Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shift2rail

ce se mai intampla cu proiectul DX/A Buc-Alex?

risc sa spun ca este cel mai aglomerat tronson DN din tara, si, mai rau, se moare in continuare pe capete :(

mirceaeliade

Si Buc-Buzau-Focsani e in strainatate?

shift2rail

^sauf erreur de ma part...pe Buc-Focsani sunt 1,5, vezi doua uneori, benzi pe sens.

ionescu63

Nu contează care este primul și care este al doilea
Amândouă trebuiau făcute de cel putin 20 de ani.

TibiV

Quote from: adyneamtu on September 10, 2022, 07:41:21 PMPe Zetarilor nu era planuit un pasaj peste Cimitir ca sa continue inelul pana la Alexandriei si apoi in Ghencea ?

Ba da...

Vezi detalii aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?msg=284629
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#1280
La adudierea în comisia C.Dep., Pistol a spus că în aceeași zi, pe 20.09.2022, era prevăzută aprobarea AMC1 în CTE CNAIR.

min. 35:20
http://www.cdep.ro/co/sedinte2015.video?idc=34&cam=2&an=2022

Se știe ce variante de traseu au rămas în cursă? Acum, cu noul pod de la Giurgiu, sper să o dea câștigătoare pe cea mai sudică.

LE:
Quote from: mirceaeliade on September 08, 2022, 05:23:17 PMde pe FB Grindeanu, se pare ca a incepe din viitorul DR care trece prin Magurele


shift2rail

Un alignament la sud de dn6 e practic imposibil datorita insirurii de balti (superba de altfel, ptr cei care cunosc zona), ramane  aliniamentul la nord de dn6...mediana dintre dn6 si magistrala cf m100.

danpandrea

@tom_sawyer: cu noul pod de la Giurgiu, mi se pare că pot rămâne la varianta albastră, iar cea verde (cel puțin până la Mirău) să fie noul drum de mare viteză către Giurgiu.

PS: Mă plictisisem rău după Revelion, așa că am luat o cariocă și am trasat niște variante spre Alexandria, dar pe thread-ul de A6. Acum pun variantele AMC1 peste ce am desenat:


Feri

^^ Se pare că cei din Alexandria doresc varianta roșie sau bleumarin:

QuoteAnalizând variantele propuse în SF (studiul de fezabilitate n.r.), favorabile municipiului sunt: varianta 1- culoarea roșie și varianta 2- culoare albastră care nu afectează UAT (Unitatea Administrativ Teritorială n.r.) Alexandria", a precizat Victor Drăgușin.

https://www.trnews.ro/nu-vom-avea-autostrada-ci-un-drum-expres-intre-alexandria-si-bucuresti

Ramane de văzut cum va ieși.

mirceaeliade

daca ar alege verde, ar putea cere prima jumatate sa fie Autostrada, ca sa preia si traficul spre vama Giurgiu

danpandrea

Din punctul meu de vedere, partea comună a drumurilor de mare viteză Alexandria - București și Giurgiu - București ar trebui să aibă chiar 3 benzi pe sens. După ce că va prelua traficul greu dinspre Giurgiu, noul drum va fi și o alternativă pentru cei care vin din Craiova.

Archi

Din punctul meu de vedere in acest caz n-ar trebui sa existe parte comuna. Podul de la Giurgiu trebuie legat de Bucuresti pe cea mai scurta ruta posibila.

In prezenta DX12 Pitesti - Craiova traficul de tranzit spre Craiova va fii subtire prin Alexandria, deci traficul principal pe Bucuresti - Alexandria va fii cel de naveta si cel regional, ambele tipuri de trafic sunt sensibile la distanta, iar 10 km in plus pot face naveta neatractiva, asa ca si aici are sens sa se aleaga cea mai scurta ruta posibila.

In plus as argumenta ca problema majora aici este capacitatea de absortie a traficului in Bucuresti si in zona metropolitana, care este mult mai mare cu 2 strapungeri diferite in locatii diferite din oras decat cu una singura, chiar daca are 3 benzi pe sens

Fred

Quote from: danpandrea on September 29, 2022, 11:22:54 AMDin punctul meu de vedere, partea comună a drumurilor de mare viteză Alexandria - București și Giurgiu - București ar trebui să aibă chiar 3 benzi pe sens.
Poate sa aibe si 7 benzi, nu are descarcare in Bucuresti. Chiar daca are un nod cu A0, probabil pe o singura banda si de viteza mica, ala poate sa preia o jumatate de banda din autostrada asta cu 3 benzi, se vor forma cozi spre Bucuresti. Ar fi util sa fie 2 drumuri separate care sa ajunga in Bucuresti pe artere separate astfel incat sa se poata prelua cat mai mult trafic. Cand vor exista radialele, Giurgiu sa ramana pe intrarea actuala si Alexandria pe o radiala.

danpandrea


Archi

Daca A/DEx din Alexandria se va varsa in DR10 Magurele, atunci A/DEx Giurgiu ar trebui sa se descarce in DR9 la Vidra.

Trebuie evitat sa unim mai multi vectori de directie intr-o singura strapungere / intrare in oras. De asemenea nu numarul de benzi al strapungerii conteaza ci capacitatea de absortie a traficului in Bucuresti, astfel este mult mai important sa existe cat mai multe legaturi cu cat mai multe stradute si bulevarde decat sa fie 3 sau 4 benzi pe sens.

De asemenea trebuie sa evitam ca un vector care intra in oras sa fie nevoit sa foloseasca A0 pentru ca nu exista continuare spre oras. Altfel spus trebuie sa evitam cu orice pret sa terminam autostrazile in A0, aceste trebuie continuate toate cu strapungeri. In caz contrar A0 se va aglomera artificial cu trafic care in mod normal si natural n-ar folosi A0.