Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

mdragos

#1245

E prea tarziu, licitatia era la 90%. Era un motiv bine determinat de ce s-a licitat asa: sa vina vina firme mari cu experienta si putere financiara sa faca proiectul ( fara firmele clasice care se tot impiedica sa faca delivery ca nu au bani sa ruleze).
Plus motivul cel mai bun : AM se da pe zone areale, nu tine cont de tronsoane => cine le coordoneaza intre prestatori diferiti ? CNAIR  :lol:

horatiu.cosma

Aia cu "doar SF-ul durează 4 ani" e pentru proprii votanți. În comunitatea de aici nivelul de filtrare e altul. S-a mai scris, durata SF-ului e de 3 ani pe vechiul contract, din câteva clic-uri se poate ajunge la această informație publică. Pe noile licitații pentru cel mai greu lot e 2 ani și ceva. Deci unde ar fi fost câștigul de timp, dacă nu se întâmpla inevitabilul de azi și se continua cu noua licitație, că eu nu îl sesizez?

oneLess

^ Din ce am reținut eu, poate greșesc, vechea licitație era SF fără PT , asta nouă ar fi SF+PT.

oc7avian

Asta nouă e doar SF. Se pot vedea detalii cu 2 pagini în urmă

alexandru_m

Multa lume din nestiinta sau fiindca are acces doar la informatiile aruncate de "oficialitati" crede ca se pot face SF-uri cu viteza luminii si ca o autostrada de la carioca la inaugurare se poate face in 2 ani.

Trebuie sa patrunda si pana la mase mesajul ca pana la prima lopata pe santier e nevoie de niste ani buni de munca in birouri. "Afara" se termina toate la timp sau aproape la timp tocmai fiindca munca din birouri este facuta pana la capat si cu simtul raspunderii, constructorul cand intra pe santier nu are surprize gen retele de utilitati, cimitire, dealuri, halde de steril, cladiri, etc. Si nici nu sta dupa exproprieri si scoateri din fond forestier aiurea. Uitati pe A3 UMBul cum a bagat excavatoare si basculante printre tractoarele care scot copacii de acolo.

naivu

Mult adevar zici. Pana sa ajung pe forumul asta, citind ce se selecta pe 130km.ro din presa romana sau informandu-ma de la stiri, nici eu nu reuseam sa sesizez importanta etapei de pregatire a proiectului (credeam ca e de vina doar antreprenorul si ca contractele nu au penalitati destul de dure). Sunt mai mult decat constient ca multi oameni inteligenti si bine intentionati inteleg gresit pt ca nu le parvine informatia corecta!

NGC

Toate cele 4 licitatii lansate recent au clauza asta.

QuoteIncheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de respingerea in mod definitiv de catre CNSC/Instanta de judecata a contestatiilor/plangerilor formulate cu privire la anularea procedurii de atribuire initiata prin Anuntul de participare nr. CN1031452/01.06.2021.

minisoferul

Preluare de pe pagina de facebook a secretarului de stat Irinel Scriosteanu.

𝗣𝗿𝗶𝗼𝗿𝗶𝘁𝗶𝘇𝗮𝗺 𝗱𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝘃𝗶𝘁𝗲𝘇𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 – 𝗔𝗹𝗲𝘅𝗮𝗻𝗱𝗿𝗶𝗮
Pentru un proiect de infrastructură de transport este foarte importantă pregătirea temeinică, încă din fazele incipiente, a studiului de fezabilitate. De aceea, am convocat mai multe întâlniri de lucru pentru a pune la dispoziția proiectanților și consultanților, toate informațiile necesare proiectării celei mai bune și mai mature variante de drum, care să țină cont de condiționările de pe traseu.
Contractul pentru realizarea studiului de fezabilitate a drumului de mare viteză București – Alexandria a fost semnat la data de 13 aprilie 2022, iar la data de 12 mai am emis ordinul de începere.
Ne dorim ca această variantă să fie complementară strategiilor și viziunilor de dezvoltare ale județelor și localităților pe care le tranzitează.
La întâlnirile de lucru au participat reprezentanți ai Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană #București - ADIZMB, ai Consiliului Județean #Ilfov și ai Consiliului Județean #Teleorman, ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere #CNAIR, dar și reprezentanți ai Primăriei #Alexandria și ai altor localități din județul Teleorman, ai Primăriei Orașului #Măgurele, ai Primăriei comunei #Dărâști - Ilfov și ai Primăriei Sectorului 5 din București, precum și entități deținătoare de utilități pe traseul orientativ al acestui drum de mare viteză.

danpandrea

M-am tot gândit unde să scriu asta și cred că aici e cel mai bine.

