News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx Filiași-Târgu Jiu

Started by rota, February 06, 2019, 10:08:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rota

Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres Craiova-Târgu Jiu

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 4 februarie 2019 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres Craiova-Târgu Jiu"  în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.1 -Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea- Creșterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T globală.

Obiectivul general al proiectului, ca parte din rețeaua TEN-T Globală, este îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică în Uniunea Europeană, contribuind astfel la dezvoltarea pieții interne cu scopul de a crea condiții pentru creșterea volumului investitorilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de drumuri europene.

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt :

-  realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului tehnic de execuție.

Valoarea totală a  proiectului este de 28.547.436,84 lei și va fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-20.540.754,91 lei, 15% contribuția proprie-3.624.839,10 lei, restul de 4.381.842,83 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 25 luni

Cod proiect 128842

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională  prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

CNADNR
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

pasadia

Pe bune, asta nici macar nu facea parte din MPGT (daca imi aduc bine aminte pe traseul asta era un trans-regio sau ceva de genul). Chiar ne batem joc asa, alte proiecte aflate mai in fata in MPGT si oricum mai necesare le ignoram, dar bagam in fata de zor un proiect in mare parte inutil?

rota

E an electoral, arunca cu proiecte in fata cetatenilor. Explica primarul Ilie Bolojan intr-un interviu: se axeaza doar pe partea de reprezentare si castiga voturi cu studii de fezabilitate >:(
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

dr4qul4

Eu nu inteleg cum pot obtine finantare pt el din moment ce inca reabiliteaza la DN66.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Stati mai linistiti, trebuie sa arate ca fac ceva, trebuie sa promita. Pe hartie e cel mai simplu.

TibiV

"Noi vrem, Uniunea Europeana e rea si nu vrea sa faca ceva bun pentru romani!..."

Rasu'-plansu'...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

#6
Nici nu mai zic ca multe site-uri din presa nici nu explica faptul ca este doar cererea de finanțare trimisa pentru elaborarea SF, nu licitația pentru SF. Oamenii nu inteleg și cred că e licitatia. În fine, avem așteptări prea mari.

alin2pas

Este mai ușor să cheltui banii pe studii de prefezabilitate sau de fezabilitate care nu vor fi utilizate niciodată. Așa dai impresia că se lucrează, se papă niște bani și nu ai cum să faci ceva greșit, deoarece până să fie nevoie de acest DX orice studiu făcut va fi dea prea vechi pentru a mai putea fi utilizat.

pasadia

Dar chiar si asa - sunt alte cereri de finantare de trimis pe POIM, chiar si doar pentru faza de SF.
Si da, logica imi spune ca ar trebui respinsa - oare chiar asta urmaresc, sa dea "vina" pe UE.

TibiV

#9
^
Ce alta logica crezi tu ca exista?...
Daca ar exista macar o urma de logica, nu crezi ca ar trebuie sa traga tare la centura Tg.Jiu? Altfel la ce ar lega minunatul lor DX?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

E bine ca e doar licitatie de SF. Speram sa iasa ca trebuie sa se desprinda din DX-ul Craiova-Drobeta
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

^

NU ESTE LICITATIE DE SF!

Nu s-a lansat licitatia! Este doar amarata de cerere de finantare!

perfidus

Din informatiile publice, drumul expres spre Targu Jiu va fi prin Targu Carbunesti si va urmari valea Gilortului.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Scuze ca e cam offtopic.
Deputatul Mihai Weber a spus la Targu Jiu că anul acesta va fi realizat studiul de fezabilitate şi proiectul tehnic. Vor fi folosite fonduri europene in valoare de 6 milioane de euro.
WTF?? S-au prostit oltenii de tot, cum sa crezi asa ceva? De-abia s-a depus in My SMIS aplicatia de finantare si unii promit/ pluseaza cu intocmirea PT in acest an. Sunt n-spe etape si o licitatie de parcurs. Iar dupa cum arata acest DX pe harta, cu extensia lui spre Deva prin defileul Jiului, eu as putea paria de pe acum ca cererea de finanțare va fi respinsa.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Ionut

Păi și ce, il doare gura sa promită? Nu inteleg ce nu înțelegi.