Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

oneLess

desemnat câștigătorii= atribuit ?

ionescu63

Da, desemnat câștigătorii = atribuit
Dar mai durează pana la semnare contracte (contestații, etc)

Ionut


oneLess

#1458
Deci nu e egal cu atribuit! Atribuit = așteptare acte pentru semnare contract, nu mozoleli prin tribunale!
Egal deci cu desemnare simplă! Inițială sau nu că nu mai rețin. Termen ambiguu .

ionescu63

#1459
Nu este așa
După ce se face atribuirea urmează perioada in care se poate contesta.
Pana nu se atribuie nu ai ce sa contești.
In comunicatul in care se face atribuirea si care este transmis la toate firmele participate la procedura se comunica spre exemplu si ca oferta unora a fost descalificata si pentru ce motiv, cu ce valoare a câștigat etc.
Abia apoi urmează unii sa conteste ca au fost descalificați fără motiv, alții ca trebuia câștigătorul descalificat, etc

Ionut


mdragos

@Ionut: pari foarte "incantat" de aceasta epopee cu SF-uri de pe A6.  :lol:

mariusbalasa

@NGC ... Nu ar trebui sa fim optimisti pentru semnarea acestor contractes pentru SF ?
GRINDA si CNAIR-ul sint pe muchie de cutit si nu as vrea sa fiu in locul lor.
Ori vor pune pe fagasul normal aceste contracte (dupa rezilierea mega contractului initial) prin a le semna just inainte de a parasi corabia, ... ori vor accepta incompetenta si lipsa d'interes pentru l'A6...
GRINDA are un istoric patentat de sluga politica de spalat, ceea ce ma face sa cred ca nu vrea sa devina in plus groparul SF-urilor pentru A6.

mirceaeliade

#1463
Cam sunt mai mult de 3 luni de cand 3 din cele 4 contracte au desemnati castigatori (=atribuit) si nu au contestatii (unul parca a primit contestatie dar a fost retrasa?) dar nu se intampla absolut nimic. Asta parca s-a intamplat si prin toamna anului trecut cand castigatorul INITIAL pana la urma nu a semnat. 
Intrebare: "nu se poate" sau "nu se vrea"? 
Raspuns: "Da!"

nestaro

Raspunsul este mult mai simplu.

Licitatiile au fost lansate cu clauza suspensiva "1. Prezenta procedura de achizitie publica este initiata sub incidenta urmatoarelor conditii: a) Incheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obţinerea/ aprobarea finanţării serviciilor din fonduri de la bugetul de stat şi/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, obţinerea/aprobarea finanţării serviciilor din fonduri de la bugetul de stat şi/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizează, Autoritatea Contractantă va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Autoritatea Contractantă estimează că va obţine finanţarea necesară semnării contractului în cel de-al doilea semestru al anului 2022;"
Deci, in concluzie, inca nu exista finantare.

a.l.x

#1465
Grindeanu a specificat în fiecare postare în care s-a lăudat cu cei care au câștigat licitațiile , că sf-urile sunt finanțate prin PT.

QuoteDupă reevaluarea ofertelor pentru contractul privind elaborarea Studiului de Fezabilitate al Lotului 3 (Domașnea-Caransebeș) al acestui drum de mare viteză, CNAIR a desemnat astăzi câștigătoare oferta unei Asocieri de firme româno-franceze.

Finanțarea este asigurată prin Programul Transport și are o valoare de 21,77 milioane de lei (fără TVA).
Lotul 3- FB Grindeanu 31 martie


nestaro

@a.l.x_s Ai dreptate, asa este, acum am vetificat in versiunea aprobata de Comisia Europeana. Este prins acolo.

mirceaeliade

Adica Egis International SAS? Ca doar ei par sa aiba afiliere cu Franta.  Avand in vedere ca pe SEAP a fost marcata doar partea tehnica o saptamana mai tarziu, si cum parca Egis castigase si initial, nu m-ar mira sa vorbeasca prostii Grinda.

a.l.x

#1468
Primul :lol:

QuoteAm semnat astăzi #primul din cele 4 contracte pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate necesare construcției drumului de mare viteză #Filiași-#Lugoj (230 km)!

Asocierea S.C. D P CONSULT S.A. - S.C. EXPLAN S.R.L. - S.C. GEOLOGIC SITE S.R.L. - SCA TEAHA&FÜZESI care a câștigat contractul pentru tronsonul #Filiași-#DrobetaTurnuSeverin (70 km) trebuie să finalizeze Studiul de Fezabilitate în 18 luni.

Valoarea contractului, finanțat prin #PT2021-2027 este de 21,05 milioane de lei, fără TVA.


Prin realizarea drumului de mare viteza Filiași - Lugoj urmărim mai multe obiective:

- asigurarea accesului la rețeaua #TEN-T de baza și la rețeaua extinsă, prin construcția coridoarelor de legătură națională,

- asigurarea unei rețele de #transport rutier sigure și operaționale, care să contribuie la reducerea numărului de accidente rutiere și a timpilor de călătorie,

- conectivitatea între #centrele #economice importante dintre #Oltenia și #Banat,

- îmbunătățirea condițiilor pentru #transportul de #mărfuri, asigurarea spațiilor de parcare și de odihna pentru participanții la traficul rutier dar și a măsurilor de siguranță pentru transportatori, conform cerințelor #UE,

- realizarea unui căi rutiere de mare viteză, la standarde europene, inclusiv prin dotarea cu sisteme inteligente de transport (#ITS).

#CNAIR #dezvoltare #drumurinoi #investitii #CristianPistol
Facebook-Cristian Pistol

horatiu.cosma

I-au desemnat câștigători pe 13 februarie, nu au fost contestații, jenant să le ia atâta timp să semneze contractul. Și mai sunt 2 loturi exact în aceeași situație.