Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 27 Guests are viewing this topic.

Io

Quote from: dr4qul4 on September 19, 2017, 06:05:42 PM
Eu nu inteleg unde a debusat pamantul!? Pare ca s-a lasat cu totul, inclusiv sub autostrada.

^^Sint in aceeasi situatie. Parca a fost un gol sub ea!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Europiu

Quote from: alexV on September 16, 2017, 10:12:50 PM

alunecarea s-a propagat in toata autostrada, vedeti cele 4 crapaturi transversale



Eu zic ca poza asta sugereaza ca ce s-a lasat intr-o parte (pe deal) s-a ridicat in cealalta (in mijlocul debleului).
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

adiarc

nu e nimic spectaculos...astea sunt dealurile transilvanene....ca mamaliga,mai ales dupa ce le tai....dupa construire sunt uneori mai costisitoare decat autostrazile montane.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marisRO

Administratorul PORR Construct SRL - Klaus Belckenwegner a declarat azi la semnarea contractului de reabilitare a pistei aeroportului Transilvania ca la finalul lunii octombrie - jumatatea lunii noiembrie finalizeza lucrarile la autostrada si relocheaza oamenii si echipamentele la aceasta lucrare.

Sursa: https://www.zi-de-zi.ro/2017/09/19/pista-aeroportului-intra-reparatii-capitale-cj-si-porr-construct-au-semnat/

Teo

Cred ca nu ma insel si baltile si izvoarele dintre Lukoil Lancram si viitorul nod nu mai eras vizibile. S-a implementat o solutie tehnica in zona?

Ionut

#8180
Vad ca pozitiile API incep sa fie foarte des preluate de Adevarul.
Eu unul ma bucur. :)

Adevarul despre lotul 2
(Ar putea sa lucreze mai bine la citarea sursei)

cove_adrian

In contextul acelei alunecari destul de consistente, termenul de finalizare al lotului IV din A10, respectiv decembrie 2017 mai poate fi respectat/sustinut? Se remediaza pana la Craciun?
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

marinul

#8182
a fost vizita de la comisia europeana pe sebes-turda impreuna cu ministrul transporturilor. in timpul discursului acestuia din urma, pe muncitori ii dureau undeva de vizita si au dat drumul la picamer de abia se mai auzea ministru. o bere din partea mea baiatului cu picamer, a facut discursul mai amuzant dincolo de "am scos la licitatie bla bla "  :D


https://www.facebook.com/razvancuc84/videos/pcb.879026135597117/879025392263858/?type=3&theater

Tavi

@cove_adrian: Pe A6 a avut loc o alunecare in plan curb, fenomen foarte bine explicat la vremea respectiva de alecu26.
Cum si aici pare sa se "umfle" calea de rulare ar putea fi ceva similar. Doar scara pare sa fie un pic mai mare aici.
Pe A6 inchideau cate o banda si remediau (carau pamantul si refaceau straturile).
Eu, optimist din fire, nu vad asa mare prapad  ;)

alecu26

#8184
Quote from: adiarc on September 19, 2017, 06:36:33 PM
nu e nimic spectaculos...astea sunt dealurile transilvanene....ca mamaliga,mai ales dupa ce le tai....dupa construire sunt uneori mai costisitoare decat autostrazile montane.....

vorba unui hatru "...daca v-o trabuit Ardealul..."
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Tavi, inca acolo TS tot lucreaza.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tavi

Lucreaza dar se circula.... Bine, nu imi dau seama de dimensiuni...

perfidus

Nu sunt geolog dar fizica o stapanesc cat de cat. Straturile de sedimente aluneca in locul cu coeziunea cea mai mica (argila imbibata cu apa).
Coeziunea se explica la nivel macro similar fenomenului de frecare - exista un coeficient de proportionalitate al fortei de frecare cu apasarea corpului greu pe planul de alunecare. Cand corpul se usureaza scade si forta, si coeziunea se slabeste. Daca produci apoi vibratii sau exista cea mai mica influenta externa, corpul incepe sa alunece. Asa s-a intamplat si la Aciliu. Sunt de aceeasi parere ca intarzierea relocarii acelui stalp a stricat echilibrul dealului prin patrunderea apei in mod diferit.
Amploarea e dramatica, bine totusi ca nu are unde sa se mai duca si sa speram ca se va stabiliza . Sa vedem la ce adancime va iesi la masuratori planul de alunecare.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

Daca nu rezolva acum acolo...deja au inceput ploile si infiltratiile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Europiu

Quote from: perfidus on September 20, 2017, 02:26:03 PM
Nu sunt geolog dar fizica o stapanesc cat de cat.
In aceeasi calitate m-am hazardat si eu sa comentez  :)
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).