Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GIV

cum as putea sa vad si eu interventia lui Ionut de la digi24?

Ionut

Nu a fost pe Digi24, ci la radio DigiFM. Deci presupun că o găsiți la arhiva de emisiuni - adică în arhiva "Omul potrivit" cu Adrian Cojocaru, așa se numește. Ah! Și s-a transmis live pe Facebook (cred), deci verificați pagina DigiFM.

dr4qul4

Tinand cont ca se va face Autostrada intre Craiova si Filiasi, logic ar trebui sa fie tot autostrada si de la Filiasi la Lugoj (unde iar avem autostrada, chiar daca nodul cu A1 nu mai e tot autostrada).
A6 ar trebui sa fie Bucuresti-Craiova-Filiasi-DTS-Lugoj si din ea sa se desprinda DX12, DX de Tg Jiu si DX de Calafat, mai ales ca si bulgarii tot DX fac pana la Vidin!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Da, așa e logic. Dar...

cristi5

Quote from: Ionut on April 21, 2022, 02:27:20 PMam explicat de ce DEx12 nu a fost nicio accelerare a drumului

Si siguranta?

Ionut



cristi5

Quote from: Ionut on April 22, 2022, 08:50:21 AMLa ce te referi mai exact? ???

Pai zici ca distanta de la Buc la Craiova nu a scazut. Asa e. Dar a crescut f mult siguranta.

Si o autostrada directa Buc-Craiova ar aduce cat? 10-20 min in minus? Oricum ar fi primul triunghi de drumuri cu acces controlat din tara. Poate terminam macar A7 inainte de triunghiuri luxoase...

Ionut

Cred că m-ai înțeles greșit. Am explicat la radio de ce decizia de a anula actualizarea SF DX din 2007 și de a face direct DX pe documentația de rahat din 2007, neactualizată, nu doar că nu a fost o decizie de a accelera implementarea drumului, ci, în cazul T3 și T4, avem o întârziere de cel puțin un an.

Voi scrie probabil și o poziție.

Eu cred că A6 B-Craiova e absolut necesară, A. Și nu am zis nicăieri că trebuie făcută înainte de A7.

mobile

Quote from: cristi5 on April 23, 2022, 12:38:19 AMSi o autostrada directa Buc-Craiova ar aduce cat? 10-20 min in minus? Oricum ar fi primul triunghi de drumuri cu acces controlat din tara. Poate terminam macar A7 inainte de triunghiuri luxoase...

Ignoranța e un lux. De ce consideri că A6 ar i-ar ajuta numai pe cei care pleacă din București și merg la Craiova? Mult mai mulți soferi ar folosi-o între puncte intermediare, respectiv între un punct de pe traseu și alte destinații dincolo de București sau Craiova. Între Alexandria și București, de exemplu, se merge în coloană în orice zi a săptămânii. Pe lângă traficul local, probabil sute de camioane ar merge zilnic pe A6 spre punctul de trecere a frontierei Turnu Măgurele-Nikopole. Odată cu închiderea accesului Ucrainei la porturile din Marea Neagră fie și numai această componentă de trafic va crește.

Tony7Y

https://www.facebook.com/catalindrulausr/posts/545240420308380

Facebook: Cătălin Drulă

CNSC a decis: ministrul anti-infrastructură Grindeanu a anulat ilegal licitația pentru SF-ul autostrăzii Craiova-Lugoj.
Este incredibil cum poate acest om să încurce proiectele mari de infrastructură.
Reamintesc că anul trecut, am făcut pentru prima dată în istoria de după '89, pași concreți pentru realizarea legăturii rutiere Craiova - Turnu Severin - Herculane - Caransebeș - Lugoj.
Am lansat licitația pentru proiectarea acestei autostrăzi (un studiu de fezabilitate cu nivel mare de detaliu).
Acum 3 luni, când eram aproape de semnarea contractului (mai era de rezolvat doar un ultim termen între participanți la Curtea de Apel), ministrul anti-infrastructură Grindeanu a decis să anuleze ilegal licitația.
Pretextul: o relansează cu termen de realizare chipurile mai scurt cu câteva luni. O prostie colosală, în condițiile în care derularea unei noi licitații ia până la un an.
Acum, noua licitație se va anula automat, pentru că cea veche se repune pe făgaș.
Dar mai rău este că prin această manevră ilegală, până acum nu s-au obținut decât 3 luni de amânare. Răul făcut s-ar putea opri aici dacă Grindeanu nu decide să prelungească blocajul prin atacarea deciziei CNSC.
Când nu știi să construiești, dărâmi ce-au făcut alții.

mdragos

Era de asteptat. Acuma CNAIR o sa conteste la CAB si mai pierdem 5 luni. Dupa care ne intoarcem iar si vor gasi alte scormoneli ca sa anuleze ...

timisoreanul

 Si totusi, nu dati cu pietre, dar argumentul lui Grindeanu merita totusi analizat. 4 ani pentru un SF (chiar mai grozav decat unul obisnuit) fara PT? Daca se semneaza maine, in cel mai bun caz s-ar face in 2026. Pana se avizeaza, se scoate la licitatie, cel putin 2027. Pana se finalizeaza licitatia, 2028, in varianta cea mai optimista. Pana se face proiectarea, 2029 cel mai repede. Pe bune? Lugoj-Caransebes este campie, DTS-Filiasi la fel. Nu e vreo autostrada subacvatica. Ideea era sa se accelereze lucrurile, care oricum la noi se misca mult prea incet.

elphax

si cum se accelereaza daca se sparge in bucati ? una de campie e gata in 2 ani, si aia de munte  in 5 ? si a 3-a si a 4-a sunt abandonate sau reziliate ...

naivu

@timisoreanul, daca SF Craiova-Lugoj ajunge la un proiectant serios si beneficiarul vorbeste frumos, nu e imposibil sa predea Craiova-DTS si Caransebes-Lugoj la 2-3ani si restul la 4. Si mult prea multe SF-uri contractate pe 2ani au depasit 3ani doar pt ca nu au avut noroc de proiectant :)
Argumentul lui Grindeanu (chiar daca personal nu sunt de acord cu el) merita analizat inainte de lansarea licitatiei nu la un an dupa (si probabil cu vreo saptamana inainte de rezolvarea definitiva a contestatiilor)!