Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionescu Marius

 :lol:  :lol:  :lol: Corect este ca oferta sa fie neconforma !
Deci comisiile au dar conformități-le din mai multe motive : Ori au fost obligați  de șefii cei mari, sau au fost "îmbunați" de firmele care au licitat! Ar trebui cercetat de organele îndreptățite !

mirceaeliade

^Fiti atenti ce va doriti ca poate va treziti ca se blocheaza licitatiile mai ceva ca pe A0/A3/A13.

NGC

@dorel_cu_lopata: Pai nu sunt "independente" comisiile de evaluare din CNAIR? :lol: :lol: :lol:

NGC

Quote from: NGC on March 13, 2023, 02:54:02 PMIn alta ordine de idei, se zvoneste ca azi se va anunta castigatorul dupa reevaluare pentru tronsonul Domasnea - Caransebes. Sa vedem cine il ghiceste. ;)

Quote from: mirceaeliade on March 13, 2023, 04:30:38 PMprobabil pleava Consitrans...

Nu are cum. CONSITRANS are oferta cea mai scumpa.

mdragos

Barem nu va fi Consitrans .... Desi mai sunt si altii praf, care pot da de gard proiectu.

a.l.x

#1430
QuoteA fost finalizată reevaluarea ofertelor pentru contractul privind elaborarea Studiului de Fezabilitate al lotului 3 (Domașnea-Caransebeș) al Drumului de mare viteză Filiași-Lugoj!

Oferta declarată câștigătoare este cea depusă de catre Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SAS - PRIMACONS GROUP SRL - ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL - ECO GEODRUM SRL, la o valoare de 21,77 milioane de lei, fără TVA.

Durata contractului este de 24 de luni, din care 22 de luni alocate elaborării Studiului de Fezabilitate.

Acest contract este premergător construcției lotul 3 ( cu o lungime estimată de 45 de km) al Drumului de mare viteză Filiași - Lugoj care va  imbunatăți atât rețeaua națională de transport rutier cât și conditiile de circulație în zonă.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații.

#CNAIR #drumviteza #FiliasiLugoj #dezvoltare #CristianPistol

Facebook-Cristian Pistol

Să sperăm că vor începe să semneze celelalte loturi. :D

oneLess

Să sperăm că o să aibă și foreze! Toți.

Ionut

^ Și carioca A6 Lugoj-Filiași. @RobertH nu știu dacă ai timp/chef/nervi și dacă poți tehnic să pui ceva pe Harta API... Nu te stresa, doar am vrut să știi, poate nu urmărești toate thread-urile.


oneLess

Mda, e ciudată carioca. Ultima bucată în dreapta, de la vest de Filiași (avem o inflexiune acolo cu DN6, probabil va fi și nod spre nord cu DEx Târgu Jiu) spre sud-est Filiași (Răcari) adică spre Craiova, este comună cu DEx Craiova Târgu Jiu care este deja cu SF contractat și în derulare. Porțiunea are profil de A până la Craiova, cu capetele acolo e mai greu de definit, e Tărgiu Jiu-Craiova sau doar Filiași, e A6 sau e DEx ... dar e în lucru deja porțiunea . Din ce știu eu.

Dominik

#1434
Hmmm, pe harta de mai sus lotul 4 Csb-Lugoj se opreste in centura Lugojului, nu se leaga de A6 existent, este o greseala ??
You're in Steelers Country

pasadia

Trista harta din toate punctele de vedere. Sugereaza ca la Lugoj nu vom avea conexiune cu bucata existenta de A6 (caci nu, centura Lugoj nu e A/DX si nici nu ar putea fi usor transformabila in A). In plus acel lot dintre Lugoj sud si Caransebes nord NU poate avea 50 de km. Asa cum e desenat pe harta ar avea cel mult 32-35 de km. Cu un ocol al Lugojului pe la VEST am ajunge poate la 42-45 de km. Dar la 50 nu vad cum ar putea ajunge...
Stiu ca e doar o carioca, dar totusi...

elphax

A6 are o curba mare la dreapta (spre sud) pentru a ajunge la centura - deci logic ar fi sa continue drept spre est niste sute de metri si apoi sa o ia in jos, oarecum paralel cu actuala centura pentru a ajunge la noul drum. Oare chiar nu e inclus in toata povestea asta ? Ar fi inca un "mare succes" al CNAIR

valik319

Salutare.Nu era o discutie mai demult ca traseul pe clisura Dunari sa fie la 10 sau mai mult km est de DN6,vad ca pe harta asta e langa DN6

archaeus

Harta aia e doar un desen, nu cred ca va fi la fel traseul final asa ca chill :)

pasadia

@elphax - mie imi este foarte greu sa vad o continuare a A6 pe la EST de Lugoj. Avem centura, o zona construita (si nu case, ci zona industriala) plus magistrala de gaz proapspat montata exact pe acel deal.

In schimb o continuare pe la NORD si VEST de Lugoj imi pare mai probabila. Cea mai complicata "opera de arta" pe acest traseu ar fi probabil supra traversarea succesiva a DN6, raul Timis, CF Lugoj - Timisoara si DJ 592D (poate chiar si DJ592, functie de traseu). Adica genul de viaduct kilometric pe care UMB-ul vrea sa il aiba pe traseu. :)