Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RobertH

Pana nu avem macar AMC2, nici nu are rost sa pun pe harta. 

a.l.x

QuoteUn nou blocaj pe ,,Autostrada Sudului" Filiași-Lugoj : Contestație depusă pentru Lotul 3 Domașnea-Caransebeș. Niciun contract semnat la un an de la noua licitație
  Compania de Drumuri și proiectantul Egis nu pot semna contractul pentru realizarea Studiului de Fezabilitate pe Lotul 3 al ,,Autostrăzii Sudului" Filiași-Lugoj după ce Proiect -Consult Regiunea Transilvania a depus contestație în ultima zi admisă.
Sursa

Din păcate nu scăpăm de contestație în ultima zi. :| Măcar să înceapă să semneze celelalte loturi.

a.l.x

Oare câte luni vor mai trece,până când vor semna domnii de la CNAIR loturile 1,2 și 4? :headbash:  :headbash:  :headbash: 

a.l.x

A fost admisă contestația celor de la PROIECT CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL pe lotul 3. De restul loturilor ce se știe?Care este motivul pentru care nu se semnează?

mariusbalasa

@shift2rail ; @ danpandrea ; @ raulbogdan23
Stop, ... daca nu vrem sa repetam aberatia de la Focsani , ... pentru A6 Bucuresti – Alexandria – Rosiori de Vede – Caracal - Craiova – Drobeta Turnu Severin – Orsova – Carasebes – Lougoj :
 Traseul normal si ideal trece la Nord de Alexandria, la Sud de Rosiori de Vede, la Nord de Caracal, la Nord de Craiova, la Nord de Drobeta Turnu Severin, la Nord de Orsova, la Nord de Caransebes, la Nord de Lougoj....
Iar pentu conexiuni ,,rapide'' catre porturile dunarene: turnu, corabia, bechet, calafat sint rezolvate cu niste descarcari normale. Si asta o spune un marinar de Dunare. ;)

shift2rail

#1445
Dunarea va fi revitalizata puternic  ca traseu de transport intra-european, e motivul ptr care sustin un aliniament al A6 la sud de orasele mentionate. Impreuna cu conectarea rapida a salbei de orase de pe Dunare, aflate in izolare si decadenta accentuata.

Care ar fi avantajele unui aliniament prin nord? Acolo exista deja un Dx Craiova-Slatina-Buc.

Ps . As fi tras si Buc-Alex, la sud de Alexandria, ptr Zimnicea si Turnu, dar aici zarurile au fost aruncate.

mariusbalasa

@shift2rail
Binenteles, daca mafia locala si politicienii locali en carton cer ca un traseu d'autostrada ( aici vorbim de A6) sa arate ca pisatul boului pentru a combina centuri a niste orase impotriva unui taseu cit mai scurt in km si timpi parcusi, atunci vom repeta mizeria de la Focsani. Atunci, sper ca proiectantii actuali au mai evoluat si maturizat in cea ce priveste munca si atitudinea lor pentu interesul national,  in a fi mai profesionisti si pragmatici decit politicienii in carton care n'au tinut in viata lor o busola si o harta in mana.
Traseul normal si ideal, adica a un proiectant cu coloana vertebrala, cu un spirit de profesionist si cu dorinta lucrului bine facut va alege traseul pe la Nord pentru ca :
•   La Alexandria traseul a fost ales pe la Nord din cauza situatiei terenului si a traseului cel mai scurt
•   La Rosiori de Vede traseul va trece pe la Sud din cauza situatiei terenului si a traseului cel mai scurt
•   La Caracal traseul va trece pe la Nord din cauza situatiei terenului ( implicit traversarea Oltului cit mai aprope de barajul de la Draganesti ) si a traseului cel mai scurt
•   La Craiova traseul a fost ales pe la Nord din cauza situatiei terenului si a traseului cel mai scurt
•   La Drobeta Turnu Severin, Orsova , nu exista alta posibilitate fara a trece malul la sarbi
•   La Caransebes si Lougoj traseul pe la Nord din cauza situatiei terenului si a traseului cel mai scurt
Pe scurt, Dx Craiova-Slatina-Buc nu are ninic de a face cu traseul A6, si déjà s-a decis ca jonctiunea de la Craiova cu centura de Nord si zona fabricei de avioane, a parcului technologic si a aeroportului.
A6 cu un traseu cit mai scut va atrage marea majoriate a traficului de pe acest Dx Craiova-Slatina-Buc adica rolul principal al autostrazi A6.
PS : Da, orasele de pe marginea Dunarii sint orase izolate si fara perspective economice adevarate pentru ca asta este realitatea urmatorilor zeci de ani de aici inainte. Si ca marinar care a frecventat aceste mici porturi ani de zile , recunosc ca este un pic trista situatia.
PS : Astazi cu politicieni lipsiti de orice viziune strategica si economica, nu pot afirma ca la Turnul Magurele se va construi un pod peste Dunare pentru a impune Bulgariei traseul cel mai scurt si ideal spre Sofia si mai departe spre Balcani.

gruiarew

Orice A din punctul meu de vedere ar trebui să fie cât mai scurt și fără să fie combinat cu centuri, decât dacă nu se poate face nicicum în alt mod. Altfel ies tot felul de cocoașe și ocolișuri aiurea. Drum de legătură decent care să se înțepe în A și cam ajunge.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

a.l.x

Oare s-a împlinit anul de când a fost anulată licitația veche? Mai puțin și se fac 4 luni de la prima desemnare :lol:  :lol:

I-am întrebat pe cei de la CNAIR despre stadiul loturilor și mi-au răspuns vag :
,,Pentru loturile 1,2 și 4 Autoritatea Contractantă face demersurile pentru semnarea contractelor,iar pentru lotul 3 a fost depusă contestație( admisă între timp)."

Am rezumat în 3 rânduri,ce ei mi-au răspuns într-o jumătate de pagină.

CătălinL

Foraje Autostrada București - Alexandria



Powered by API/PUM imgur uploader

Astăzi se efectuau foraje pe centura Alexandriei, in zona nordului cu Autostrada București - Alexandria.
Mai avem informații cu privire la stadiul proiectului? Nici pe harta Cestrin și nici pe harta API nu apare acest proiect.

hvm

Ar trbui sa il intrebe cineva pe Grindeanu cu cat a fost redus termenul total de livrare a SF-ului pe toata lungimea cu aceasta noua licitatie. Sunt curios ce spune.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

AdrianRO

Vad ca deja se vorbeste despre lugoj filiasi.

https://www.gazetadecarasseverin.ro/primul-pas-catre-autostrada-sudului/

QuoteCompania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a desemnat câștigătorii contractelor pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate necesare construcției loturilor 2 și 4 ale drumului de mare viteză Filiași – Lugoj, a anunțat marți Cristian Pistol, directorul general al CNAIR.


mariusbalasa

Din tabelele de sinteza ale lui @mirceaeliade la ...  A6 pe coloana ,, Progres '' in zilele urmatoare ar trebui sa avem ceva noutati s-au chiar semnaturi de contracte, NU ?  O:-)

survola


a.l.x

   Cred că din punctul de vedere al CNAIR și al lui Grindeanu nu e nicio grabă. Poate ar trebui luată o poziție API ,probabil astfel își mai amintesc și ei de proiectele astea.Să sperăm totuși că vor semna cele 3 loturi în această lună.