Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 51 Guests are viewing this topic.

Chagall

#13905
Sa-i uram La Multi Ani colegului nostru Dorum, a carui zi de nastere este azi.  :cake:
The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

mirceal

Dorum, LA MULTI ANI :cheers: si la multe foto-reportaje! Toate cele bune!

radutm

La multi ani Dorum!... si un mic cadou pentru tine! Cateva poze proaspete de pe traseul Izvin - Recas, ca o completare la pozele tale din zona Sanovita.

Pozele sunt facute din punctele insemnate pe harta:


Primele poze sunt de la intersectia A1 cu drumul comunal Izvin - Ianova (al doilea punct rosu de pe harta, de la stanga spre dreapta).
Vedere inspre Timisoara:



Vedere inspre Lugoj:



cont inchis

Ionut

^ Super tare cadoul! :D Ca sa nu umplem threadurile de urari, am facut topic special. Avem si calendar, vedeti link nou care va apare in meniu.

radutm

Pentru ca drumul tehnologic era foarte usor accesibil si foarte bun de altfel, am pornit catre Recas. Am facut cateva poze in dreptul satului Izvin (al treila punct de pe harta).

Vedere inspre Timisoara:




Vedere inspre Lugoj:



cont inchis

radutm

Am sperat sa ajung pana la Recas, insa in dreptul orasului drumul tehnologic se oprea. Pozele sunt din ultimul punct de pe harta, din dreapta.
Inspre Lugoj (in departarea, in partea dreapta, se vede Recasul):





Inspre Timisoara:

cont inchis

radutm

#13911
In fine, m-am intors din drum, am revenit la Izvin si mi-am continuat drumul spre Timisoara. Am mai intrat la capatul segmnentuli Giarmata-Izvin, si am mai facut un set de poze de la capatul autostrazii:







Din pacate nu se vede vreun avans in acest punct. Nu am vazut niciun utilaj, insa trebuie tinut cont ca este duminica. Cam atat!  :)
cont inchis

avlucian

Un filmulet detaliat si bine facut despre lotul 1 Orastie - Sibiu. Eu nu l-am vazut aici, sper ca nu s-a mai postat:

http://www.youtube.com/v/r_hnhH8_JMs#t=636

sebba

#13913
pe mine ma mananca si daca ma mananca ma scarpin

in primul rand, multumiri si lui avlucian ptr share la film
dar, in al doilea rand, si nu ultimul, observ niste chestii
si ca cetatean cotizant imi permit sa ridic niste intrebari, in urmatorul context:

filmul pare bine facut, e clar ca s-a pierdut ceva timp la el si nu prea vad cine ar face asta moca si in acelasi timp sa puna siglele oficialitatilor implicate. de aici deriva prima intrebare: cat o fi platit cine o fi platit ptr realizarea filmului?

a doua intrebare reiese din faptul ca filmul pare sa aibe tendinta de a lauda realizarile "marilor proiecte" (a se citi altceva, fara legatura directa cu Sova) si mie imi pare a fi un film electoral, cu manta, ca la biliard. asa o fi?

a treia intrebare: pe cand un film asemanator dar cu zonele neterminate?

da, stiu, deranjez cu intrebarile mele, sper insa ca nu pe cei ce "bantuie" pe aici pe forum, targetul intrebarilor e in alta parte, stiti voi unde...
Sailing away! S/Y Haimana

igorashu

Stiu ca pentru orice proiect european se aloca si fonduri pentru mediatizare (website, comunicari, filme, etc.)
In cazul de fata, pare sa fi fost facut de Mistraz Consultanta.

avlucian

#13915
Pe canalul Youtube al acestei firme de consultanta mai sunt cateva filmulete asemanatoare si din alte domenii. Nevazand acest tip de prezentare pentru alte loturi, ma gandeam ca poate Strabag i-a angajat sa o faca, dar acum sunt si eu inclinat sa cred ca e comandat de statul roman. Mai ales dupa ce am vazut si urmatorul videoclip, mai scurt, cu imagini din timpul constructiei (cateva aeriene si nemaivazute pana acum)si cu explicatii despre toata autostrada Orastie - Sibiu:

http://www.youtube.com/v/O0EN5AzrtHk

alecu26

nici o miscare inca de la UMB?

dar la restul?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

Cred ca asteapta sa castige la vreo loterie, poate isi acopera gaura.   :)

cutter

Din declarațiile domnului Șova (în caractere cursive) de astăzi de la audierile din Paralament:


  • Pînă la USL nimeni n-a făcut nimic pentru autostrada Sibiu-Pitești; deși pe 3 apr 2012 (pe vremea ministrului Nazare) a fost lansată licitația de revizuire a studiului de fezabiliate, s-au depus ofertele, după care pe 2 noi 2012 a fost anulată licitația fără prea multe explicații și timp de 16 luni nu s-a mai făcut nimic. Deci dacă e cineva care pînă acum n-a făcut nimic pentru Sibiu-Pitești, acelea sunt guvernele Ponta.
  • ieri a fost lansată licitația de revizuire a studiului de fezabilitate (nu am văzut încă nimic la CNADNR, poate confirmă cineva de pe SEAP)
  • Revizuirea se va finanța 85% din fondurile POS-T '07-'13, așa cum intenționase Nazare și altfel decît declara către Hotnews dl. Șova însuși, care susținea că nu mai sunt bani din '07-'13 și că trebuie finanțat din '14-'20
  • Estimează în 6 luni semnarea contractului (pare un termen extrem de scurt)
  • Deși CE ne-a cerut să facem studiul în 3 ani, noi am negociat și am reușit să-l reducem la 2 ani și, mai nou, la 12 luni; dar să vedem dacă consultantul va reuși - CE nu cere niciun timp minim (informație confirmată direct de un oficial CE), impune doar anumite standarde
  • Estimează în 6 luni după livrarea SF-ului, semnarea contractelor de construcție
  • Deci una peste alta, estimează în 24 de luni de acum începerea construcției
  • Se intenționa construcția Sibiu-Boița din '07-'13, dar de ce să vă mint, nu cred că vom reuși (oau, atîta sinceritate...)

Comentariile mele:


  • se pare că în urma presiunilor publice se revine la calendarul normal fără alte amînări (dar rămîne de văzut)
  • calendarul anunțat de dl Șova pare nerealist (24 de luni pînă la începerea construcției)
  • partea pozitivă este că se pare că au renunțat la a bloca proiectul
  • partea proastă este că, urmare a tergiversărilor de pînă acum, s-au pierdut doi ani
  • este incredibil cum nimeni nu răspunde pentru că timp de 16 luni nu a fost efectuată re-licitarea actualizării SF-ului
  • din ce m-am uitat pe caietul de sarcini al licitației din 2012 anulate, se cerea deja în acea licitație un studiu geo foarte detaliat (de fapt, exista o anexă dedicată în întregime studiului geologic care este extrem de amănunțită), nu sunt de specialitate, deci nu pot afirma cu certitudine, dar pare o balivernă că am fost nevoiți să anulăm licitația pentru că JASPERS ne-a cerut un studiu geo detaliat