Uitându-mă un pic în curtea vecinilor din Ungaria, îmi place că ei execută lucrări și cu gândul la ce se va construi după. Un bun exemplu este legătura M6/M60 care arată așa:



Pornind de la ideea asta, mi-am adus aminte de drumul de legătură dintre centura Craiovei și DEx 12, proiect care a fost reziliat în februarie pe motiv de oferte neconforme. În acest moment, proiectul este afișat și pe Harta API (bifați "proiecte propuse") într-o versiune care pornește din centura Craiovei, ajunge la DEx12 și continuă mai departe cu DEx Craiova - Tg Jiu.

Poate citește cineva de la CNAIR: luați în calcul și viitorul drum de mare viteză spre Alexandria, care poate arăta așa:




hvm

@danpandrea
cam acelasi lucru am spus si eu acum vreo doi ani cand am inceput sa postez pe aici, ca nu inteleg de ce la noi nu se gandeste in prespectiva cum e la Unguri. Exemplu meu cred ca se lega de A3 - TG Mures si de Centura Bacaului unde e doar o curba care va fi darmata si continuarea facuta sub trafic, iar in aceste doua cazuri este 100% sigura continuarea si locatia in care urmeaza sa continue... DPMDV ar fi trebuit sa fie realizat de pe acum si nu in viitor....

Dar stii vorba aia de anul trecut pe la metrou: "noi muncim, noi nu gandim"...... Cam asta spune tot.....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Europiu

Vorba cu "noi muncim, nu gândim" e din 1990, nu de anul trecut...

Între timp mulți au renunțat și la prima parte.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

hvm

Asa e, dar nu ma asteptam sa fie scoasa la innaintare anul trecut cand aceasta ecpresie si-a capatat sensul: noi suntem niste idioti care fac doar ce li se spune fara sa gandeasca. Imediat ce este necesar putin rationament s-a dus naibii tot. Lasam pe seful sa gandeasca pentru noi..... Apoi ne plangem ca nu ne apara interesele....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

KingDei14

De A6 București Alexandria se mai știe ceva?

minisoferul

Gasesti mai multe informatii pe pagina de DEx, respectiv DEx Bucuresti-Alexandria. Pe data de 12 mai s-a dat ordinul de incepere pentru studiul de fezabilitate. Numai bine.

mirceaeliade

#1259
Grindeanu pe FB:
QuoteAu fost depuse 28 de oferte pentru elaborarea Studiilor de Fezabilitate necesare construirii drumului de mare viteză Filiași – Lugoj!
Drumul, care va avea o lungime de aproximativ 230 de km, este împărțit în 4 loturi, astfel încât pe măsură ce sunt finalizate Studiile de Fezabilitate să poată fi lansate cât mai eficient în licitație contractele pentru proiectare și execuție:
- Lotul 1 (Filiași-Drobeta Turnu Severin), are o lungime de aproximativ 70 de km și o valoare estimată a contractului pentru elaborarea SF de 28,19 milioane de lei fără TVA
- Lotul 2 ( Drobeta Turnu Severin – Domașnea), are o lungime de aproximativ 65 de km și o valoare estimată a contractului pentru elaborarea SF de 47,79 milioane de lei fără TVA
- Lotul 3 (Domașnea-Caransebeș), are o lungime de aproximativ 45 de km și o valoare estimată a contractului pentru elaborarea SF de 25,38 milioane de lei fără TVA.
- Lotul 4 (Caransebeș-Lugoj), are o lungime de aproximativ 50 de km și o valoare estimată a contractului pentru elaborarea SF de 18,79 milioane de lei fără TVA.
Durata Contractelor pentru realizarea Studiilor de fezabilitate este cuprinsă între 18 și 26 de luni:
1. Filiași – Drobeta Turnu Severin:18 luni
2. Drobeta Turnu Severin -Domașnea: 26 de luni
3. Domașnea-Caransebeș: 22 de luni
4. Caransebeș – Lugoj:18 luni