Drumul Expres DEx Focșani-Brăila

Started by rota, February 20, 2019, 10:37:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

shift2rail

"-6% pentru creșterea incluziunii sociale (angajarea forței de muncă de pe plan local/șomeri/persoane cu dizabilități)
-5% Emisii CO 2/Schimbări climatice : materiale sustenabile pentru construcții
-5 % Emisii CO 2/Schimbări climatice : pentru utilaje sustenabile (hibrid/electrice)
-6 % pentru utilizarea Building Information Modelling (BIM)."

inceput bun ptr CNIR, dar ponderea acestor criterii sociale si de mediu ar trebui sa creasca pe viitor in decizia de adjudecare.

de salutat si abordarea proiectului din perspectiva costurilor life-cycle (BIM), o premiera, cred.

florin74

#271
Cel cu BIM-ul e irelevant.
Pun pariu ca toti o sa spuna ca da.
La fel cu utilajele hibrid. O sa stea cineva de la CNIR zi de zi pe santier sa verifice daca se vor respecta ce a zis castigatorul?
Abia astept sa vad camioanele hibrid ale UMB-ului la coada la statiile de incarcare

Punem criterii de dragul de a le pune.
Macar daca am verifica respectarea lor... dar nici atat
Tara formelor fara fond.

bogdan4ice

Cu amanari, contestatii etc vom ajunge in 2026. Pana se da OIL proiectare si acolo mai trece vreme deci 2027 poate se apuca de lucru.

Oare cate santiere va mai avea UMB in lucru atunci?
Vom vedea la momentul respectiv.

vladfero

^^
Apropo de BIM, tocmai ce ne prezinta astazi Strabag ca are si foloseste. Post Linkedin

DanStanciu

In primele luni din anul 2025 sa nu ne trezim ca se mai anuleaza din aceste licitatii ca urmare a fondurilor insuficiente. Entuziasmul actual si efervescenta de pe SEAP in materie de licitatii nu au acoperire financiara.

njinji

Plan de ansamblu 1


Plan de ansamblu 2


Plan de ansamblu 3


Plan de ansamblu 4



Powered by API/PUM imgur uploader

PlayStation

Sper ca e doar o gluma foarte, foarte proasta conexiunea cu podul Braila si DEx Braila Galati

vancouver

Acea conexiune nu face parte din acest proiect. Proiectul fcs-braila se termina la nodul rutier Braila Vest, inclus fiind tot ce este cu rosu, adica inclusiv pana la intersectia cu DN23 probabil cu un sens giratoriu, care sens ulterior va fi desfiintat cand se va face mai departe ceea ce este figurat cu negru.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Mie in schimb nu-mi place nodul Focsani Est. Acolo dupa parerea mea trebuia un nod trefla, iar DX-ul sa mai continue pana la intersectia cu DN2, realizand cu ocazia asta si o legatura mai decenta A7 cu DN2. Actuala descarcare in DJ inseamna ca traficul (inclusiv greu de cereale, struguri, aprovizionare locala etc) va trece prin satul Slobozia Ciorasti si va ajunge in DN2 intr-o intersectie in T extrem de periculoasa (cred ca este deja punct negru).
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

Focsani Est, propunere 1 (completa):




Propunere 2, varianta minima de racordare la DJ, pentru a evita satul Slobozia Ciorasti si intrarea pentru cateva sute de metri pe A7 macar pe relatia Braila - Focsani Sud:

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

tom_sawyer

[CN1073001] Elaborare Studiu de Fezabilitate, realizarea documentatiei tehnice pentru Autorizatia de Construire (P.A.C.) si obtinerea Autorizatiei de Construire (A.C.) pentru obiectivul "Drum de legatura intre DN25 si Drumul Expres Braila-Focsani, sector UAT Galati"

Data publicare: 09.09.2024
Autoritate contractanta: JUDETUL GALATI

Valoarea estimata totală a achiziţiei este de 2.700.000 lei fara TVA

Durata de realizare a serviciilor este de 6 luni de la data ordinului de incepere a serviciilor.

Depunere oferta
Data limita: 23.10.2024

naivu

Cele doua drumuri sunt aproximativ paralele, cam unde se doreste legatura?

tom_sawyer

#282
Hanu Conachi-Lungoci-Nănești.


De la Hanu Conachi spre Galați se extinde la 4 benzi DN25, prin localități, bineînțeles.

dr4qul4

asa e cand gandesti cu dosul.... in loc de DX Focsani-Braila, mergea un DX Marasesti-Tecuci-Galati si nu mai era nevoie nici de drumul asta de legatura, nici de podul de la Cosmesti si nici de dublat DN25.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

esendy

Eu nu inteleg de ce nu a fost gandit acest drum de la Galati in loc de Braila . . . Asa cum arata pe harta API mi se pare ca pentru locuitorii din Galati ce vor sa ajunga la Focsani e un ocol nejustificat de mare. Exista o explicatie tehnica/financiara/politica etc?