR.

north

#16831
Quote from: MNU on August 03, 2014, 04:06:15 PMSe uita cu jind "peste gard" la lotul UMB pe care (citez) "aproape se vede asfaltul" iar autorizatii de construire IOC pe toate cele trei loturi.

Din Legea 255/2010 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, necesară realizării unor obiective de interes naţional, judeţean şi locală:

Art. 24. - (1) Documentaţiile pentru eliberarea certificatelor de urbanism necesare realizării lucrărilor prevăzute la art. 1 se depun de către expropriator.
(2) Certificatele de urbanism pentru lucrările ce fac obiectul prezentei legi se eliberează şi se comunică expropriatorului, în termen de 10 zile calendaristice de la data depunerii documentaţiei.
(3) Avizele, acordurile, permisele şi autorizaţiile solicitate prin certificatele de urbanism, cu excepţia acordului de mediu, vor fi eliberate şi comunicate expropriatorului în termen de 15 zile calendaristice de la data depunerii documentaţiei pentru eliberarea lor.
(4) Autorizaţia de construire pentru lucrări, în toate cazurile, se emite imediat, potrivit art. 7 alin. (16) din Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(5) În conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 27/2003 privind procedura aprobării tacite, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 486/2003, cu modificările şi completările ulterioare, certificatele de urbanism, avizele, acordurile, permisele şi autorizaţiile se consideră acordate, cu excepţia acordului de mediu, dacă acestea nu au fost transmise către expropriator în termenele prevăzute la alin. (2)-(4).

şi

Art. 30. - (5) În situaţia în care, din cauza lipsei unui aviz, acord, permis sau a unei autorizaţii, constructorii înregistrează întârzieri în executarea obiectivelor definite la art. 2 alin. (1), valoarea daunelor pretinse de către aceştia va fi suportată de instituţiile care se fac vinovate de depăşirea termenelor stabilite de prezenta lege. ]

(Editat / scurtat pentru a respecta recomandarile admin din postarea de mai jos)
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

Ionut

Va rog frumos discutati despre exproprieri in Parcare.
:cheers:

adiarc

in vreo 20 de min , urmeaza si aici o sarja consistenta de poze de pe lotul Impregilo...avem si acolo ceva vesti bune.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Tavi


adiarc

asfaltarea pe sectorul fara probleme ( cam 15 km din totalul de 22 ) , este finalizata....la fel si parapetii

Cunta



in zona unde erau acele alunecari la Cunta , fac zid de sprijin









in zona fermei Transavia - Miercurea Bai



asfaltul e ok...dar mai slab decat pe lotul Astaldi...are mici denivelari , mai evidente in zona rampelor pasajelor



aici probabil vor pune parapeti de beton , pt eventuale devieri ale traficului





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc





n-am mai pozat , dar avem str de uzura+parapeti si in zona nodului Apold

si incepe zona cu probleme ...pe un sens suntem la nivelul str 2 de asfalt





ultimul str de pietris , dupa care urm.balastul stabilizat











"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

pe p.stanga au finalizat excavatiile si taluzarile , mai putin str de pamant pt innierbare....pe p.dr.mai avem o scurta portiune cu asfalt











se lucreaza sustinut



la cele doua podete , se lucreaza cu viteza melcului,....se pare ca trebuie intai sa bage mini piloti forati







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

ma ingrijoreaza acel utilaj de mini piloti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc















masinaria pt deep-mixing a ajuns aproape de viaduct , ceea ce demonstreaza ( presupunand ca s-a lucrat tot timpul ) , ca procesul este unul destul de laborios...probabil in scurt timp se va intoarce spre Sebes





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Se pare ca se poate, atunci cand exista vointa (sau ma rog, constrangere).

Au indulcit panta pana a ajuns fals-plat  :lol:

:cheers:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


adiarc

deocamdata zona se comporta bine , chiar si dupa ultimele ploi





aici..o chestie interesanta...fac o legatura intre capatul viaductului si drumul tehnologic....posibil sa mearga pana in DN



ne mutam in celalat capat al viaductului...si aici sunt vesti bune...au ajuns in partea de jos a dealului cu excavatiile...mai sus au terminat...cel putin cu excavatiile











the Grand Canyon  :lol:



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

f buna vestea legata de primul lot din Nadlac-Arad

sa revenim

tot acest pamant va fii ras





aici calea ferata e cel mai aproape de excavatii...e imbucurator ca piatra e tot la locul ei , dupa ultimele ploi
am facut o masuratoare aproximativa , cu pasul....in acest punct , cel mai apropiat sunt cam 25 de m intre debleu si cale ferata...adica f.putin.









iata cat de aproape e calea ferata...care creeaza vibratii...nu gluma

cam asta ar fii...enjoy



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

#16844
MS de poze si info Adi, BRAVOS.
E ciudat acel drum tehnologic pe care il asfalteaza( se vede clar ca va fi ceva temporar) posibil sa incerce o deschidere partiala pe acolo?
Au fost colegi pe forum care semnalau ca e ft aproape acolo autostrada de DN si s-ar putea face o conexiune.
La cum avanseaza lucrarile as prefera sa finalizeze tot pana in noiembrie si sa nu fie nevoie de aceasta solutie.
NU vad nici un alt rost acelui asfalt asternut aici (bauiesc ca asta e locatia) .
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe