Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 48 Guests are viewing this topic.

Archi

Ba da! Autostrada se va cocota pe dealul din stanga.

dorum

confirm si eu...trebuie sa rada dealul

mese

Pe deal? Ii aiurea. Un link pentru plan? Ca sa fiu socat de tot... vazusem parca un plan ca mergea paralel cu muresul da pe partea stanga cum curge apre arad.
Sunteti siguri de planul de care ziceti?

dorum

#13803
de la CF Deva- Brad pana la intrare in Soimus se rade dealul de pe stanga si casele de la intrare in Soimus de pe partea stanga...apoi traverseaza DN...o sa caut si planul sa-l vezi!


o captura gmaps pana caut planul:


iuli

Autostrada merge pe partea dreapta (dreapta daca stai cu fata in aval), daca imi aduc aminte din plan.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Archi

#13805
L-am gasit eu:

Dealul:



Nodul Soimus:



Cealalta parte de deal:



Zona langa Mures:



Cota de nivel la Deal:




Daca doriti tot proiectul trimiteti-mi PM

marcelbanu

Se prea poate ca doar acolo, unde este acea stație de pompare, să urce ,,cineva" pe deal.
Eu tind să cred că DN76 fiind necesare săpături pentru doar două benzi de circulație, fiind mai ieftin și ușor
decît patru benzi plus alte două benzi de urgență pe laterale...
Cu doar două pagini mai în urmă am expus fotografii cu jaloane de marcare
pentru A1 ce se situează între malul Mureșului și DN76.

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

dorum

da, asta e planul...si corespunde cu gmaps....daca se schimba ceva deocamdata nu putem stii...
vom vedea!

mese

Mie sincer ca om care fac saptamanal sau mai des drumul acela ii ciudat. Cand ai atata loc pe partea cealalta a Muresului sa inghesui drumul si sa tai un deal ii de neinteles....
Ca intre DN-ul si deal nu ii loc deloc. Trebe luat pur si simplu si mutat de acolo...

Merci de clarificari oricum. Sunt f. curios cum o sa iasa...

ciprebbe

Nu o sa va vina sa credeti cat de repede se aduce la cota dealul acolo.
Consolidarea malului Muresului e mai costisitoare si UMB ul stim la ce pret a licitat.
Nici o sansa sa mute DN-ul sus si sa lase jos autostrada.
Excavarile nu sunt costisitoare, consolidarile insa da.
Materialul excavat de acolo e mutat in alte zone ale autostrazii pt umplutura.(Si terasamentul e destul de inalt, asa ca e nevoie de material).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum



in planul asta, in partea stanga, CF supratraverseaza DN...si se pare ca autostrada supratraverseaza CF...deci e interesanta aceasta diferenta de nivel...sau subtraverseaza CF si fac cum a facut TS pe A6? interesant de urmarit.....

ciprebbe

#13811


Uite cota verticala cum e desenata.
Viaduct peste DJ,peste dig, peste DN si peste CF de 400m.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Archi

Parca a spus Marcel Banu sau nu mai stiu cine ca CF nu e circulata.

dorum

nu mai merge CFR sau privati pt transport de calatori...insa Chiscadaga pe acolo isi duce cimentul...

Archi

Quote from: mese on February 20, 2014, 07:04:40 PM
Cand ai atata loc pe partea cealalta a Muresului sa inghesui drumul si sa tai un deal ii de neinteles....


Nu chiar. Mi se pare mai ieftin sa inghesui 500 de metri autostrada decat sa fac 2 poduri duble peste Mures.