News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Drumul Expres DEx Focșani-Brăila

Started by rota, February 20, 2019, 10:37:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shift2rail

"-6% pentru creșterea incluziunii sociale (angajarea forței de muncă de pe plan local/șomeri/persoane cu dizabilități)
-5% Emisii CO 2/Schimbări climatice : materiale sustenabile pentru construcții
-5 % Emisii CO 2/Schimbări climatice : pentru utilaje sustenabile (hibrid/electrice)
-6 % pentru utilizarea Building Information Modelling (BIM)."

inceput bun ptr CNIR, dar ponderea acestor criterii sociale si de mediu ar trebui sa creasca pe viitor in decizia de adjudecare.

de salutat si abordarea proiectului din perspectiva costurilor life-cycle (BIM), o premiera, cred.

florin74

#271
Cel cu BIM-ul e irelevant.
Pun pariu ca toti o sa spuna ca da.
La fel cu utilajele hibrid. O sa stea cineva de la CNIR zi de zi pe santier sa verifice daca se vor respecta ce a zis castigatorul?
Abia astept sa vad camioanele hibrid ale UMB-ului la coada la statiile de incarcare

Punem criterii de dragul de a le pune.
Macar daca am verifica respectarea lor... dar nici atat
Tara formelor fara fond.

bogdan4ice

Cu amanari, contestatii etc vom ajunge in 2026. Pana se da OIL proiectare si acolo mai trece vreme deci 2027 poate se apuca de lucru.

Oare cate santiere va mai avea UMB in lucru atunci?
Vom vedea la momentul respectiv.

vladfero

^^
Apropo de BIM, tocmai ce ne prezinta astazi Strabag ca are si foloseste. Post Linkedin

DanStanciu

In primele luni din anul 2025 sa nu ne trezim ca se mai anuleaza din aceste licitatii ca urmare a fondurilor insuficiente. Entuziasmul actual si efervescenta de pe SEAP in materie de licitatii nu au acoperire financiara.