News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Ionut

^^ Mai pun eu cateva poze facute de Adi.
















alecu26

Quote from: dorum on May 28, 2014, 10:03:53 PM
Concluzia mea legata de lotul 3:

Doamne ajuta ca prin curtea de arbitraj s-a ajuns la o intelegere acceptata de ambele parti si asumata... Impregilo a inceput lucrul destul de serios. Eu zic ca nu-si vor permite de acum incolo sa o mai ia pe aratura cu acest contract....iar asa cum, zic eu, viaductul nu si-a permis nimeni sa-si riste reputatia cu el, nici zona problematica cu alunecari nu va fi tratata in batjocura...eu zic ca va fi un lot bine facut, cu toate problemele si intarzierile aparute.... Miza e prea mare...!

in sfarsit cred ca si-au dat seama ca cacealmaua lor nu mai merge si (asta e din surse sigure) chiar si avocatul/firma de claimuri nu le mai vinde gogosi si i-a sfatuit sa lucreze ca mai mult de atat nu pot obtine.

Dar la cum ii stiu pe Impregilo sigur vor mai incerca si alte smecherii. Acum lucreaza, dar inainte de final....o sa mai santajeze un pic.

PS: si daca-mi permit o predictie....la viitoarele licitatii (Turda-TGM, Suplacu-Bors) nu vor mai veni in primele 5 locuri. Si Sebes Turda si Lugoj deva a fost licitata inca sub impresia ca lasa ca-i prostim noi pe fraierii astia din tara asta bananiera.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum


dorum

#15723
Izvin 28.05




Ionut

^ Cat de aproape trece autostrada de Herghelia Izvin, e lipita practic. O sa sperie caii. :p
Par destul de bine mobilizati. Multumim de poze! :cheers:

rudolf.s

#15725
Si cand te gandesti ca Arad - Nadlac trebuia sa fie o constructie atat de simpla. Nu-i invidiez nici pe agricultori.

Una calda, alta rece pe autostrada



QuoteCNADNR anunţă că lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad va fi scos la licitaţie. Agricultorii întâmpină, însă, noi probleme pe primul lot.

ARAD. Nu ne mai miră nimic, nu mai avem aşteptări foarte mari. Au fost aruncate mii de vorbe în vânt, au fost scrise zeci de pagini de ziar despre autostrada Nădlac-Arad. Însă vorbele au rămas simple promisiuni. De trei ani de zile se încearcă realizarea unei autostrăzi lungi de aproximativ 38 de kilometri. Iar pentru ca termenul de finalizare a construcţiei să fie cât mai scurt, cei 38 de kilometri au fost împărţiţi în două loturi. Însă ambele loturi au fost cu probleme: pe lotul 1 banii pentru şosea au fost cheltuiţi de Nelu Iordache, administratorul Romstrade, pe terenuri şi avioane, iar constructorul de pe lotul 2, respectiv firma austriacă Alpine, a intrat în faliment.
Între timp, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a scos la licitaţie primul tronson, asocierea Astaldi-Max Boegl demarând deja lucrările. Acum reprezentanţii CNADNR vin cu noi promisiuni, unele mai fanteziste ca altele.
,,Referitor la ce tronsoane de autostradă vor fi inaugurate anul acesta: va fi Nădlac-Arad lotul 1 şi Orăştie-Sibiu lotul 3 şi se încearcă finalizarea Timişoara-Lugoj şi Nădlac-Arad tronsonul 2", a anunţat Horia Nicolae, director pregătire proiecte în cadrul CNADNR. Acesta a mai spus că, până vineri cel târziu, lotul 2 al autostrăzii Nădlac-Arad va fi scos la licitaţie. ,,Dacă nu se întârzie în procesul de licitaţie, durata contractului la Nădlac-Arad la lotul 2 e foarte scurtă, autostrada fiind lăsată la 85 la sută procentaj de finalizare", a mai spus Nicolae.

