Magistrala M300 | Teius-Cluj-Napoca-Oradea

Started by Ionut, February 13, 2019, 05:39:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Observator19

Eu inca nu imi dau seama ce tampenii au avut in cap de s-au gandit sa desfiinteze singurul mod de a ajunge la pestera si cabana.

dan tm

E destul de ciudat, mai ales ca zona este plina de turisti. Dar ca sa îi vezi trebuie fie sa fii turist fie sa calatoresti cu trenul.

Acum si cabana este renovata după ce cazuse în ruine.

 
 

Xenos

Aici ar cam trebui făcută o petiţie, ceva, pentru păstrarea haltei. Desfiinţarea punctului de interes turistic major e realmente scandaloasă.

lighthotspot

Voi chiar ii credeti destepti pe cei de la CFR? Ei nu au vazut ca de la Vadul Crisului e campie dreapta ca in palma si nu au dublat linia, si vreti sa vada o halta turistica? Poate din birou nu au vazut....

lighthotspot

#649
Quote from: lighthotspot on September 10, 2024, 11:57:20 AMVoi chiar ii credeti destepti pe cei de la CFR? Ei nu au vazut ca de la Vadul Crisului e campie dreapta ca in palma si nu au dublat linia, si vreti sa vada o halta turistica? Poate din birou nu au vazut....


Update: Strat de piatra sparta pe terasament CF, dupa podul peste calea ferata la iesire din Huedin spre Poieni





Powered by API/PUM imgur uploader

denis2001

^Lucrările par sa avanseze destul de rapid, au intins pana si fibra optica.

TibiV

De la Kreative Wheels RO: Cel mai greu tronson-Defileul Crișului-Electrificare lot 3-Oradea-Cluj Napoca-22.09.2024 🚂⚡💖🚇🚩


Excelenta filmare! Mai vrem...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

40-0802-5

Dezamagitor de slab progresul..  :(( Ma asteptam sa fi inceput deja lucrarile la terasament..
Hal de beneficiar si executanti.

lighthotspot

Tragic este ca de la Poieni la halta Pestera nu e miscat un surub....

cristi5

#654
Nu au inca autorizatie de construire pe partea de defileu. Cititi mai sus pe topic sa vedeti de ce.

Se poate urmari site-ul ministerului sa vedem cand apare AC, sa nu ne mai miram la fiecare filmare ca nu s-a facut nimic.

Tronsonul n-as zice ca e greu. Cel care a pus titlul habar nu are ce vorbeste. Nu trebuie sapat nimic (tunel, debleu), nu trebuie ridicate terasamente noi, trebuie doar reconstruita calea pe traseul austro-ungar. Fir simplu, mai putin de lucru. Schimbat niste poduri (care sunt si cauza intarzierii AC)

Observator19

Luna viitoare daca nu ma insel va fi emisa autorizatia, totusi oricum bataie de joc.Nu au avut atata vreme cat au facut SF-ul sa verifice cotele de inundatii.Si in plus puteau desfiinta actuala suprastructura ca pe cand e emisa autorizatia sa se treaca efectiv la treaba.

TibiV

Tot de la Kreative Wheels RO:

- Lucrări Gara Tileagd-Electrificare lot 4 Aleșd-Episcopia Bihor

- Traverse și linii demontate-Electrificare CF Oradea-Cluj-Podurile CF de pe Calea Clujului-24.09.2024
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

daniel_avram

Actualizare date progres august 2024.

Electrificarea şi reabilitarea liniei c.f. Cluj Napoca – Oradea–Episcopia Bihor

Lot 1 Cluj Napoca - Aghireş - 13,411km - august 13% - iulie 11% - est.finalizare aug 2026
Lot 2 Aghireş - Poieni - 36,530km - august 17% - iulie 17% - est.finalizare aug 2026
Lot 3 Poieni – Aleșd - 52,74km - august 2.50% - iulie 2.5% - est.finalizare aug 2026
Lot 4 Aleșd – Frontieră Ungaria - 46,744km - august 6.22% - iulie 5% - est.finalizare aug 2026

roberthpop

#658
O filmare de exceptie de la Kreative Whells RO
Roberth Pop

dargauda

Foarte frumoase imagini multumim Kreative Whells RO si roberthpop pt postare.
Am si eu o intrebare ,ce se intampla cu traversere din lem si beton,exista o procedura de reciclare,sau ceva asemanator?
Sunt foarte multe depozitate in gari si margine linilor.