Drumul Expres DEx Filiași-Târgu Jiu

Started by rota, February 06, 2019, 10:08:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TS30

Quote
CNAIR a desemnat câștigătorul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic de Execuție necesare construcției Drumului Expres Craiova - Târgu Jiu.
Marti, 29.12.2020, a fost stabilit rezultatul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru obiectivul Drum Expres Craiova - Târgu Jiu".
Ofertantul desemnat câștigator este Asocierea SC EGIS ROMANIA SA - SC SEARCH CORPORATION SRL cu prețul de 20.247.133,77 Lei fără TVA.
Durata contractului este de 24 luni de la Data de Începere a Contractului.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea tuturor contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

@CNAIR

dorel_cu_lopata

#61
Nemuritorul Horia NICOLAE ...


... a fost schimbat din pozitia de presedinte al comisiei de evaluare.


Intre 9 Aprilie si 27 Noiembrie pauzaaaaaaaaaaaaaaaa.


Dupa schimbarea comisiei in 27 Noiembrie, in aceeasi zi evaluarea tehnica avanseaza. Deja vu?

NGC

^^
Doar asocierea EGIS + SEARCH este in cursa. Ceilalti ofertanti au fost descalificati mai demult pentru ca au avut oferte neconforme.

AlexxC

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16AFx9bDPQo-sfC0q5RG0J_cZYjsnK5NS&usp=sharing

In link-ul de mai sus gasiti o harta interactiva creata de subsemnatul cu posibilele variante ce ar putea fi studiate in cadrul SF+PT .
Scurta descriere:
-Drumul expres porneste din Dx Craiova Pitesti si se incheie la intersectia cu Varianta ocolitoare a orasului Tg-Jiu
-De la Craiova pana la Filiasi variantele de traseu sunt multiple si niciuna nu pare a fi favorita. Obs: in zona Bradesti exista o infrastructura extinsa de extractie si transport hidrocarburi.
-in zona orasului Filiasi drumul expres trebuie sa se suprapuna peste o eventuala varianta ocolitoare cu noduri rutiere la cele doua capete ale orasului
-la nord de Filiasi exista 2 trasee pe valea Jiului sau valea Gilortului.
In opinia mea traseul pe valea Gilortului este favorit datorita reliefului favorabil, asezari umane rasfirate, infrastructurile existente pot fi evitate usor,creaza o legatura facila spre Ranca/Transalpina, preia trafic de pe un sector foarte aglomerat de DN67: Tg-Jiu -Scoarta(sector de drum care preia asemea unei palnii trafic de pe mai multe drumuri judetene si nationale)
Despre traseul pe valea Jiului: dubleaza E79 recent modernizat, traverseaza o zona foarte inghesuita intre asezari umane ,raul Jiu,CF si DN ; Traseul trebuie sa traverseze o zona impanzita de cariere miniere de suprafata pentru extractia carbunilor... inchise sau active in special cele din zona Rovinari.
Traseul in zona Rovinari este orientativ deoarece nu am gasit o varianta fezabila sa traverseze zona!
Astept eventuale observatii sau adaugiri! Spor la desenat!

dr4qul4

E mai OK traseul prin Targu carbunesti pentru ca ar deservi si Ranca. Si chiar nu vad rostul de a dubla DN-ul actual.  Plus ca zona Turceni-Rovinari va continua depopularea.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

zuma80

Prin Rovinari este dificil datorita zonelor de exploatare miniera de suprafata care fac exterm de costisitoare traversarea lor, plus lunca Jiului.
Toata zona Motru - Matasari - Rovinari - Ticleni - Tg Carbunesti este in acesta faza de depopulare.
Este foarte buna varianta prin Targu Carbunesti, dar acesta zona are mare nevoie si de un drum rapid Tg-Jiu - Drobeta Turnu Severin legat cu A6 pentru o speranta de dezvoltare in viitor.
Pentru A6!

alecu26

Pe zona asta nu avem si o largire relative recenta la 4 benzi? (acu vreo 10 ani finalizata).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dumbravaandrei

#67
Dupa Filiasi spre Tg Jiu? Nu tin minte sa fi vazut nici 2+1... ??? ??? ???  Ultima data am fost pe acolo in septembrie 2020. Filiasi-Craiova intr-adevar e 2+2. N-ar strica niste NJ pe acolo, ca am asistat la 2 accidente cu cel putin 2 morti la fiecare.

alecu26

Craiova Filiasi...da. Prin 2010 parca se lucra la extindere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

hit_man_dany_el

Doar până la Filiași sunt 4 benzi, dar care trec prin toate satele cu limitarea de viteză aferentă(între 50 - 70 ). Se circulă bine totuși, nu am întâlnit niciodată aglomerație până la Filiași.

dumbravaandrei

Pana la Filiasi nu au fost 4 benzi si inainte? Parca asa mi-aduc aminte. Atunci cred ca s-a consolidat...

dr4qul4

Craiova-Filiasi este dublat la 4 benzi. Dar acolo este DN6, adica preia si traficul Craiova - DTS-Lugoj.
Dublarea este OK, mai putin in oras (Filiasi), unde se mai blocheaza pentru ca vorbim pana la urma de o dublare pe amplasamentul initial, adica solutie de acum 20 de ani. Finalizarea DX12 va aduce un plus de trafic in zona, asa ca nu ar strica sa incepem A6 cu centura Filiasi.

Mi se pare impropriu denumit DX Craiova-Targu Jiu. Ar trebui sa fie Filiasi-Targu Jiu, pentru ca A/DX6 va fi Craiova-Filiasi-DTS.
Sper sa nu ne trezim ca avem 2 DX-uri diferite, cu cel de Tg Jiu plecand direct din Craiova (pe traseul DN6B)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cosss

Craiova-Filiași este în stare excelenta și se circula foarte bine. Zilnic merg pe acest drum cu o viteza similara cu cea de pe un DX (cu excepția localității Bradesti).
După părerea mea, decat sa concentrezi fonduri pentru construirea unui DX pe o porțiune pe care exista deja un DN 2X2, mai bine latesti centura de nord a Craiovei și începi drumul expres de la intrarea în Racarii de Sus (sat ce aparține ce orașul Filiași).
De asemenea, in zonele cu risc ridicat de accidente, se pot monta pasarele pentru pietoni și separatoare între sensuri.

cosss

Cu toate ca ideea unui DX TÂRGU JIU - CRAIOVA - PITEȘTI îmi surade :D

carutasul

nu am mai fost de mult, dar  erau mai multe localități, nu doar Brădești, era oarecum similar cu Dn2 ( doar că are două benzi "full") . Probabil și aici ar merge un program de "ocolitoare" care să scoată traficul treptat din fiecare localitate...