News:

Unboxing Coradia Stream în depoul Alstom!
API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!

Main Menu

Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mdragos

Pot sa fiu pesimist ? Eu nu cred ca se finalizeaza toate segmentele in 4 ani de acuma ( documentatia SF ). Chiar daca au termene contractuale de 2 ani.
La fiecare licitatie vor fi contestatii=> vor incepe la date diferite. Sa vezi sincronizari la "capetele" tronsoanelor si alte chestii.

GIV

daca nu pun in valoare podul de la calafat macar cu un drum de legatura, degeaba

dr4qul4

Nu stiu daca a mai observat cineva, dar nici macar 1 din variantele din poza asta NU trece pe la Filiasi!
Si cum de la Filiasi va porni spre DTS,  inseamna ca au valoarea desenelor pe care le facem noi pe forum.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexandru_m

Varianta 4 este Pitesti - Slatina - Craiova.

E clara valoarea acestei harti.

tom_sawyer

#1204
Realist vorbind, cred că aderarea Serbiei la UE s-a amânat cu un termen considerabil, date fiind relațiile lor stranse cu rușii și chinezii (ar fi fost chiar interesant să fie acum în UE și să se opună sancțiunilor :)).

Deci varianta 2, spre Podul de la Calafat, ca parte a Via Carpatica, ar trebui să fie aleasă, în opinia mea. E și cel mai ușor relief.
Nu știu dacă UE ar accepta să finanțeze pe alt traseu, dat fiind că și bulgarii fac DX-ul spre Vidin.

Feri

Quote from: hvm on April 11, 2022, 08:29:23 PMAm o curiozitate: cu. se vor decide pentru DTS - Craiova daca il sparg in mai mult de 3 segmente?

Se pare că acestea vor fi segmentele:

QuoteSe scoate la licitație proiectarea drumului de mare viteză Filiași - Lugoj
Luni, 11.04.2022, CNAIR a transmis la ANAP documentațiile de atribuire pentru elaborarea studiilor de fezabilitate nercesare construcției drumului de mare viteză Filiași – Lugoj.

Loturile pentru care se va face proiectarea sunt următoarele:

DRUM DE MARE VITEZĂ FILIAȘI – DROBETA TURNU SEVERIN (~ 70 km)

DRUM DE MARE VITEZĂ DROBETA TURNU SEVERIN – DOMAȘNEA (~ 65 km)

DRUM DE MARE VITEZĂ DOMAȘNEA – CARANSEBEȘ (~ 45 km)

DRUM DE MARE VITEZĂ CARANSEBEȘ – LUGOJ (~ 50 km)


ANAP are la dispoziție maxim 10 zile, conform legii, pentru a finaliza verificarea documentelor.

După validarea documentației, CNAIR va putea lansa licitațiile propriu-zise ale contractelor pentru proiectarea celor patru studii de fezabilitate.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/se-scoate-la-licita%C8%9Bie-proiectarea-drumului-de-mare


Plus Craiova - Filiași parte din Craiova - Târgu Jiu.

Tony7Y

Ce rost mai are harta cu varianta prin Calafat daca ei scot direct Filiasi - DTS?

Eu inteleg ca vor sa se uneasca cu Craiova - Tg Jiu dar daca tot sunt pusi pe scos loturi la licitatie, ar trebui la fel de bine scos si Calafat - DTS.

archaeus

Harta aia e o mizerie, ce va tot legati de ea? Plus ca Grindeanu a spus clar traseul: Filiasi DTS Domasnea Caransebes Lugoj...nu vad niciunde scris Calafat!

alexandru_m

Ok, dar de unde a reiesit ca trebuie musai sa porneasca de la Filiasi? Parca traseele se alegeau dupa niste studii, nu?

NGC

Quote from: NGC on March 31, 2022, 08:13:44 PMCAB a decis astazi suspendarea judecarii celor 2 recursuri pana la solutionarea noii contestatii de la EGIS la CNSC referitoare la anularea procedurii.

Sa adaugam doar ca si EXPLAN a contestat anularea procedurii.

dr4qul4

Traseele se aleg dupa studii, dar acestea studiaza traseul intre cele 2 capete. Pleaca din zona Filiasi din A/DX-ul Craiova-Targu Jiu. Probabil este conditie in caietul de sarcini sa se conecteze la drumurile rapide existente (A6 Lugoj) sau viitoare (DX Tg Jiu).
Asadar, Calafat nu va fi pe traseu, dar este posibil ca ulterior sa inceapa si un DX intre Calafat si acest DX/A.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alexandru_m

Multa lume atrage atentia asupra situatiei din zona moldovei, dar cu sudul munteniei cum ramane? Legam Bucuresti, Pitesti (Dacia) si Craiova (Ford) si in rest pauza?

Daca tot sunt ramase in urma nu ar trebui ajutate fix zonele acestea?

StefanCelMare

Și eu dau un +1 la necesitatea Lugoj-DTS chiar și doar bucăți din ea.
Legat de ce a zis @tom_sawyer, bulgarii dau drumul la lucrări DX spre Vidin, și legătura completă prin UE din porturile grecești va fi exact asta.
E de așteptat ca valorile de trafic de marfă să crească, mai ales în noul context geopolitic, unde te poți trezi cu o re-rutare a traficului în afara Serbiei oricând se decid nebunii să pornească ceva conflict. Teorie care nu mai pare SF când vezi situația actuală.

Feri

QuoteMinistrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, anunţă, miercuri seară, că a fost semnat contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate destinat Drumului de mare viteză Bucureşti - Alexandria, valoarea acestuia depăşins 16 milioane de lei, fără TVA.

"O legătură rutieră modernă între Bucureşti şi Alexandria mai aproape de realizare! A fost semnat contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate destinat Drumului de mare viteză Bucureşti - Alexandria. Asocierea de proiectanţi români care a semnat contractul la o valoare de 16,12 milioane de lei fără TVA trebuie să finalizeze Studiul de Fezabilitate în 14 luni", a scris, miercuri seară, pe Facebook, Sorin Grindeanu. 
https://www.news.ro/politic-intern/grindeanu-anunta-ca-a-fost-semnat-contractul-pentru-elaborarea-studiului-de-fezabilitate-destinat-drumului-de-mare-viteza-bucuresti-alexandria-1922403113002022042320673403

minisoferul

Avem si o veste buna din aceasta dimineata.

A fost semnat contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate destinat Drumului de mare viteză București - Alexandria.
Asocierea de proiectanți români care a semnat contractul la o valoare de 16,12 milioane de lei fără TVA trebuie să finalizeze Studiul de Fezabilitate în 14 luni.
Contractul mai prevede ca Asocierea să ofere:
-asistență tehnică pentru sustinerea Aplicației de Finanțare
-asistență tehnică pentru procedura de atribuire a viitoarelor contracte pentru proiectare și execuție