Magistrala M500 | Ploiesti-Bacau-Suceava-Vicsani

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:58:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvan96

Cred ca in cazul asta e un proiect mult mai ok decat A8 Iasi-Pascani sau A3.

In proiectul de HG se vorbeste de constructia unui al treilea fir in paralel, ceea ce nu ar impacta, in cazul unui esec al proiectului, cele 2 fire deja existente si nu ar incurca cine stie ce alte planuri realiste.CFR-ul isi face treaba lui si reabiliteaza cele 2 fire cu bani europeni, si in timpul asta incerci cu sanse de 5% sa faci un HSR pe acelasi traseu.

rota

^Avem si confirmarea de la guvern:

Premierul Viorica Dăncilă a anunțat, miercuri, în debutul ședinței de guvern că urmează să se aprobe proiectul liniei ferate de mare viteză Suceava-Ploiești, proiect care va fi realizat în parteneriat public-privat.

,,Linia ferată de mare viteză Ploiești-Suceava va avea o lungime de aproximativ 505 kilometri și va reduce semnificativ timpul de legătură dintre Capitală și principalele orașe de pe traseu", a spus premierul care a menționat că va fi creată posibilitatea realizării unor conexiuni cu Republica Moldova. NewsBucovina

Dagda

#17
Eu zic ca doar vor sa concesioneze linia existenta, 140 km/h in loc de 80 pe Ploiesti-Adjud ar fi mare viteza in viziunea lor...
Cat o fi RK-ul pt Ploiesti-Adjud? 100-200 mil euro?
Si cam care ar fi veniturile din taxa de utilizare a infrastructurii pt Ploiesti-Suceava?

rota

#18
^
Cred ca e sustenabil financiar. Momentan toata marfa din Turcia catre Ucraina e transportata pe DN2 (transport rutier), la fel si marfa din China (portul Constanta) catre Ucraina..Numai cata marfa aduce bazarul Suceava in zona. Plus nu mai vorbim de marfa din Ucraina catre Bucuresti

P.S sa nu uitam ca de la ucraineni vin tigarile ieftine :))

razvan96

RK-ul pe Ploiesti-Adjud e treaba CFR-ului, pe POIM urmator.Aici e vorba de constructia unui al treilea fir, paralel cu celelalte 2.

Ionut

Este incredibil cate mizerii puteți crede. Cred ca ma las păgubaș. Mi-am futut creierul cu cretinii ăștia și voi visati cai verzi pe pereți promisi de niște penali.

dragos76

#21
@rota

Aha... că doară de ce să descarce ucrainenii marfa din china la ei în port, la Odessa?

AndreiB

Pe langa credibilitatea scazuta a guvernului, constructia unui al 3-lea fir nu ar iesi cine stie ce ieftin. Capacitatea unui singur fir e foarte scazuta - daca nu ai trafic de calatori de 2 fire, faci HSR degeaba. In plus, peste 160 kn/h trebuiesc desfiintate aproape toate trecerile la nivel. E imposibil sa faci asta doar pentru firul de HSR, asa ca nu ai economist mare lucru.

Solutia reala este RK la linia existenta, incepand cu sectoarele cele mai avariate. Evident, nu cu PPP.

Ionut

Quote from: Ionut on February 27, 2019, 03:21:36 PM
Azi am vorbit pentru Ziare.com despre povestea cu HSR Ploiesti-Pascani-Siret si despre planurile CFR de modernizare a M500.

Au publicat interventia mea.

Sorinus

Lasand la o parte visele, in ce stare e M500? N-am mai mers de 3 ani pe ea, dar atunci Ploiesti-Buzau a fost varza, la fel si Buzau-Ramnicu Sarat. Mai departe imi amintesc ca a fost ok, pana la Pascani cel putin.

Pe alte magistrale se mai carpeste cate ceva, sunt puncte in lucru si pe M500?

Balto

Informativ, viteza stabilita ar fi asta:

Bucuresti Nord - Brazi 120km/h
Brazi - Ploiesti Triaj - 65km/h
Ploiesti Triaj  - Ploiesti Sud - 60km/h
Ploiesti Sud - Adjud - 80km/h
Adjud - Dolhasca - 120km/h
Dolhasca - Liteni hm - 100km/h
Liteni hm - Suceava - 120km/h
Suceava - Suceava Nord - 50km/h
Suceava Nord - Dornesti - 100km/h
Dornesti - Frontiera - 50km/h (din cate imi amintesc)


Dar tine cont ca pe traseu sunt numeroase restrictii de viteza, in special la poduri, pasaje, macazuri etc. marcate in teren.
Mai sus este viteza maxima de circulatie daca nu sunt restrictii in teren (VS).
Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

rizzuh

Quote from: Balto on April 24, 2019, 11:07:36 AM
Informativ, viteza stabilita ar fi asta:

Bucuresti Nord - Brazi 120km/h
Ploiesti Sud - Adjud - 80km/h


Imposibil. Pe Bucuresti - Brazi se circula cu 140 km/h, VS este 160 km/h (dar nu se ofera trase pentru ca nu duce semnalizarea), linia a fost reconstruita pentru 200 km/h.
La fel, greu de crezut ca pana la Adjud este 80 km/h VS.

ghrt

Eu merg din când în când, ultima dată săptămâna trecută. Trenul IR face 7 ore dacă nu apar probleme. În zona de sud a Ploieştiului se mişcă sub 15kmph, până la Brazi. Destul de multe zone cu viteză mică. În general mi se pare în stare mai bună decât Iaşi - Bucureşti (porţiunile separate mă refer) dar oricum mi se pare ceva jalnic pentru secolul ăsta. Din păcate avionul are un orar şi mai jenant.
Cont (aproape) inactiv.

etravel

Quote from: rizzuh on April 24, 2019, 04:35:25 PM
Imposibil. Pe Bucuresti - Brazi se circula cu 140 km/h,
Probabil cu 140 km/h o fi circulat trenul inaugural cu Adrian Nastase. De cate ori am fost pe segmentul respectiv de linie, peste 115-118 km/h nu a trecut, si asta pe GPS-ul telefonului. Chiar exista trenuri de calatori care merg efectiv cu 140 km/h pe Bucuresti - Brazi?

vancouver

Da, exista mai multe trenuri care chiar merg cu 140 pe Bucuresti - Ploiesti, dar nu cele spre Moldova.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.