Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 42 Guests are viewing this topic.

iuli

Din ce am vazut pe celelalte loturi, partea cu pasajele peste autostrada nu vor manca prea mult timp, maxim 6 luni si se poate lucra in paralel. Poate la nod va dura ceva mai mult. E bine totusi ca s-au apucat de lucrat la terasament inainte de a primi toate autorizatiile si nu au incercat sa traga de timp. Mai rar asa ceva!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alecu26

da, iar TS cu privire la poduri mari si pasaje...sta chiar mai bine decat cum a stat UMB. Chiar si acele poduri care erau peste ceva ape cat de cat mai mari au fost reduse la minim.

Pacat ca nu se misca lucrurile mai repede in partea de aprobari. Nu inteleg de ce asa tarziu aceasta aprobare de proiect. Oare ce se asteapta?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

udar

Cei de la TS nu au depus proiectul pentru ca nu au trecut cele 6 luni si posibil nu este gata

alecu26

se poate depune pe parti, in stagii...in functie de ce e gata si in fucntie de ce lucrari vrei sa incepi.

Iar aprobarile nu se dau pe proiectul final, final...care insemna inclusiv marcaje, si ITS ci se aprobaza faza de proiect tehnic. Acest trebuia terminat si aprobat in maxim 1-2 luni (mie lene sa caut acuma contractul si cerintele).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iulius

Quote from: alecu26 on May 30, 2014, 07:33:45 AM
baietii de pe lotul 3 au mari mari probleme. Vor incerca o abordare gen Imbecilo cu multe cereri de suplimentari si incercari sa scoata bani si din piatra seaca.

Au probleme cu apa, au probleme cu muresul ca de cateva luni e foarte mare si va continua sa fie mare (doar priviti cat de sus este apa in acea groapa arehelogica).

Daca nu accelereaza brusc, garantez eu ca si 2015 ca termen de finalizare e serios, serios in pericol.
nici Teloxim si nici Impregilo, (loturile 3 & 2, Lugoj - Deva) nu vor reusi sa finalizeze lucrarile pana la sf anului viitor, este imposibil, in schimb UMB vor face tot posibilul ca sa termine cat mai repede, parerea mea..

jalemare


florin74

#15756
Avem autorizatie de constructie pentru : "Secţiunea I - km 0+000-km 6+881,66 şi Secţiunea II km 0+000-km 22+218"
din investiţia "Proiectare şi execuţie Autostrada Nădlac - Arad şi drum de legătură, lot 1 km 0+000 - km 22+218, lucrări rămase de executat

Parca geniile de la CNADNR  ne amenintau miercuri ca pana azi trebuia sa fie publicat anuntul pentru lot 2 Nadlac - Arad. Pana acum nimic pe SEAP, doar licitatii pentru reactualizarea SF-urilor Tg-Mures -Ditrau-tg Neamt-Iasi -ungheni, si pentru elaborare SF Buzau-Braila-Galati

dorum

Quote from: Quest on May 29, 2014, 05:05:42 PM

...Aici la capatul tronsonului pun deja Durosol pe terasament, iar in zare pe deal doar stratul vegetal l-au dat la o parte....




Sa stii ca tot terasamentul de langa Sanovita e facut cu pamant excavat din dealul ce se vede in departare...acolo au facut un debleu maricel, si au sapat si pt spatiul de servicii...

Quest

#15758
Da Dorum, stiu c-au luat pamint de pe deal, s-a vazut multumita pozelor tale si a altor colegi, tuturor ne-a parut bine ca au pamintul la dispozitie chiar pe santier fara sa trebuiasca sa-l aduca din departari, dar eu ramin la impresia spusa: totul merge la viteza redusa, cu focus pe acesti 1-2 km pina la deal.

Eu nu inteleg, daca contractul iti da voie sa proiectezi 6 luni, e un termen maximal ptr un grad mare de dificultate al autostrazii, cu lucrari de arta, poduri, tuneluri, nu ptr parfumul de autostrada constatat foarte plastic de Ionut. Eu zic ca proiectarea trebuia terminata demult, sau macar pe parti cum bine zicea Alecu26.
Common sense will get you far !

adiarc

multumim de poze Rocklee...nu imi plac stalpi aceea , din una dintre poze...pana o sa fie relocati , ne apuca   .... :o

in alta ordine de idei am si eu o veste buna...astazi in partea spre Sibiu a viaductului lucrau TREI ECHIPE DE EXCAVARE ( excavator+basculante ) , desi afara ploua....sper sa-i tina

altfel , in pozele de mai jos , Straco mai turna ceva beton la santurile de scurgere
in ultima poza ( in plan departat e pasajul de la Cut ) , se pare ca decupeaza pt spatiul de servicii , pe sensul spre Sibiu.....locatia initiala ( vis a vis de celalalt , spre Sebes ) , nu poate fii folosita , solul fiind f.instabil





"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Trei echipe? Ei da, asta chiar e o veste buna...
Devine interesant de filmat din nou peste vreo luna.

adiarc

peste vreo sapt merg din nou la fata locului si va tin la curent  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

florin74

Fratilor, scoateti berile de la frigider, sampania din frapiera, ce credeti ca a aparut pe SEAP? :D


Revizuire/Actualizare SF Pitesti- Sibiu  :) :) :)

bogdymol

Am vazut pe telefon prima parte a postarii tale si deja ma bucuram... pregateam berea.

(Am crezut ca e vorba de Nadlac-Arad, lot 2 - Alpine)
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

florin74

^ Sa inveselim un pic atmosfera, ca mi s-a luat de atata ploaie si promisiuni neonorate  :). Poate luni cu Nadlac Arad, speranta moare ultima. :D