Prea optimist

Termenele sunt mult prea optimiste pentru a putea fi luate în seamă. Şi asta pentru că pauza de peste un an de pe lotul 2 al autostrăzii a dus la degradarea masivă a lucrărilor efectuate deja. În ceea ce priveşte lotul 1, Romstrade nu a reuşit într-un an să realizeze decât aproximativ 20-25 la sută din totalul lucrărilor. Este greu de crezut că noul constructor va finaliza toată autostrada până în toamna acestui an. Totuşi, vestea cea mai bună este organizarea licitaţiei pentru finalizarea lotului 2 al autostrăzii Nădlac-Arad.

Alta rece

Dacă dinspre lotul 2 al autostrăzii vine o veste bună, pe lotul 1 agricultorii au în continuare probleme. Pe lângă drumurile de legătură care lipsesc şi care îi obligă pe agricultori să facă ocoluri de zeci de kilometri pentru a ajunge le terenurile agricole, a apărut şi problema irigaţiilor. Agricultorii din zona Nădlac acuză asocierea Astaldi-Max Boegl că nu sunt luate în seamă şi cererile locuitorilor din zonă. ,,Sistemul de irigaţii a fost întrerupt încă din 2012. Atunci constructorul spunea că va înlocui vechea reţea de irigaţie cu una nouă în zona autostrăzii. Ca atare, instalaţia veche a fost scoasă, iar tubulatura a fost înlocuită. Dar atât. Sistemul nu a mai fost repus în funcţiune. Şi acum avem aceeaşi problemă. Am cerut noului constructor să repună în funcţiune sistemul de irigaţii deoarece, în această perioadă, avem mare nevoie de el. Deocamdată, nu s-a întâmplat nimic", ne-a spus unul dintre agricultori.

Promisiuni

Reprezentanţii constructorului au anunţat că problema irigaţiilor ar putea fi rezolvată într-un timp relativ scurt. Din ce spun aceştia, în maxim zece zile vor demara lucrările pentru refacerea sistemului, urmând ca la finalizarea acestora agricultorii să beneficieze de apa necesară pentru irigaţiile culturilor.

Quest

Quote from: dorum on May 28, 2014, 10:07:26 PM
...la Sanovita a inceput imbibarea terasamentului cu Dorosol in vederea asternerii balastului stabilizat...

Multumim Dorum.
Departe de mine de-a fi tendentios cu munca celor de la TS, mai ales ca ne-au lasat tuturor o impresie buna de la Lugoj-Deva1 + A6, dar gindindu-ma la pozele facute in timp la Sanovita, am continua senzatie ca TS lucreaza in forta numai la bucata asta de citeva sute de metri pina la deal. Parca ar fi un tronson didactic sau de promovare a felului in care lucreaza firma (ca deh, se stiu si ei fotografiati sistematic de pe pasaj :) Aici la capatul tronsonului pun deja Durosol pe terasament, iar in zare pe deal doar stratul vegetal l-au dat la o parte.
Stie cineva cind li se aproba proiectul ? Am vazut colegi de forum care speculau ca ritmul nu e unul fulminant intrucit s-ar putea proiectele sa nu le fi fost inca aprobate.
Common sense will get you far !

dorel

Hai nu fi rau Quest. Nu sunt doar cateva sute de metri. Se vede cum au lucrat la terasamente cel putin pana la al patrulea podet. Cam de pe unde sunt excavatoarele in departare sunt vreo 2km pana la drumul judetean de la Sanovita.

adirt69_70

Quote from: mishu77 on May 28, 2014, 10:00:15 PM
Adi poate ne lamuresti un pic ce se intampla mai exact... din ce se vede din pozele tale se lucreaza la calea de rulare dupa viaduct catre Sebes ... acolo sunt probleme sau nu la calea de rulare? Cam cat mai au de retezat dealuri in partea catre Sebes?

