Drumul Expres DEx Focșani-Brăila

Started by rota, February 20, 2019, 10:37:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexa_adrian2001

Oare pentru ca avem ditai podul peste Dunare la Braila? Si pentru ca vor sa aiba cat mai mult trafic pe el?

dr4qul4

pai si daca ajungea la Galati, de acolo nu treceai tot pe la Braila? Nici macar nu era ocol, poate era chiar mai scurt.
SI un drum direct Tecuci - Galati ar fi atras si traficul Albita-Barlad-Tecuci
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

bănuiala mea e că relieful e mai păcătos un pic mai la nord că intri în Lunca Siretului, că și eu mi-am pus întrebarea asta. Un pic mai la nord e Nămoloasa :) Dar e doar o presupunere. Poate pur și simplu s-au gândit la un traseu direct spre Dobrogea cu legătură spre Ardeal.

dr4qul4

cu siguranta e putin mai accidentat relieful, dar nu e nimic extraordinar. Si pe dreapta Siretului, desi mai plat, s-ar putea sa apara portiuni cu probleme la terenul de fundare/portanta.
Namoloasa e tot pe dreapta Siretului, eu propuneam un traseu prin stanga. In loc de poduri peste Ramna, Ramnic si Buzau, aveam doar peste Barlad.
Nu sunt specialist, or fi avut si alte constrangeri (cum a fost asa-zisa arie protejata de la Spataru, pentru DX-ul geaman), DAR eu cred ca greseala a venit din CERINTA!

S-a cerut un DX Focsani-Braila si asta a iesit. Daca cereau un DX Moldova Centrala - Dobrogea (sau Bacau- Pod Braila), atunci ar fi iesit Marasesti-Cosmesti-Tecuci-Galati.

De fapt cerinta e problema mai mereu. Tot din cauza formularii superficiale avem si cocoasa de la Focsani (s-a cerut Buzau-Focsani si Focsani-Bacau si doar secundar sa fie legate intre ele. Buzau-Bacau ar fi sarit cocoasa din schema). La fel si pe A13. Au cerut A1-Fagaras si a iesit ocolul de la Boita. Trebuia sa ceara Sibiu-Brasov ca sa fie mai drept.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

eu am amintit de Nămoloasa doar pentru că numele inspiră o zonă nu prea bună de construit :)

Whyse1


esendy

Bineinteles ca se poate renunta la proiect daca se observa ca e prost si sa se faca alt SF FOCASNI NORD - GALATI, care ar deservi mult mai bine cerintele de trafic si conectivitatea regiunilor si municipiilor

paullie

Mai fratilor totusi drumul asta are finantare aprobata? ca prin presa toti urla ca este pe fonduri europene.

RazesIesean

Toate sunt pe fonduri europene, asa de ochii lumii can sunt alegeri.
Dar cand o sa ceara fonduri de la Comisia Europeana o sa le dea cu flit.

~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

RobertH

Traseul drumului expres Focsani-Braila a fost calibrat pentru harta API. Multumim lui @njinji.

Gasiti plansele si calibrarea aici: https://pum.project-online.se/doclic/Rutier/Drumuri%20express/Focsani-Braila/

ncb

QuoteINFORMARE

Termenul pentru depunerea ofertelor la contractul de proiectare și execuție a Drumului Expres Focșani-Brăila este 18 noiembrie.

Compania Națională de Investiții Rutiere a primit din partea constructorilor interesați 78 de întrebări la anunțul publicat în data de 17.09.2024 în Sistemul Electronic pentru Achiziții Publice (SEAP) pentru Drumul Expres Focșani-Brăila și a răspuns la acestea în termenul legal. Între aceste solicitări, constructorii au cerut extinderea termenului pentru depunerea ofertelor cu perioade cuprinse între 21 și 90 de zile.
Pentru a veni în sprijinul antreprenorilor, CNIR a decis să extindă cu 21 de zile (perioada minimă din solicitări) termenul pentru depunerea ofertelor la contractul Drumului Expres Focșani-Brăila, investiție estimată la 6 miliarde lei.

CNIR

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on September 26, 2024, 09:42:48 PM[CN1073001] Elaborare Studiu de Fezabilitate, realizarea documentatiei tehnice pentru Autorizatia de Construire (P.A.C.) si obtinerea Autorizatiei de Construire (A.C.) pentru obiectivul "Drum de legatura intre DN25 si Drumul Expres Braila-Focsani, sector UAT Galati"

Autoritate contractanta: JUDETUL GALATI


1. Ofertant unic : TOTAL BUSINESS LAND PROIECT S.R.L.,

2. Ofertant unic : SPECIALIST CONSULTING SRL,

3. Ofertant unic : Like Consulting SRL,

4. Ofertant unic : SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA,

5. Ofertant unic : INCONS,

6. Ofertant unic : ECO GEODRUM,

7. Asociere : Mem Project Construct S.r.l (Leader),EXPLAN,

8. Asociere : CREATIVE ROAD DESIGN (Leader),ADD GLOBAL DESIGN S.R.L.,

9. Asociere : CONSULTANTA PENTRU INFRASTRUCTURI TERESTRE - CONSIT (Leader),SVL PROEC,

10. Asociere : URBAN SCOPE (Leader),STUDIO CORONA S.R.L. CIVIL ENGINEERING,

11. Asociere : RUTIER CONEX XXI S.R.L. (Leader),ROUTTE-CONSTRUCT,


e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100240187

GIV


hermes

Contestatie depusa pe Focsani Braila.
Sursa: CNIR

Oare e tot Webuild?
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

26ld

^Asa pare: http://portal.cnsc.ro/istoricdosare.html
E singura firma care are contestatie impotriva CNIR. Mapa are impotriva CNAIR.