News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Magistrala M500 | Ploiesti-Bacau-Suceava-Vicsani

Started by Ionut, February 13, 2019, 07:58:11 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Konter

@Sorinus probabil da. Coridorul Gdansk-Constanta o sa devina realitate avand in vedere necesitățile UE si NATO, deci o sa fie nevoie de capacitate si viteza.

cristi5

#211
@Sorinus 160 este standardul de proiectare CFR la modernizari in campie/platou (pe langa coridorul principal, vezi si Alesd-Oradea, Arad-Caransebes), fiind viteza maxima pe CF conventionala. Cu ETCS se atinge 160 mai usor, procentele de franare cerute fiind mai mici (dar vom vedea cum anume se va operationaliza ETCS in Romania). CFR nu permite treceri la nivel la viteze peste 160, motiv pentru care nu avem... De ex Suedia si Germania au TN la 200.

Vad ca a aparut si ideea cresterii ulterioare a suprainaltarii pt 200. Sper sa vedem amanunte. Probabil la fel va fi si pe Bucuresti-Craiova: 160 in faza 1, 200 mai tarziu dupa ce denivelam TN.

Sunt curios cum va trece marfa cu 70 pe astfel de suprainaltari.

Bucuresti-Campina (tot la camp, de fapt pana in Floresti-Prahova) din cate stiu e traseu de 160 dar suprainaltarile au fost reduse pt 140 din motive de trafic mare de marfa. Asta nu e posibil pe restul liniilor pt ca EU va veni in inspectie si va cere sa mearga cu 160 si ETCS. Dar deja auzim de uzura excesiva a sinei interioare in curba din cauza marfii care trece incet.

Craiova-Filiasi (si mai departe Strehaia-Prunisor) e singura portiune "dreapta" unde au lasat 120 la proiectare. Acolo banui ca au vrut sa lase jos costurile ca sa ramana bani pt Balota si Domasnea.

tom_sawyer

#212
45 milioane € prin CEF pentru linia Valea Călugărească - Buzău:

The project concerns the design studies to upgrade the existing 59.7 km Valea Calugareasca-Buzau railway section.

The main benefit of the project will be to enable future works, leading to increased rail capacity and better service to users.





https://cinea.ec.europa.eu/document/download/ce7b409a-595c-48ce-92ed-3e71b4ef971e_en?filename=List%20of%20selected%20projects_FINAL.pdf

https://cinea.ec.europa.eu/news-events/news/eu-invests-record-eu7-billion-sustainable-safe-and-smart-transport-infrastructure-2024-07-17_en

cristi5

@tom_sawyer interesant dar greu de inteles ce "design studies" vor sa faca. Exista SF. Poate vor sa faca PT eventual sa ia AC...

In SF, intre valea Calugareasca si Ploiesti este un pod peste Teleajen pe traseu nou. Se pare ca pe ala vor sa-l evite, altfel greu de inteles de ce nu e parte din finantare. Poate au cerut bani CEF si pt ala si au pierdut...

Pe Valea calugareasca-Buzau avem in SF doua variante de traseu
- la Albesti Paleologu, cu traversare DN1D, sper ca va fi denivelata intersectia (TN acum...)
https://www.openstreetmap.org/way/1095430262#map=13/44.9418/26.2523
- la Mizil
https://www.openstreetmap.org/way/1095439649#map=14/45.0005/26.4518



tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative incluse pe agenda ședinței Guvernului României din 14 august 2024

6.    PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii ,,Reabilitarea liniei de cale ferată Paşcani-Dărmăneşti", lucrare de utilitate publică de interes naţional

gov.ro