Bugetul Ministerului Transporturilor si al companiilor din subordine

Started by rota, January 31, 2019, 09:19:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razvan96

Se poate gasi aici proiectul de HG pentru aprobarea bugetului CFR SA pe acest an.E jale.

QuoteÎn bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2020 sunt programate venituri totale cu o creștere, față de realizările anului precedent, cu 6,85%, a cheltuielilor totale cu o creștere cu 16,29%, compania programând o pierdere de 392.662,51mii lei.

  Pierderea provine din diminuarea transferurilor alocate pentru întreținerea infrastructurii feroviare pe anul 2020, cu 285.884,00 mii lei față de anul 2019 și din veniturile din taxa de utilizare a infrastructurii feroviare publice (TUI) pe anul 2020 reduse cu 2,50% față de realizările anului precedent.

În condițiile stării tehnice actuale ale infrastructurii feroviare, compania nu poate programa reducerea cheltuielilor decât la limita asigurării siguranței circulației.

Anul trecut aveam 400 de milioane alocate pentru reparatii capitale si s-au cheltuit sub 100.Anul asta din alocare avem 92 de milioane.

razvan96

Si tot ieri s-a publicat si proiectul de buget pentru CFR Calatori.

QuoteÎn bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2020 sunt programate venituri totale cu o scădere, față de realizările anului precedent, cu 5,28%, a cheltuielilor totale cu o creștere cu 5,96 %, societatea programând o pierdere de 539.637,72 mii lei.

Aici pe investitii nu stam asa rau, suma a scazut de la 340 de milioane de RON alocati anul trecut si probabil necheltuiti integral, la 285 de milioane.

frunzaverde

Cum vreti sa cheltuie bugetul de RK cand anul trecut le-a fost aprobat la inceputul lui iunie si banii nu se reporteaza?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GDPR

^^^Conform anexei la proiectul be BVC CFR pe 2020, alocatiile de la bugetul de stat pentru investitii ar urma sa creasca usor de la 72 milioane (valoare conform proiectului de HG de rectificare a bugetului CFR publicat in decembrie 2019) la 83 milioane lei, in schimb cheltuielile totale pentru investitii ar urma sa fie de 9 miliarde de lei, valoare dubla fata de cea rectificata de la sfarsitul anul trecut. E evident o fantezie, tinand cont ca sumele efectiv cheltuite de CFR au fost sub 2 miliarde.

NGC

Azi a fost publicat proiectul de HG privind bugetul de venituri si cheltuieli pe 2020 pentru CNAIR, dar nu este defalcat pe proiecte.

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/2835-hg09032020de

voicul

Rectificare bugetara:
"Ministerul Transporturilor Infrastructurii și Comunicațiilor: +135,0 milioane lei reprezentând subvenții acordate operatorilor economici din coordonarea acestuia."

https://www.digi24.ro/stiri/economie/prima-rectificare-bugetara-din-2020-ce-institutii-primesc-bani-in-plus-si-pentru-ce-1292619

GDPR

A fost publicata OUG de rectificare a bugetului de stat in Monitorul Oficial nr. 322. De data asta, la MT n-au mai facut obisnuita jonglerie de a taia intr-o parte (de obicei de la investitii) si de a suplimenta in alta parte, astfel incat sa dea cu plus, ci doar au suplimentat pe parte de subventii.

adiarc

la fel ca in orice institutie de stat ar trebuii apasata accelerat pedala digitalizarii...s-ar face o economie de minim 20-30% si lucrurile s-ar desfasura si mult mai bine....de asemenea s-ar constata ca multe lucruri merg mai bine in conditiile disparitiei complete a unor institutii
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

Date finale privind executia bugetului de investitii CNAIR pe 2019:

- buget intial alocat conform legii bugetului de stat: 4,12 miliarde lei;
- buget rectificat: 2,70 miliarde lei;
- executie la data de 31.12.2019: 2,62 miliarde lei.

De asemenea, CNAIR a publicat si executia pe primul trimestru din 2020: http://cnadnr.ro/sites/default/files/pagini-statice/anexa%20a.pdf

La unele proiecte exista deja diferente fata de valorile aprobate prin Legea Bugetului de Stat.

GDPR

In sedinta de guvern de azi a fost adoptata Hotararea privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2020 al Companiei Nationale de Cai ferate "CFR – S.A"

GDPR

Pe site-ul MT a fost publicat Proiectul de Ordin al ministrului transporturilor, infrastructurii şi comunicaţiilor privind aprobarea Actului adiţional nr. 1 pentru anul 2020 la Contractul de activitate al Companiei Naționale de Căi Ferate ,,C.F.R." S.A. pentru perioada 2016 – 2020

Conform Anexei 3 la Ordin, totalul alocat pentru investitiile CFR ramane aproximativ la nivelul initial aprobat de 2,6 miliarde lei. Deci nici pomeneala de 9 miliarde, asa cum se mentiona in Anexa la HG de aprobare a BVC CFR pe anul 2020.