Mersi.
Salut  mishu Turnam stabilizat la greu nu se vede probleme  de maine daca ne lasa vremea bagam asfalt km 62






https://plus.google.com/u/0/photos/110060984273089512132/albums/6018875376856000401

adiarc

multumim Adi...maine, din pacate , avem cod galben  :(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

judecand dupa ultimele poze din album ,se pare , ca , in sfarsit , se pregatesc sa toarne str de uzura pe partea f probleme..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

#15731
Multumim de poze,asta da informare de pe santier.

In pozele 58 -60 vad ca refac putin terasamentul,apoi in poza 72 e o scula de taiat iarba,se pregatesc de 15 iunie cum au promis?

Oare terasamentul refacut de pana unde au turnat  stabilizatul,pana in podet, de ce inca nu se umple?


Archi

Multumim Adi de poze! Sanatate sa ai!  :cheers: :cheers: :cheers:

Calin

Quote from: AlexIP on May 28, 2014, 02:45:34 PM
Quote from: iuli on May 28, 2014, 01:30:15 PM
Sunt perfect de acord cu Neaga in ceea ce zice acum. Adica sa fie taxata autostrada din Romania, oricare ar fi ea, nu doar A1 si A2, dar mai ales imi place ca a zis:

Eu nu sunt de acord. Pe lângă taxa din carburant, SUPRAtaxa din carburant, vigneta acum mai trebuie încă o taxă? Și cum rămâne cu ocolirea Bucureștiului, inițial era vorba că din suprataxa din carburant se plătesc chestii noi sau că din taxarea autostrăzilor se face jumătate de A0, acum a rămas că se "va" face dar banii de la șoferi tot îi vor înainte, ca la curve.  :lol: Și tot pe centură o să se circule.
Pe mine unul ma revolta enorm ideea de a pune o noua taxa pe autostrada prin bariere....Mai ales ca circa 75% din centura Bucurestiului din cate stiu eu se poate face cu fonduri europene.....Centura de Nord prin Coridorul IV ,iar zona de sud-est prin coridorul care ar trebui sa lege Giurgiu de Chisinau-daca nu ma insel Coridorul IX. Invitat la o emisiune la Realitate si intrebat de ce doreste sa construiasca in Parteneriat Public Privat Centura Bucurestiului din moment ce aceasta se poate realiza cu fonduri europene si sa se evite astfel solutia nenorocita de a pune da in concesiune doua autostrazi construite din Bugetul de Stat,adica din BANII NOSTRI !!!, domnul Sova a dat din colt in colt invocand ca nu mai este timp pentru a implementa un proiect cu bani europeni pentru Centura Bucurestiului !!! Sistemul cu bariere este  mai costisitor -pentru ca trebuie platite salarii in plus -si si instalatii noi si si  se fac cozi la aceste bariere....Iar daca ai incurcat cumva iesirea.......Nici o problema ! Platesti in plus !!!
   Iar legat de alegerea intre o rovigneta pentru DN-uri sau taxa de autostrada -ma intreb eu-daca vin din vestul Tarii sau din Occident si vreau sa ajung la Targoviste- ce optiuni am ??? Caci de la Gaesti la Targoviste-volens-nolens trebuie sa am rovigneta ca doar merg pe DN.....
  Platim acciza la carburanti,platim supraaciza lui Ponta , platim Rovigneta,mai trebuie sa platim si taxa la bariera ??? Si inca pe o autostrada facuta din Banii Nostri ???? Acum ca fiecare isi face campanie electorala ar trebui intrebati clar si tare care dintre ei PROMITE ca NU va impune o noua taxa prin bariere. Si cu acela eu unul voi vota !!! Ca daca nu facem asta acum cand e singura data cand ii avem pe politicieni "la mana" atunci cand ne vor asculta EI pe NOI ???:bash: :bash: :bash:

cezar-mario2012

La taxe pe autostrada tot se va ajunge orcine va fi la putere. Taxe pe autostrăzii sunt in marea majoritate a țărilor europene, in mare parte cu bariera, mai sunt taxe suplimentare pentru poduri și tuneluri. Totuși dacă vor fi taxe macar sa fie intretinute.