News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Harta calității drumurilor din România

Started by vancouver, August 22, 2013, 08:51:36 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

realfanady

DN 19E putem schimba in verde. In decembrie au terminat reciclarea in situ.

punktnet

DN7 intre Baldana si Gaesti ar trebui tot rosu de la cap la coada, in curand va fi impracticabil.
Chiar asa durere in dos este fata de acest sector de DN ? Sunt 4 petice puse in scarba asta toamna si cam atat in ultimii 3 ani
Just kidding.

marinul

@realfanady nu e terminat intre Salard si Biharia, lipseste stratul de uzura desi intradevar e marcat cu linie alba si sectorul asta ca si cum ar fi gata. Dar are doar strat de baza in care au aparut gropi, s-au mai remediat si probabil o sa mai apara pana la turnarea uzurii. Eu zic sa fie tot verde cand e turnat si ultimul strat plus marcaje

pasadia

DN1 între Azuga și Brașov prezintă numeroase gropi. Sunt câteva gropi și mai la sud, până spre Posada, dar nu atât de rele. Cea mai gravă situație e in zona podurilor (cel peste CF300 de la intrarea in Predeal e cel mai grav) și în zona Dârste - Timișu de Jos. E cu atât mai neplăcută situația cu cât zona aceasta a beneficiat de o readaptare totala (Azuga - Predeal prin 2017, Predeal - Brașov prin 2018-2019. Dar asta e calitatea lucrărilor.

Un număr mai mic de gropi sunt pe DN1A (centura Sacele ai mai ales intre Babarunca și Cheia). Dar in zona asta era previzibil să apară probleme, nu e totuși DN1.

Alutus

Care mai e situatia pe DN73, Campulung - Bran? Unde sunt punctele nevralgice? Multumesc!
Alea iacta est

pasadia

E ok soseaua. Adica e asa cum a fost dintotdeauna - Petice multe, alunecari in unele zone (mai ales deasupra combinatului de la Valea Mare) si marginile deplasate (acostament nu a fost niciodata), marcaje sterse. Nu sunt lucrari nicaieri, singura ingustare a platformei drumului e la iesirea din Moieciu de Jos spre Fundata. L-am parcurs in decembrie, singura surpriza (placuta) a fost o lucrare terminata in care au intarit un versant si au adus platforma dumului la normal pe o zona de vreo 100m.


dumbravaandrei

Ok pe dracu.... e valurota soseaua aia de numa numa. Ultima data am fost pe acolo in noiembrie. Cand am scapat la un petic de 200m de drum neted zici ca am trecut pe alta lume...
E un drum de evitat. Daca nu plangi dupa niste combustibil si 1h:30 de viata, evita drumul...

pasadia

Pentru cineva care a mai parcurs-o și în trecut (cum cred că e cazul interlocutorului nostru) starea actuală e ok, similară practic cu starea dintotdeauna a acestui drum.

Pentru cineva care nu a parcurs niciodată această șosea, atunci starea actuală e execrabila, mai apropiată de un off-road. Da, dacă aștepți asfalt și marcaje de autostrada și de DN1, atunci nu ai ce caută pe aici. Dar nu cred că se aplica în cazul nostru.

gsimon

#2558
Chiar acum de o saptamana m-am intors din zona Bran. Rasnov Bran e ok, complet refacut, lipsesc marcajele + semnalizarea rutiera.
Durerea de cap incepe fix din Bran... eu am fost pana la intrarea catre Sirnea, dar e un drum mediocru... in special dupa serpentinele de la la Moeciu de Jos am impresia ca asfaltul se dezintegraza efectiv pe unele zone.. nu se mai tine laolalta. Cred ca dupa iarna asta va iesi jalnic.
drum ok? no way! no go! 

pasadia

Unii vor înțelege din postările voastre că în 2017 sau in 2012 drumul asta arata "boboc". ;)

Dar asta e, n-am nimic împotriva sa spun oricui interesat să ocolească această bucată de drum. Să meargă pe Transfăgărășan vara (sigur ăla e un drum mult mai bun, nu?) sau pe DN71 și DN1 iarna (sigur va fi mai plăcut să stea în coloana în Bușteni. Eu personal însă o să merg tot pe aici in rarele momente in care am nevoie (de obicei strict in scop turistic).

dr4qul4

Si eu il foloseam mereu din Moeciu. Chiar si din Plaiul Foii, dar s-au cam marit blocajele la Bran (plus un pod peste Dambovita unde se circula intermitent). Si s-a deteriorat DN72A.
Drumul parea impecabil dupa cei 10 km de la Plai, neasfaltati pe atunci, mai ales ca nu puteai sa mergi prea repede si aveai timp sa ocolesti gropile.
Daca zici ca e ok acum, atunci abia astept sa ma bag pe acolo. Nici pe Cheia nu se "mai misca roata".
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Off. N-am zis că e ok acum, căci sunt multe care pot fi mult mai bine. Am zis că e ok in raport cu modul în care arată el dintotdeauna, adică că nu s-a înrăutățit. De exemplu daca AZVI începeau lucrările mai sus de Moieciu și apoi le abandona neterminate ar fi fost nasol. Așa însă: ei nu au făcut nimic, DRDP-ul nu a făcut nimic, drumul arată la fel ca întotdeauna.

Pentru cine îl cunoaște nu are de ce sa se ferească de el. Pentru cine nu îl cunoaște e însă nasol, de departe cel mai prost traseu și asfalt dintre cele care trec peste Carpați (să zicem că DN18 îi era similar, dar înțeleg că acolo s-a reparat situația; la fel și pe DN76 unde e cat de cat in lucru).

Alutus

Ultima oara l-am parcurs prin 2006 si era petec langa petec... :lol: credeam ca s-a mai schimbat ceva, vazandu-l trecut in albastru rosu...Am de facut un drum Craiova - Brasov si din pacate e varianta cea mai scurta, dar nu e un drum contra cronometru, deci as putea ocoli prin Targoviste - Sinaia...
Alea iacta est

pasadia

Hmm, în cazul asta eu mai degrabă ți-aș sugera pe valea Oltului. Craiova - Râmnicu Vâlcea - Tălmaciu - Făgăraș - Brasov. Moroieni - Sinaia e la fel de prost precum Câmpulung - Bran (dar mai scurt), însă Sinaia -Brasov e aglomerat și ai pierde timp aiurea in plus.

Acel albastru/roșu datează din vremea in care credeam că intră în reabilitare. Ceea ce nu mâine cazul.

nasty

DN15 Baraj Bicaz-Poiana Largului nu l-au deschis? Pe hartă nu apare!
O variantă alternativă este DJ155F, axialul Ceahlăului, terminat de asfaltat în septembrie 2020. Dar aceastâ variantă este numai pt autoturisme, fiind un drum îngust și cu multe serpentine.