News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cristi5

Linia Cluj-Oradea a fost construita in 2 ani (!), 1868-1870

La 3 ani dupa deschidere a aparut deja la Viena o carte groasa cu documentarea scandalului financiar.
https://mandadb.hu/dokumentum/913203/BALL_000145_008.pdf

cristi5

Am pus memoriul de prezentare Cluj-Oradea pe doclic-ul nostru sa nu mai depindem de site-ul ANPM

http://pum.project-online.se/doclic/MP_CF_Cluj_Episcopia_Bihor_rev00.pdf

Poputes

Am intrebat la Prefectura Bihor care mai e stadiul proiectului electrificarii liniei Cluj Napoca - Episcopia Bihor, la ce se lucreaza acum si cand se lanseaza licitatia de executie. Raspunsul mai jos. Am pus aceleasi intrebari si CFR-ului, dar Prefectura s-a miscat mai bine (raspuns in 4 zile).




Powered by API/PUM imgur uploader

MarianD

De la Revolutie se tot demareaza, dar in teren nu se vad decat pe 2km distanta stalpii de catenara lui Ceasca. El a demarat ceva concret. Astia de 30 de ani is tot in demaraj.
Nu regret nicidecum niste timpuri, regret mai degraba neputinta platita regeste si recompensata cu pensii babane. Pe principiul "ce ai lucrat coane 30 de ani?"

dan tm

Stîlpii de la Cluj Napoca la Mera sînt puși de Ceausescu? eu stiam ca sînt recuperați de pe 800 sau de pe Valea Prahovei.
Mai degraba asa că sînt grămezi în Mera de stîlpi nemontați.

cristi5

Eu stiu ca sunt pusi in 1990 sau 1991, poate stie @frunzaverde. Dupa revolutie era evident ca Cluj-Oradea e lipsa majora de la electrificare. Apoi au aparut alte prioritati bugetare. "Liberalizarea preturilor" etc

Oricum, @MarianD avem un proiect chiar avansat acum, sunt si "bani PNRR" deci e treaba serioasa. Vedem cum iese AM si cum merge licitatia de proiectare si executie.

frunzaverde

Stiu ca stalpii de pe Mera - Baciu Tj. sunt pusi din material recuperat (semibun) de pe Bucuresti - Campina in 2002-3. De asta nici macar nu sunt inseriati (uitati-va la numerele de pe stalp; ar trebui sa fie in ordine, dar nu sunt). Clar au fost folositi altundeva. In anii '80 programul de electrificare era intarziat masiv, ma indoiesc ca se apucasera de ceva nou, dat fiind cat de in urma erau fata de plan...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

NGC

Ofertantii pentru "Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată Coșlariu – Cluj-Napoca":

1. CONSIS PROIECT
2. Asocierea TPF INGINERIE SRL + BAICONS IMPEX S.R.L. + I.S.P.C.F
3. Asocierea YUKSEL PROJE A.S. + TEC-CUATRO
4. Asocierea EGIS ROMANIA S.A. + ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA + EGIS RAIL

alinuttt

#158
Se lucrează pe relația Războieni-Cluj Napoca:
Cluj-Napoca Apahida






























Powered by API/PUM imgur uploader


alinuttt


razvan96

Multumim de poze, mai au in desfasurare si o licitatie de inlocuire a traverselor pentru ridicarea restrictiei de la 50 la 60 pe Tunel-Cojocna firul 2.


alinuttt