Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 48 Guests are viewing this topic.

delacroix

Nu, dar pana incep lucrarile le fac. Numai sa nu scumpeasca astia cafeaua.

Ionut

Dam noi cafeaua, tu deseneaza. :p Foarte utile aceste randari, cred ca ar fi utile chiar si pentru ingineri intr-un SF. Uneori poate fi foarte folositor sa vizualizezi asa traseul, poti sa observi mai bine pe unde poate fi ajustat traseul. Poate se putea evita problema de la Aciliu... zic si eu, nu dau cu parul, poate gresesc.

alecu26

Delacroix....banuiesc ca leai facut dupa proiectul lui diwi.
Oricum acea supratraversare de la dn si cf chiscadaga...daca se face asa...lasa acolo UMB aproape toti bani. Trebuie scurtat mult acolo....maxim cate un pod de cate 30 de metri pt fiecare obstacol.
La fel si podul de peste mures. Un pod in arc manca 25% din bani.
Si inca o obs. Podul Dn 7 de la ilia va fi reconstruit ceva mai spre arad odata cu reabilitarea cfr.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

delacroix

Da, DIWI.
Cat priveste viaductele gemene, nu se pot evita. CF-ul "chiscadaga" e cu 8-9 m peste DN76+DJ706A, A1 trece la 10m peste CF, rezulta un rambleu de 18/ 27 m=imposibil. Deci, VIADUCT. Faliment UMB? Jemenfich.

alecu26

As zice mai degraba poate gabarite cam de 5+8....hai sa zicem vreo 15 metri. Greu....dar nu imposibil....si probabil mai ieftin decat pod. Este cam singura sansa a lui umb.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hentz

Asta va fi o alta poveste de neuitat.....nu coboara la 15 m pentru ca trebuie sa zgandare dealul ala , si nu vrea nimeni sa se apuce de consolidari,poate iese mai scump decat viaductul.

marcelbanu

In zona respectiva, rambleul caii ferate este destul de ridicat...
Daca se face o subtraversare ?
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

delacroix

Pentru ca ar intra sub cota de inundatie a Muresului. Dar nu CF-ul e problema ci faptul ca Ai este catarata pe versant la cota 204 si trebuie sa revina, inspre Ilia, la 186. Cu panta medie de 3%, panta maxima 5%, sunt necesari 600 m lungime.

delacroix

A1 Lugoj-Deva, Lot4. Reloaded
Viaduct Soimus, primul dintre gemene

Supratraversare CF Chiscadaga+ DN76


Nod Dobra cu pod peste Mures


Nod Ilia(Gurasada)



Pod cu arce peste Mures ("AVRAM IANCU" propunere)

Nod Soimus cu pod existent DN76


sursasecreta

Astaldi-Max Bögl isi instaleaza o statie de asfalt si o statie de betoane la Pecica, pe locul fostei statii de asfalt Alpine.





Nu este nicio miscare in fosta organizare de santier Alpine. Totul este exact cum a fost lasat vara trecuta. Terenul este pazit.





Lucrarile deja executate pe lotul 2 se degradeaza.

Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

sursasecreta

#13855
organizare de santier Astaldi la Pecica...in plan indepartat




Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

lautaxi

Ce se mai aude de parapetii antiorbire de pe Deva-Orastie ? Se mai monteaza  sau nu ca arata naspa fara .

alecu26

Nu cred. Trebuie bani. Macat de arvinlocui odata la cativa ani parapetii stricati.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sursasecreta

Poze de astazi, A1 Nadlac-Pecica (Astaldi-Max Bogl).

Tot mai multe utilaje in organizarea de santier. Este trasa conducta de gaz in organizarea de santier, probabil a contat mult cand s-a ales locatia aceasta folosita de Alpine pentru lotul Pecica-Arad.




Cei de la Max Bogl au terminat de montat statia de betoane. Pot incepe lucrul la poduri.


Primele miscari pe teren, se incepe efectiv lucrul.


Sfarsit. :)
Acest cont este accesat de sursele secrete ale comunitatii PeUndeMerg. Fotografiile, clipurile video si informatiile aparute pe acest cont sunt din surse deosebit de credibile.

Tavi

"Sfarsit" de episod. Mai asteptam si altele :)
"inceput" de serial. Se anunta palpitant.
Oare vor reusi in aceasta toamna Aradul, Timisoara si Lugojul sa se conecteze direct pe autostrada la Europa?