In schimb s-au produse unele modificari in structura cheltuielilor, sumele rectificate fiind urmatoarele:

1. Obiective de investiţii în continuare cu finantare de la Bugetul de Stat: 29.474 mii lei, din care:
- Electrificarea liniei de cale ferată Doaga-Tecuci-Barboşi, inclusiv Dispecerat pentru coordonarea activităţii de exploatare în Complexul C.F. Galaţi: 3.600 mii lei;
- Dublarea liniei de cale ferata intre statiile Mogosoaia si Balotesti: 25.000 mii lei.

2. Alte cheltuieli de investiţii cu finantare de la Bugetul de Stat: 53.504 mii lei.

3. Reparații curente la infrastructura feroviară publică: 27.535 mii lei.

4. PROIECTE CU FINANTARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE (FEN) POSTADERARE - Programe din FEDR: 914 mii lei, din care:
- Proiectul 1489 - Modernizarea unor statii de cale ferata din Romania - Statiile CF Slatina, Ramnicu Valcea, Resita Sud: 914 mii lei.

5. PROIECTE CU FINANTARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE (FEN) POSTADERARE - Programe din FC: 150.523 mii lei, din care:
- Reabilitarea liniei de CF Brasov- Simeria, componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul Coslariu - Simeria: 150.523 mii lei.

6. PROIECTE CU FINANTARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE AFERENTE CADRULUI FINANCIAR 2014-2020 - Programe din FEDR: 99.413 mii lei, din care:
- Lucrări de reabilitare pentru poduri, podete si tuneluri de cale ferată - Sucursala Regionala de Cai Ferate Timisoara: 206 mii lei;
- Lucrări de reabilitare pentru poduri, podete si tuneluri de cale ferată - Sucursala Regionala de Cai Ferate Brasov: 1.155 mii lei;
- Lucrări de reabilitare pentru poduri, podete si tuneluri de cale ferată - Sucursala Regionala de Cai Ferate Iasi: 3.761 mii lei;
- Lucrări de reabilitare pentru poduri, podete si tuneluri de cale ferată - Sucursala Regionala de Cai Ferate Bucuresti: 6.793 mii lei;
- Modernizarea statiilor de cale ferata Sf. Gheorghe, Tg. Mures: 662 mii lei;
- Modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe sectia de circulatie Ilia-Lugoj: 237 mii lei;
- Sistem de detectare a cutiilor de osii supraincalzite si a franelor stranse: 4.446 mii lei;
- Electrificarea si reabilitarea liniei CF Cluj Napoca-Oradea-Episcopia Bihor: 1.000 mii lei;
- Lucrari de reparatii/modernizari ale liniilor de cale ferata (Bucuresti-Brasov, Timisoara-Arad, Bucuresti-Buzau, Bucuresti-Craiova, Pascani-Iasi, Bucuresti-Constanta, Bucuresti-Pitesti), pentru asigurarea unei viteze sporite si cresterea calitatii serviciilor de transport feroviar: 4.175 mii lei;
- Modernizarea instalatiilor de centralizare electromecanica pe sectia de circulatie Siculeni-Adjud: 332 mii lei;
- Centralizare electronica in statia CF Videle: 244 mii lei;
- Lucrari de reabilitare pentru poduri, podete si tuneluri de cale ferata -Sucursala Regionala CF Craiova: 32.266 mii lei;
- Lucrari de reabilitare pentru poduri, podete si tuneluri de cale ferata -Sucursala Regionala CF Cluj: 3.200 mii lei;
- Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferata: 7.996 mii lei;
- Modernizarea/ reabilitarea a 47 de statii de cale ferata din Romania-faza studiu de fezabilitate: 16.660 mii lei;
- Lucrari de reabilitare poduri, podete si tuneluri de cale ferata -etapa II faza studiu de fezabilitate: 14.280 mii lei;
- Electrificarea liniei feroviare Radulesti-Giurgiu Nord-Faza Studiu de Fezabilitate: 1.000 mii lei;
- Electrificarea si reabilitarea liniei de cale ferata Constanta-Mangalia-Studiu de Fezabilitate: 1.000 mii lei.

