News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

north

Mic detaliu privind 17D: este utilizabil (galben sau roșu) până mult mai la nord (adică unde se oprește mașina Google).
În continuare susțin că cel puțin 1G ar trebui cu linie groasă (adică să zicem prin comparație cu 1P care este cu linie groasă...).
La fel aș zice și DN 10 (pe ăsta îl putem compara cu 13E cu care se întâlnește și care apare cu linie groasă între Întorsura Buzăului și Covasna).
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

florin74

#946
Dn1r. A fost asfaltata anul trecut portiunea lipsa- cea pietruita - de la Poiana horea înspre Albac Eu am fost anul trecut când terminau lucrările. Cel putin verde. ( pana la limita de judet). De la limita de judet era deja aafaltat si părea intr-o stare buna din spusele unor soferi ( pana la Albac - portiunea din judetul alba). Daca portiunea lipsa e acea bucata se poate trece pe harta. Bucata rosie din cate îmi dau seama este de la Belis pana la poiana horea? Cam exigent. E un galben cu unele nuante de portocaliu. :)

jax

#947
Quote from: vancouver on August 08, 2016, 12:40:21 AM
Inainte sa modific acest drum am nevoie de o confirmare si din parte altcuiva (sau poze de anul asta). Motiv:
DJ248 a mai fost albastru, reabilitat prin 2008-2009. Apoi, pe durata reabilitarii DN24, traficul s-a mutat pe acest judetean, dar traficul greu a dus la degradari si ca atare l-am trecut din nou la verde. M-ar mira sa fi facut ACUM inca o reabilitare / asternere asfalt uzura + marcaje. Daca este vorba de o noua reabilitare, trec albastru, daca nu ramane verde. Cat despre o reabiltare a lui 15D nu am mai auzit, m-ar bucura sa se faca asa ceva.

Am parcurs recent Iasi-Vaslui pe aceasta varianta si pot confirma ca e in conformitate cu harta.
Nu a existat o alta reabilitare de la cea din 2009, eventual niste plombari/peticiri pe ici colo.
DN15D este destul de valurit in apropiere de Vaslui.

vancouver

@north:
- 17D completat cu rosu, ramane doar o mica portiune lipsa
- 1G ingrosat
- 1P facut subtire
- 10 ingrosat. Motivul pentru care il facusem subtire este restrictia de 7,5to din zona Siriu (la un moment dat chiar 3,5to).

@florin74:
- am completat DN1R portiunea lipsa cu verde, am eliminat rosu, deci acum portiunea lipsa este verde si restul este galben

@jax: multumesc pentru informatii. Intre timp am vazut ca au mai fost inca doua comentarii care contrazic aprecierea mult prea pozitiva a lui sandumbogdan, deci treaba la 248 + 15D este clara: ramâne neschimbat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ovideatza

#949
Quote from: vancouver on August 08, 2016, 12:40:21 AM
Quote from: sandumbogdan on July 10, 2016, 01:17:02 PM
Cateva actualizari in judetul Iasi.

Iasi - Vaslui prin Podeni (adica 248 si 15D intre Podeni si Vaslui) este albastru, reabilitat anul trecut, asfalt nou, marcaje.
harta


Inainte sa modific acest drum am nevoie de o confirmare si din parte altcuiva (sau poze de anul asta). Motiv:
DJ248 a mai fost albastru, reabilitat prin 2008-2009. Apoi, pe durata reabilitarii DN24, traficul s-a mutat pe acest judetean, dar traficul greu a dus la degradari si ca atare l-am trecut din nou la verde. M-ar mira sa fi facut ACUM inca o reabilitare / asternere asfalt uzura + marcaje. Daca este vorba de o noua reabilitare, trec albastru, daca nu ramane verde. Cat despre o reabiltare a lui 15D nu am mai auzit, m-ar bucura sa se faca asa ceva.

NU e de albastru. Cred ca eu m-am opus si data trecuta.

1. DJ248 a fost reabilitat cu adevarat, acum 1-2 ani maxim, integral reasfaltat, etc, dupa un scandal cu CJ/ POR si licitatii esuate.
Anul trecut cand a fost gata integral era frumos, cu marcaje, cu de toate. Pe perioada reabilitarii DN24, DJ248 era semi-reabilitat, mai erau portiuni la stadiu de pietris, mai lucrau la santuri, etc.

Acum stratul de asfalt ar permite un albastru la nivel de drum judetean (adica are curbe stranse, platforma ingusta, etc), DAR marcajele sunt ca si inexistente pe el. Anul acesta nu au mai remarcat. Ziua e ok, sa zicem, daca il cunosti, dar noaptea nu recomand necunoscatorilor.

Mai periculos este sensul Podeni->Iasi, pentru ca are 1 sau 2 curbe stranse, 90 grade, dupa linii drepte unde mergi lejer 120km/h, in exteriorul localitatilor, si una cel putin este complet nesemnalizata. Prima data m-am tinut cam tare de volan...Plus mai este coborarea spre acele 1-2 serpentine din padure, unde din nou te trezesti in serpentina fara prea multe explicatii.

Cand va fi marcat cum trebuie voi semnaliza acest lucru. Il fac destul de des, de 4-5 luni merg pe acolo in loc de DN24, pentru ca ajungi mai repede mergand mult mai incet, si e mai liber. Dar noaptea nu e recomandat celor care nu il cunosc. Nu stiu unde a vazut colegul respectiv marcajele pt albastru.

