News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 62 Guests are viewing this topic.

rocklee


florin74

Daca se misca cu talent, poate intr-o luna trimit comunicarile, nu contesta nimeni si la sfarsitul lui septembrie semneaza contractul, sa apuce sa faca ceva pana in iarna.
Cel mai bine ar fi sa-i declare conform pe toti, si cel cu pretul cel mai mic castiga. Nu stiu STRABAG cat de tare vor sa joace.

dorum

io nu prea cred sa se streseze Strabag prea tare... am o vaga banuiala ca interesul nu a fost mare, dovada si nr mic de participanti...mie de Sylco & stuff mi-e frica sa nu conteste ce stiu io ce prostii...

florin74

^ Aia chiar nu au de ce, sunt pe ultimul loc. Oricum si scrisoarea de garantie prezentata de ei are  vicii de forma si greseli gramaticale, sincer nu stiu oferta tehnica cat de OK este  :D

dorum

stii de ce mi-e frica? sa nu se conteste acceptabilitatea ofertei A-MB, tinand cont ca pt fiecare lot in parte trebuie sa aiba personal cheie dedicat si org de santier dedicata (de fapt nu neaparat org de santier dedicata ci utilaje, statii de betoane si de asfalt) ... dar probabil s-au gandit la treaba asta, nu sunt novici, si declara o statie pe un lot iar cealalta pt celalalt lot (mai tineti minte ca ne intrebam care e rolul a doua statii de asfalt una langa alta?)

cutter

De observat că prin reziliere și relicitare s-a obținut o economie:

- valoare inițială contract Alpine: 411,5 mil lei
- plăți Alpine: 305,9 mil lei + valoare nouă (oferta Astaldi): 89,3 mil lei = 395,2 mil lei


AFC

Suuuuper veste !!! Sper sa nu avem surprize cu contestatiile si sa porneasca treaba cat mai repede.
Putem spera la o deschidere anul asta a ambelor loturi, ce ziceti ? :)
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

rudolf.s

Parca era vorba la un moment dat (poate chiar Ponta zicea) ca daca pornesc lucrarile si la lotul 2, se face mai intai legatura la DN7 si atunci daca se termina lotul 1, impreuna cu o mica parte din lotul 2 se poate efectua legatura cu DN-ul. Chiar daca restul lotului se termina mai tarziu, dar macar lotul 1 sa se poate folosi.

alin_simeriaveche

#16809
Veste minunata dupa o zi de lucru. Oricum stati linistiti. Si ungurii au intarzieri pe autostrada Mako Nadlac. Ar fi ideal ca atunci cand ei inaugureaza autostrada  sa inauguram si noi

Zimox

Super veste, acest segment il asteptam de ani buni, in sfarsit se va termina tot circul asta cu atribuirea dupa 2 ani de zile a unui lot relativ usor dupa falimentul celor de la Alpin. Cine va termina primul?, va zic eu ca va fi un TAM-TAM incredibil de mare cu partea ungara si cea romana, toti acolo cu sampanii si fursecuri si nelipsita FOARFECA marime ExtraLarge :)).. dar nu inainte sa construiasca Vama undeva prin luna Mai-Iunie anu viitor daca se va deschide.
!

dorum

Nu se construieste vama...se utilizeaza cea veche pana la intrarea in shengen...

Raducu Popa

Normal ar fi sa inauguram odata cu ungurii, sau ungurii odata cu noi..:)

delacroix

#16813
Quote from: dorum on August 01, 2014, 05:19:39 PM
Nu se construieste vama...se utilizeaza cea veche pana la intrarea in shengen...
Nu e vorba doar de VAMA ci si de PTF pentru persoane fizice.
Abia acum vad "shengen". Adica se construieste degeaba autostrada?

rudolf.s

Ungurii ziceau ca in intelegerea cu partea romaneasca, cei din urma vor construi in punct de trecere provizoriu si camioanele vor folosi PTF-ul vechi pentru o vreme.
Mai intai sa fie gata autostrazile si restul vom vedea.