Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 75 Guests are viewing this topic.

Archi

Oricum nu ar fi fost posibil din cauza acestor case:


dr4qul4

nu au voie sa mute DN-ul 20 m inspre Mures, facand astfel autostrada mai la baza dealului? (autostrada va trece tot prin dreapta DN-ului)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Archi

Care 20 de metri ca ii la 2-3 metri deja.

Numai daca fac un pod de-a lungu. :D

pasadia

Quote from: nenea_hartia on February 20, 2014, 02:48:51 PM
Acolo este rampa unui pasaj peste (probabil) drumul național 43, de aceea terasamentul e atât de sus. În poza numărul 2 se observă armătura fundației viitoarei culei. Totuși, din fotografii nu-mi dau seama dacă ceea ce se vede e chiar autostrada sau doar una din bretelele nodului. Poate că e a două variantă, pentru că altfel era mai ieftin să treacă drumul național peste autostradă. Voi căuta pe SSC la secțiunea maghiară, parcă postase cineva mai demult planurile. Dacă altcineva e mai rapid, îl rog să le pună aici, chiar dacă ar fi puțin off-topic. Oricum, mi se pare interesant că au executat întâi terasamentul și abia apoi vor face structura.

Pai nu e mai bine asa,  caci da mai mult timp terasamentului sa se aseze, sa se compacteze?

Archi

Fiecare metoda are avantajele si desavantajele sale. Ce este cert e ca orice metoda se foloseste la constructie, daca e bine facuta, nu se va strica in urmatorii 10-15 ani.

iuli

Nu poti sa faci prin partea stanga din cauza Muresului. Acea zona face parte din albia inundabila a Muresului si in plus terenul e plin de aluviuni acolo. Parca in acel SF era explicat si asta. Sincer, eu nu l-am mai vazut de vreo 3-4 ani acel SF, dar imi mai aduc aminte una-alta. In plus, uita-te mai bine la o privire de ansamblu a vaii Muresului pe acolo si ai sa vezi ca e muuult mai usor de construit autostrada pe dealurile din dreapta decat prin valea din stanga.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

^^^
Si mai ieftin, iar la oferta UMB de 40% asta conteaza enorm.
Sa ii vedem in teren la munca si comentam mai multe atunci.
Sper ca UMB sa isi fi facut calculele si 1 martie sa fie termenul pe care l-au luat in calcul pentru pornirea santierului si trec la actiune.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Daca UMB se va tine de contract cred ca ar mai fi un avantaj pentru noi: daca, DACA executa contractul atunci vor fi super-interesati sa-l faca repede. Daca o lalaie sigur le vor creste costurile si mai mult. Deci vor fi super motivati sa lucreze la greu, sa traga maxim de oameni. Sper totusi sa nu fie incidente (ca sa nu zic accidente) si sa nu-si bata joc de oameni...

sublimu

Nu cred in scenariu asta. Dimpotriva, experienta Imbecilio ne arata ca se incepe un contract si apoi se fac claimuri. Cred ca UMB va urma acelasi scenariu... din pacate ...

Ionut

Ca sa faci claim-uri ai nevoie de motive intemeiate. Din pacate, cei de la Impregilo au avut motive foarte intemeiate. Nu doar dealurile care nu stau locului, ci studiul de fezabilitate facut aiurea. Vom vedea ce se va intampla cu UMB, insa deocamdata nu putem compara cele doua loturi/contracte.

sebba

ce zici tu Ionut, chiar daca ar fi varianta fair-play, ar fi cumva ceva iesit din tiparele sub care ne-am convins cu totii ca se lucreaza pe la noi si nici eu nu as miza pe asa ceva
Sailing away! S/Y Haimana

delacroix

#13826
A1 Lugoj-Deva, lot4 Dobra-Soimus, supratraversare CF Chiscadaga


Urmeaza si alte randari mai jos...

marcelbanu

S-a adus vorba de A1 din zona Mintia, pe partea stîngă a Mureșului...
Nu se poate pe acolo.

În primul rînd ar trebui să treacă din nou peste Mureș.
Ajungînd pe partea stîngă trebuie să treacă prin zona gării Mintia,
presupunînd demolări de case sau a gării plus că trebuie un pod
peste calea ferată M209 Mintia - Brad, pe aici mai trec mărfare
spre și dinspre fabrica de ciment Chișcădaga.

În zona gării Mintia, ori se merge pe un traseu apropiat de malul Mureșului
ceea ce presupune demolări de case, ori se merge pe zona gării,
dar pe acolo nu are pe unde, deoarece gara are multe linii apoi se ajunge
spre DN7 unde sînt case, terenuri... Nu e loc...

Trecînd de zona gării se ajunge într-un loc imposibil de construit autostrada
deoarece locul devine strîmt datorat lacului de la barajul termocentralei Mintia,
căii ferate M200 Brașov - Curtici, DN7 București - Nădlac
și stîlpii de înaltă tensiune din zona termocentralei Mintia.

Deci pe partea stîngă a Mureșului de la Mintia pînă la Vețel nu este loc !

Examinați pe Google Earth și vă veți convinge !



Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

dorum

uau...vreau o poza din multicopter peste 2 ani identica cu randarea gearth... :) :)
nice :)

delacroix

#13829
A1 Lugoj-Deva lot4, Nod Dobra.. cu varianta de pod care nu se va construi.