7. PROIECTE CU FINANTARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE AFERENTE CADRULUI FINANCIAR 2014-2020 - Programe din FC: 2.233.756 mii lei, din care:
- Reabilitarea liniei de CF Brasov- Simeria, componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h, tronsonul Coslariu - Simeria: 146.084 mii lei;
- Reabilitarea liniei de de cale ferata Braşov – Simeria, componentă a Coridorului IV Pan-European, pentru circulaţia trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, tronsonul Sighișoara - Coşlariu: 123.579 mii lei;
- Lucrări de reabilitare a podurilor de cale ferată peste Dunăre – km152+149 şi km 165+817, linia CF Bucuresti – Constanta - Sucursala Regională de Căi Ferate Constanţa: 2.303 mii lei;
- Reabilitarea liniei CF frontieră Curtici - Simeria parte componenta a Coridorului IV Pan-European pentru circulaţia trenurilor cu viteză maximă de 160 km/h, Tronsonul 2 :km 614-Gurasada şi Tronsonul 3: Gurasada-Simeria: 1.543.537 mii lei;
- Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Frontiera (Faza -Studiu de fezabilitate): 1.190 mii lei;
- Revizuirea Studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investitii-Linia de cale ferata Bucuresti Nord-Aeroport International Henri Coanda Bucuresti: 493 mii lei;
- Lucrari in statiile Fetesti si Ciulnita, de pe linia de cale ferata Bucuresti-Constanta- servicii de consultanta: 1.785 mii lei;
- Modernizarea liniei de cale ferata Bucuresti Nord-Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti Faza I: Racord CF la terminalul T1, Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti: 391.278 mii lei;
- Modernizarea/ consolidarea/ reabilitarea statiei CF Gara de Nord Bucuresti: 18.507 mii lei;
- Reabilitarea liniei de cale ferata Darmanesti-Vicsani-Studiu de Fezabilitate: 1.000 mii lei;
- Reabilitarea liniei de cale ferata Focsani-Roman-Studiu de Fezabilitate: 1.000 mii lei;
- Reabilitarea liniei de cale ferata Pascani-Darmanesti-Studiu de Fezabilitate: 1.000 mii lei;
- Reabilitarea liniei de cale ferata Ploiesti Triaj-Focsani-Studiu de Fezabilitate: 1.000 mii lei;
- Reabilitarea liniei de cale ferata Roman-Iasi-Frontiera-Studiu de Fezabilitate: 1.000 mii lei.

8. PROIECTE CU FINANTARE DIN FONDURI EXTERNE NERAMBURSABILE AFERENTE CADRULUI FINANCIAR 2014-2020 - Mecanismul pentru interconectarea Europei: 2.522 mii lei, din care:
- Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov-Simeria, componenta a Coridorului Rin-Dunare, pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160km/h, tronsonul Brasov-Sighisoara: 2.522 mii lei.

rota

Mai mulţi bani pentru infrastructură rutieră: în 2019, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a cheltuit cea mai mare sumă din ultimii cinci ani, adică 5 mld. lei. ,,Dacă vrem bani europeni trebuie să ne stabilim o serie de priorităţi pentru infrastructură"

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a avut în 2019 cel mai mare nivel al cheltuielilor din ultimii cinci ani. Astfel, anul trecut CNAIR a înregistrat cheltuieli totale de circa 5 miliarde lei, comparativ cu anul 2018, când cheltuielile totale ale companiei au ajuns la circa 3,8 miliarde lei, conform datelor Ministerului de Finanţe.

În primele patru luni ale acestui an, Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere i-a fost alocată o sumă mai mare de bani din bugetul de stat şi anume compania a primit 1.171 milioane lei şi tot în aceeaşi perioadă de timp compania a cheltuit 1.136 milioane lei. Atât veniturile cât şi cheltuielile companiei au fost mai mari în perioada ianuarie-aprilie 2020 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut când veniturile au fost de aproape 950 milioane lei, iar cheltuielile s-au ridicat la aproximativ 970 milioane lei.






Sursa

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

voicul

Fara numar ...

Florin Cîțu: Transporturile vor primi o ,,sumă-record" la rectificare. ,,Tot ce e investiție va avea bani în plus anul acesta"

Ministerul Transporturilor va avea o ,,sumă-record" pentru investiții la rectificarea bugetară, a anunțat Ministrul Finanțelor, Florin Cîțu. El agăugat că vor fi alocați anul acesta mai mulți bani pentru investiții, pentru a ajuta economia să se dezvolte.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/florin-citu-transporturile-vor-primi-o-suma-record-la-rectificare-tot-ce-e-investitie-va-avea-bani-in-plus-anul-acesta-1330773

GDPR

CNAIR a publicat executia pe primul semestru al anului: http://cnadnr.ro/sites/default/files/pagini-statice/ANEXA%20A.pdf In momentul de fata s-a cheltuit aproape 1 miliard de lei din cele 3 alocate pe tot anul.

pest1969

Pai sunt praf. Nu stiu cum stateau in iunie 2019, dar cu toata agitatia sporita de pe 3-4 proiecte, stau rau de tot.