Deci as zice VERDE in continuare fara discutii, nu e semnalizat si marcat cum ar trebui pentru albastru.

2. DN15D ramane galben, e valurit, marcaje ici colo. A fost si mai rau, acum macar nu sunt gropi.

ovideatza

#950
DN2D - l-am parcurs si eu, foarte frumos.
Insa pe harta apare cu un inceput verde, ori eu de cand am virat de pe DN11 am intrat pe portiunea reabilitata direct, nu am sesizat nici o problema acolo. As zice albastru integral, incepand cu DN11.

Centura Brailei, intre Sendreni si DN21, eu as trece-o de verde. E la nivelul celorlalte drumuri de verde de pe harta.
Acea portiune de 500m mai valurita a fost reasfaltata din nou, acum e mult mai ok.
Eu nu o vad deloc de galben, este semnificativ peste nivelul DN25 Tecuci-Sendreni, e evident cand parcurgi acel drum ca de la Sendreni creste calitatea drumului.

vancouver

ovideatza multumesc, de la tine informații mereu bune si clare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ovideatza

eh...de-as avea ce "raporta" din aceasta parte de tara...m-am bucurat si eu cand au reabilitat Dn24, ca in rest...

Astept si eu sa se intample ceva(=A8) pe langa Iasi, dar imi e teama ca o sa ajung la pensie pana atunci si o sa am cam mult timp pentru foto-reportaje  :lol:

mitsu

DN1, intre Ploiesti si Comarnic, ar trebui trecut albastru. S-a reasfaltat cam toata sectiunea, s-a marcat din nou, se montau parapeti din beton. Duminica nu era totul gata, dar cred ca saptamana asta se finalizeaza reabilitarea.

Dan74

@Vancouver: DN75 partea cu rosu, te rog sa o treci cu galben, am mers pe acolo de 6 ori in vara asta. O portiune are asfalt chiar de verde (reasfaltata anul trecut in toamna) dar fara marcaje iar restul este peticit rezonabil sau chiar s-au reasfaltat portiuni mai mari. Au mai aparut gropi dar nu sunt mari si pot fi ocolite foarte usor. Fata de acum 1 an drumul se prezinta mult mai bine.

vancouver

#955
Quote from: mitsu on August 09, 2016, 03:41:33 PM
DN1, intre Ploiesti si Comarnic, ar trebui trecut albastru. S-a reasfaltat cam toata sectiunea, s-a marcat din nou, se montau parapeti din beton. Duminica nu era totul gata, dar cred ca saptamana asta se finalizeaza reabilitarea.

Presupun ca se va merge pana la punctul de ingustare de la 4 benzi la 2 benzi, adica cu cativa km la sud de Comarnic.


@Dan74: ne bucuram pentru orice zona care nu mai este de rosu. Pare ca in general au trecut de la peticirea stricta a unei gropi, la refaceri ale intregii benzi pe lungimi de 10m sau mai mari, ceea ce evident este cu totul alta viata. In primul rand se face "mecanizat" si nu cu lopata, sunt sanse sa tina 1-2 sezoane, nu doar 1-2 luni.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

north

#956
Quote from: north on August 08, 2016, 01:56:33 AM
7. Ar fi extraordinar dacă cineva ar putea să inventarieze toate drumurile județene reabilitate prin POR 2007 - 2013 (unele sunt deja reprezentate pe hartă). Până la urmă ele pot reprezenta scurtături sau alternative utile în rețeaua de drumuri naționale. Link la fișierul cu proiecte aici, vezi sheet-ul "DMI 2.1".

Quote from: vancouver on August 08, 2016, 02:26:12 AM
@north:
7. Alt tabel. Dar nu ma bag. Sa faca altcineva.

Mă bag eu. Am început să le inventariez, deși dau de situații de genul celei de pe 687B.

Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

north

În fine, nu chiar, dar pe-acolo. Ăsta este la vreo 60 km (în linie dreaptă) mai la nord decât drumul pe care l-ai menționat (DN 66A).
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

mariuskl

Cateva update-uri, dupa drumurile facute in ultima vreme:

Botosani - Stefanesti (DN29D) - e de rosu. Abia daca se mai vad marcajele, sunt o gramada de portiuni care sunt in valuri si portiunile care nu sunt in valuri sunt pline de gropi.

Feliceni - Sanpaul (DJ131), de la Odorhei spre Rupea e rau de tot, sunt niste denivelari groaznice pe acolo, e tot de rosu. S-au dus rau de tot dealurile pe acolo.

Obarsia Lotrului - Petrosani (DN 7A) - nu prea se lucreaza acolo, iar drumul e vai steaua lui, asa cum e aratat si pe harta. Daca n-ai masina de teren, risti sa dai cu baia pe jos. De la Jiet spre Petrosani e mai ok, dar pana acolo e durere.

DN75, intre Arieseni si Cimpani drumul e intr-o stare destul de ok, nu e chiar de rosu, mai degraba galben. Revin cu filmare in curand si va puteti da voi cu parerea. Pe acelasi drum in schimb, de la iesire din Campeni pana la Albac e destul de rau, acolo mai degraba ar fi de rosu.
Mereu pe drum