News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] Magistrala M3 Preciziei-Anghel Saligny

Started by Ionut, January 25, 2019, 12:21:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut


Ionut

Din prezentarea oficiala Metrorex de la SCS Transport din 29.01.2019. Dati-mi intrebari pentru a le aduce in discutie la intalnire.



^ Din ce-mi pot da eu seama, este vorba de M3, nu de M1. Prelungirea din Pacii? Poate din Preciziei. In fine, o sa intreb daca e o chestie serioasa ori e doar asa pe hartie o carioca.

sab

Nu, este vorba de prelungirea de la Pacii. Vom avea o magistrala cu 3 capete, M1, M3 si M3b

subway


ghrt

Ionuţ, ai putea să îi întrebi, persiflând, când se va finaliza schimbarea scării rulante de la ieşirea Unirii de la fosta Bancă a Religiilor (spre Piaţa Naţiunilor). Mai ştie cineva de câţi ani nu funcţionează?
Cont (aproape) inactiv.

ion59

Întrebare: Ce presupune extinderea magistralei 1 din Păcii cu 4 stații (cum au pus "carioca" pe hartă, ca să citez un clasic)? Cred că la Pipera și Berceni este clar.

Pelicanul

#6
La Păcii e M 3, nu M 1. Nu te lua după petarde, nu e prevăzută  nicio extindere în niciun buget. Carioci poate să folosească orșicine !
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

sab

Quote from: ion59 on January 26, 2019, 04:33:04 PM
Ce presupune extinderea magistralei 1 din Păcii cu 4 stații (cum au pus "carioca" pe hartă, ca să citez un clasic)?
Inseamna ca vor sa se duca de la Pacii pana in zona comerciala de la inceputul autostrazii A1. La Pacii se va construi un peron suplimentar, similar cu ce s-a facut la Grigorescu.

Pentru Metrorex in Militari este inca M1, pentru ca asa se numea magistrala de aici atunci cand s-a construit. Era o magistrala M1 cu doua capete, un capat in Militari si alt capat la Gara.
Asa o sa o mai gasiti prin diverse comunicate, impreuna cu alte denumiri mai ciudate (de ex TL, care inseamna tronsonul de legatura, este segmentul de la Crangasi la Gara de Nord).
De fapt in Militari a fost M1 din 1983 pana pe la sfarsitul anilor 90. Abia atunci s-a gandit Metrorex sa reorganizeze magistralele. Dupa ce multi ani M3 a fost Gara de Nord-Dristor 2, Metrorex s-a gandit sa denumeasca M1 linia de la Pantelimon la Dristor 2 si a "refolosit" denumirea de M3 pentru Militari . Inital au folosit denumirea de M3 doar pentru Industriilor/ Preciziei- Eroilor, apoi , dupa inaugurarea tronsonului NG-AS, M3 a devenit cea pe care o vedem astazi.

Pelicanul

Chiar crezi că o să prelungească M 3 cu 4 stații după Păcii într-un timp rezonabil ? Hârtiile alea sunt carioci și nimic mai mult.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

ion59

#9
E de salutat faptul că își propun. Și e cazul ca noi să-i încurajăm prin toate mijloacele! Timp rezonabil? Puțin probabil.
Pe de altă parte, orice proiect începe cu faza pe carioci. Mai important e ce se întâmplă după.

Pe de altă parte, o posibilă întrebare ar fi dacă au în vedere scoaterea liniei de metrou la suprafață pentru o parte din aceste segmente. S-ar construi mai ușor și mai repede.

subway

Problema e alta si anume daca solutia propusa imbunatateste sau inrautateste situatia actuala si in ce masura.

ion59

#11
Aveți idee care este acea soluție propusă acum?
În principiu, dacă scoate autobuzele, microbuzele, autocarele etc. ce cară navetiștii din zona limitrofă la stația Păcii, plus măcar o parte din ce pleacă la serviciu cu mașina din zona Metro, Chiajna și de peste centură, eu cred că e de bine. Chiar dacă asta presupune o creștere a traficului pe magistrala M3. Presupun că la acest aspect vă referiți.

sab

#12
Eu zic ca inrautateste, fiind o derivatie. Si stim ca derivatiile nu fac bine. Adica vom avea timp dublu pe cele doua ramuri, daca acum avem un metrou la 5-6 min la Preciziei, in momentul in care se face aceasta prelungire vom avea unul la 10-12 min pe ambele ramuri.  Si nici justificarea de a face metrou aici nu o vad. Nu trebuie metrou ca sa mergi la magazinele de la iesirea spre A1 si nici la cele din zona Praktiker-Auchan...
Guru, apropo, se poate face din punct de vedere tehnic derivatia aceasta, avand in vedere ca tunelul actual subtraverseaza cantina Turbomecanica chiar la iesirea din statie, adica fix de unde ar trebui sa inceapa derivatia pe sensul spre A1 ?


subway

#13
Cam greu, ar trebui ceva cam ca la Grigorescu...sau o variatiune pe aceeasi tema gen Basarab. Cantina e doar un obstacol in plus.

irirat

Quote from: sab on January 27, 2019, 09:01:13 PM
Si nici justificarea de a face metrou aici nu o vad. Nu trebuie metrou ca sa mergi la magazinele de la iesirea spre A1 si nici la cele din zona Praktiker-Auchan...
Eu cred ca metroul ar fi util pentru cei care locuiesc in Chiajna, Dudu, Rosu, Dragomiresti sau Ciorogarla si folosesc parcarile de la Praktiker, Metro sau trotuarele de langa statia Pacii pe post de "P&R".