News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx Focșani-Brăila

Started by rota, February 20, 2019, 10:37:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

Halda de zgura e inchisa la Galati deci cum mai fac rost de material? Poate doar sa ia ce produc in mod curent sau stocuri.

Skynick

Dupa ce se termina toate DX-urile de acolo (de la Focsani, Ploiesti, Slobozia si Tulcea), devine Braila cel mai tare nod rutier dupa Bucuresti.

TibiV

#257
^^

Halda aia de zgura a crescut in ultimii 25 de ani, adica de la Revolutie incoace?!... Caci inainte de 1990 era nesimtit de mare si de inutila...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GIV

explicatiile directorului inlatura orice dubiu cu privire la cui ii este dedicat lotul... >:(

Feri

QuoteLicitația pentru Drumul Expres Focșani-Brăila a fost publicată în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE)/Termenul pentru depunerea ofertelor este 28.10.2024

Compania Națională de Investiții Rutiere a publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene (JOUE), licitația pentru proiectarea și execuția Drumului Expres Focșani-Brăila.
Anunțul din JOUE poate fi consultat la următorul LINK :
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/556892-2024

Contractul pentru această investiție finanțată din fonduri europene are o valoare de 5,3 miliarde lei, iar ofertele pot fi depuse până la data 28.10.2024. Durata de realizare este de 42 de luni, din care 6 luni pentru proiectare și 36 luni pentru etapa de execuție.

Drumul Expres Focșani-Brăila, cu o lungime de 73 kilometri, va asigura legătura între Autostrada Moldovei Ploiești-Pașcani (A7), Podul peste Dunăre de la Brăila, Drumul Expres Brăila-Galați (DEx 6), Tulcea și Constanța.  Contractul a fost licitat într-un singur lot, devenind, astfel, cel mai lung tronson de drum de mare viteză care va fi construit în cadrul unui singur contract.
,,Este prima licitație a CNIR, iar în documentație am inclus criterii de evaluare noi, respectând angajamentele naționale față de obiectivele de dezvoltare socială, politicile de mediu privind schimbările climatice și inovare. Astfel, oferta financiară are o pondere de    40 %, iar în oferta tehnică (60 %) am inclus următorii factori de evaluare cu ponderile aferente :
-6% pentru creșterea incluziunii sociale (angajarea forței de muncă de pe plan local/șomeri/persoane cu dizabilități)
-5% Emisii CO 2/Schimbări climatice : materiale sustenabile pentru construcții
-5 % Emisii CO 2/Schimbări climatice : pentru utilaje sustenabile (hibrid/electrice)
-6 % pentru utilizarea Building Information Modelling (BIM).

Chiar dacă am decis licitarea într-un singur lot, viitorul antreprenor va putea deschide circulația pe segmente de drum funcționale independent", a precizat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.
Drumul Expres va avea două benzi pe sens (4X3,50 metri), bandă mediană (3 metri), acostament consolidat (2X2,25 m) și parapete de beton tip New Jersey pentru zona mediană. Pe traseu sunt prevăzute șase noduri rutiere și 57 de structuri (poduri și pasaje). Garanția lucrărilor este de 5 ani.

Dotările Drumului Expres :
-2 Parcări de Scurtă Durată (stânga+dreapta) cu 120 de locuri și  platformă de cântărire inclusă respectiv Spații de servicii tip S 1 (stânga+dreapta) cu 150 locuri parcare, prevăzute cu spațiu rezervat pentru benzinărie și spațiu pentru comerț/alimentație publică.
-Centru de Întreținere și Coordonare (CIC) și Centru de Monitorizare și Informare

După publicarea în JOUE, anunțul va fi vizibil și în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP).
CNIR

mrcspot

O singura intrebare: de unde au bani pentru acest proiect, peste 1 miliard de euro?

alexa_adrian2001

Cred ca asta va fi primul lot scos la licitatie cu asa lungime. 73 km !!!

Care ar fi avantajul de a scoate la licitatie lot asa de mare?  Mai putina bataie de cap pt CNIR si atat? Care firma romaneasca ar putea sa participe la asa lot?
Pai daca tot construim nu ar trebui sa oferim sanse egale si la constructorii romani? Cu alte cuvinte sa facem in asa fel incat banii sa ramana in tara?  :((

satanistu

Probabil e cu dedicatie.

Eh, macar se va face!

Stai linistit ca e sigur e vorba despre constructor roman (nu constructori romani).

dumbravaandrei

^^ ce ar insemna firma romaneasca? ca mai toate au sedii in Romania si muncitori in proportie de >99% tot de pe aici...

26ld

^O sa o bage pe aia cu "sta profitul in tara si beneficiaza economia romaneasca de milioanele unui privat" sau ceva in genul. Daca nu era deja UMB plin cu vreo 350 de km de lucrari, era chiar pe manusa lor. Daca se baga si aici, ar trebui sa devina (si mai) clar pentru toti fanaticii lor cat de sustinuti politic sunt si cum asta dauneaza infrastructurii romanesti.

P3trut

As fi zis ca poate se baga WeBuild ca sa deschida la schimb drumul de legatura al podului  :D , numai ca ei au deja destul de munca pe A1.

Sunt chiar curios cine se inhama la un lot asa lung. Ma astept, in orice caz, o asociere de firme. Poate un Coni cu cineva, de ex. Nurol, ca bulgarii nu prea baga? Evident, speculatii. Avem subiect, totusi.

Feri


dr4qul4

#267
Va licita UMB si va castiga fara probleme.  Termenul va fi extins.
Nici o firma nu paote face PT-ul in 6 luni. Foarte putine se vor califica.
Primul Ciolac isi va plati datoria pt baia de multime pe care o va face la Buzau, inainte de alegeri.
O mana se spala pe alta.

Problema mea nu va fi daca va castiga si aici UMB. Ci daca vor prioritiza aici in loc sa termine santierele incepute.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

roberthpop

Roberth Pop

andrei.benea

@26ld    Cu specificatie ca nu sunt fan UBM, dar si mie imi este clar cat de sustinuti politic sunt. Am o nelamurile. De ce acest lucru dauneaza infrastructurii romanesti?