Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Oneinthecrowd

#4815
Nimic surprinzator in declaratie. @Ionut a scris mai devreme despre problema cu finantarile; nu ar fi deloc o surpriza sa auzim in perioada urmatoare mai multe mesaje in aceeasi nota si despre Brasov-Bacau sau altele (bine ca macar A1 scapa). Azi traim Golden Era (in materie de contracte); ne cam intoarcem cu ceva ani in urma, din pacate.

tom_sawyer

#4816
Quote from: Stef on May 15, 2024, 03:16:08 PMLețcani - Tg. Frumos PPP  :troll:

La drept vorbind, PPP-ul ar putea fi o soluție (pe segmentul amintit) odată cu finalizarea A7 până la Pașcani. Numai că trebuie descurajată "fluidizarea" circulației pe DN28: fără pasaje pietonale în localități, redus la 1 bandă pe sens peste tot (fără acostament lărgit), chiar și în afara localităților, parapet central+hașurarea acostamentului - ca pe zonele unde au pus parapet pe role. Altfel nu știu dacă șoferii sunt dispuși să plătească taxa, având alternativă "acceptabilă".

PPP în ideea de a avea autostrada cât mai repede, altfel așteptăm următorul exercițiu financiar. Chiar Grindeanu a zis azi la Constanța că fondurile europene se vor termina "foarte repede" (min. 29:40 https://www.facebook.com/grindeanusorin/videos/290381574141895/?locale=ro_RO)

Stef

^Până termină Consitrans și ,,ne" dă un preț, cred că e cale lungă. Mai degrabă cred că se referă la loturile alea de ~40km din munți.

Ionut

PPP = nu se face.
Nici măcar Lețcani-Iași.
Fumigene.

Nu e trafic suficient ca să acoperi gaura. Așa că diferența o pui din buget.

shift2rail

Totul depinde de ritmul corectiei fiscale impus de Comisiei ptr aduce deficitul sub 3%: daca ne dau 7 ani va fi spatiu fiscal ptr investitii, daca insa se va insista pe 3 ani va curge sange.

JohnDoe

^ este cumva vreun fir de discutii despre asta? Cautarea in sait nu prea aduce rezultate despre "deficit".
A6 - Craiova -Severin -  Lugoj si extinderea Severin catre Calafat


RobertH

#4822
A8 Sectiunea II: Miercurea Nirajului – Leghin, km 22+000 – km 181+195: Lot 2c: Pipirig – Vanatori Neamt (Leghin)

Planse situatie(1/3):





















Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

#4823
A8 Sectiunea II: Miercurea Nirajului – Leghin, km 22+000 – km 181+195: Lot 2c: Pipirig – Vanatori Neamt (Leghin)

Planse situatie(2/3):













 

 

 



Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

#4824
A8 Sectiunea II: Miercurea Nirajului – Leghin, km 22+000 – km 181+195: Lot 2c: Pipirig – Vanatori Neamt (Leghin)

Planse situatie(3/3):

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH

A8 Sectiunea II: Miercurea Nirajului – Leghin, km 22+000 – km 181+195: Lot 2c: Pipirig – Vanatori Neamt (Leghin)

Plansa nod Pipirig:





Powered by API/PUM imgur uploader

RobertH


tom_sawyer

#4827
Am încercat să găsesc exemple de tunele rutiere cu bolți gemene, ca cele propuse în SF, dar nu prea am găsit. Am căutat după "twin arch tunnel", "double arch tunnel".

gruia88

@tom_sawyer

Uite aici in ultima filmare postata sunt niste tuneluri cu bolti gemene in Bulgaria .

https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=91.4905

Poate ajuta!

tom_sawyer

#4829
E vorba de cut-and-cover la bulgari. Nu se aplică pe A8, conform SF-ului.








Powered by API/PUM imgur uploader