Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dan tm

La trecerea la nivel de la Bălnaca spre Șuncuiuș se demontează șinele.

la trecerea la nivel din Șuncuiuș (cap Y) sint demontate sinele atît spre statie cît si spre fosta haltă Peștera.

am trecut ieri pe acolo.

pasadia

Intre Huedin si Poieni deja se montau traversele noi. In zona asta par chiar foarte avansati, tot terasamentul facut, piatra sparta instalata, stalpii si traversele pe pozitie.

cristi5

#677
@pasadia problema e ca lotul e blocat la Poieni. Nu e loc pt linia 1 intre peron si cladirea statiei, prevazuta pt demolare, blocata la Ministerul Culturii. CFR umbla cu jalba si miloaga la Cultura, contestatii in comisiile de acolo, etc.

Nu ai cladire, nu ai unde sa instalezi centralizarea. Nu ai centralizare, nu poti opera statia.  Si fiind trecere de la 2 fire la un fir, chiar trebuie centralizare functionala la Poieni.

Sigur, in ziua de azi se poate usor centraliza in Braisor sau Ciucea. Trebuie doar un ecran mai lat pt respectivul IDM. Dar cu agilitatea binecunoscuta a CFR cand vine vorba de probleme in proiecte, ma indoiesc.

Xenos

Soluţia corectă e să se păstreze halta Peştera şi să se modifice proiectul. Şi sunt atâtea de modificări de proiect la reconstrucţiile astea că nu cred că nu se poate.

cristi5

@Xenos CFR nu e in stare sa repare probleme mult mai mari din proiectul Oradea-Cluj, cea mai grava fiind cea cu podurile care blocheaza AC pe Poieni-Vadu Crisului (pe locul 2, cladirea Poieni, dar cine stie ce problema va mai urca in top).

O halta cu f putini calatori, indiferent cat de importanta turistic, nu cred ca o va rezolva nimeni in timpul implementarii, cand sunt alte probleme mult mai presante. Dpdv CFR o halta se poate rezolva mai tarziu cu 2 peroane si o trecere la nivel pietonala. Adaugarea unei halte nu implica schimbari in instalatii (decat daca am avea treceri la nivel BAT pt pietoni), sau schimbari in cale.

Eu am intrebat la CFR  de halta Pestera (e drept nu pe 544, poate asa trebuia sa intreb) acum vreo 2 sau 3 ani, cand inca nu se lansase licitatia. Nu am primit niciun raspuns, probabil pt ca problema nu e suficient de importanta.

StefanCelMare

Coslariu-Cluj nu e linia care trece prin Boju?
Pe acolo nu e ceva parte de quick wins sau ceva de genul ăsta în execuție?

Întreb deoarece nu mi-e clar cum se face SF pentru modernizare la așa scurt timp după lucrările de tip quick wins.
Nu că nu ar fi necesară o lucrare mai amplă, dar mă întreb dacă nu sună a risipă să refaci parte din calea de rulare, ca apoi la 2-3 ani după să schimbi tot.

Ce îmi scapă? Cred că n-am eu toată imaginea aici.

shift2rail

Toate elementele folosite in faza QW sunt re-ciclate la faza de modernizare, nimic nu se pierde (mai putin manopera, desigur).

cristi5

#682
@StefanCelMare SFul a inceput mult inainte de Quick Wins. E un proces de lunga durata

Si faptul ca se face SF nu inseamna ca se va implementa maine

In plus, la orice modernizare e identificat si analizat fiecare element de infrastructura (pod, podet etc), si daca e in stare f buna nu se reconstruieste/reabiliteaza (pe cluj-oradea vedem si podete reconstruite doar pe un fir). Deci cum zice si @shift2rail teoretic rezultatele QW se pot refolosi, mai ales ca traseul se schimba f putin

Dar bani pt moderninarea Cluj-Coslariu nu stiu sa existe. Eu cred ca SFul va merge direct la sertar pana se gaseste finantare. Faptul ca se face QW acum pt mine e un semnal ca nu prea au planuri sa se grabeasca cu modernizarea.

Si pe cand se va gasi finantare, nu stim in ce stare vor fi tronsoanele QW.

Mai ales QW pe parte regionalei Cluj (de la Razboieni spre Apahida) nu intervine la fundatie ci face doar suprastructura (Teius-Razboieni e singurul QW care reface fundatia). Cel mai probabil la modernizare (cand o fi) vor demola ce se face la QW acum pe Razboieni-Apahida si vor reface fundatia.


dan tm

https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/restrictii-de-circulatie-pe-strada-dragos-voda-muncitorii-incep-demontarea-celor-doua-poduri-de-cale-ferata-4760280/

În perioada 18 octombrie - 20 decembrie, vor fi impuse restricții temporare de circulație pe strada Dragoș Vodă, în zona podului CFR.

Restricțiile sunt necesare pentru lucrările de ,,Demontare pod cale ferată", parte a proiectului ,,Electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor".

Traficul rutier va fi deviat pe sensul de mers dinspre strada Clujului spre strada Mareșal Averescu, iar în zona podului CFR, circulația se va desfășura în ambele direcții pe câte o singură bandă, potrivit informațiilor transmise de municipalitate.

Restricțiile au fost solicitate de constructorul proiectului, Webuild Spa Milano.

cristi5

Peronul si terasamentul la Bologa si vedere in aliniament langa Braisor











Powered by API/PUM imgur uploader

dargauda

Update electrificare  Oradea Est, Oradea, Episcopia Bihor


Trains,Tractors & More-TTM  Multumim


Sorinus

De ce se demoleaza cladirea Oradea Est? Nu parea intr-o stare nasoala.

dan tm

 e demolata deja cred.
pacat ca CFR nu  vinde anumite elemente. de exemplu tabla cu numele statiei, tablite de pe usi cu ,,sala de asteptare" ,,magazia de marfuri" etc.
pasionati cred ca ar fi.

sau asta e de peronul gării?

roberthpop

De la Kreative Weels RO - Lucrari la poduri CF Oradea  22.10.2024
Roberth Pop

tom_sawyer

INFORMAŢIE DE PRESĂ privind proiectele de acte normative incluse pe agenda ședinței Guvernului României din 23 octombrie 2024

6. MEMORANDUM cu tema: Aprobarea negocierii contractului de finanţare dintre România şi Banca Europeană de Investiţii, în valoare de 300 mil. Euro, pentru susţinerea proiectului Electrificarea şi reabilitarea liniei de cale ferată Cluj Napoca - Oradea - Episcopia Bihor cofinanţare aferentă Mecanismului de redresare şi rezilienţă - şi a semnării acestuia; acordarea împuternicirii de semnare ministrului finanţelor

gov.ro