Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 29 Guests are viewing this topic.

vancouver

Politia nu trebuia sa accepte acea semaforizare. Trebuiau asigurate permanent 2 benzi de circulatie. E de un tupeu incredibil ce au facut acolo. Asta trecand peste solutia finala criminala in sine (mai ales prin lipsa de vizibilitate). Daca se facea pasaj peste drumul in starea actuala nici nu se atingeau de el si nu existau congestii de trafic. Aici imi vine sa-i iau pe proiectanti si pe cei din CNADNR care au aprobat PT si sa-i dau cate o jumatate de ora cu capul unii de altii.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

zorro

Exemplificare in legatura cu semaforizarea.



Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

ddfab

utilaje ieri, la lucru in zona santimbru.





ddfab

si azi, de dimineata, pregatirea de atac. in aceesi zona.







ddfab

turnare beton in a 2-a jumatate a culeii nordice de la traversarea dn1 Oiejdea. s-a turnat si cealalta jumatate din culeea sudica zilele trecute.





AkaManah

Azi, pe la 9, am vazut ca se lucra la relocare de utilitati in spate la Transavia. Erau doua excavatoare care introduceau o conducta mare in pamant.

ddfab

s-a decofrat culeea sudica a traversarii Oiejdea.





infraAdi_ro

#5932
Finisare beton cu elicopterul la podul metalic peste Mures lot 3



Suprabetonare pod metalic peste Mures lot 3



si video cu elicopterul
Romania are un viitor doar daca are prezent!

dorum

no fain... m-as plimba si io cu elicopteru ala :) :)
nu credeam ca e nevoie de o asa finisare, dar daca stau bine sa ma gandesc, e super OK pt viitoarea hidroizolatie...

kumar

E un pic cam ciudat ca au folosit elicopterul, oricum e mai bine. Pana acuma nu am mai vazut sa il foloseasca la alte suprabetonari la viaducte.

dr4qul4

StarWars nu gluma.
E foarte bine ca incep sa foloseasca si asa ceva. Finiseaza mai repede si mai bine. Si nu costa deloc mult. Chiar cred ca ies mai bine pentru ca descarca foarte repede betonierele si oamneii pot pleca mai repede acasa.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Scopul elicopterului este inchiderea fisurilor superficiale (care apar din contractia betonului atunci cand se usuca / intareste). Acest lucru este necesar la elemente de beton expuse intemperiilor. Astfel se impiedica infiltrarea apei prin aceste fisuri superficiale si degradarea in timp a acoperirii de beton (armatura se afla mereu acoperita de un strat de beton; acesta are niste dimensiuni minime, functie de mai multi factori. Acest strat se numeste acoperirea de beton. In cazul construtiilor extrem de expuse acoperirea este de 4-5cm.). Netratarea cu seriozitate a aspectului acoperirii duce la fisuri si apoi desprinderea betonului si vedem mai tarziu armatura, ca la diverse poduri facute pe vremea lu toarasu - cand calitatea tindea spre zero, conta doar ieconomia.

Este gresit sa nu se dea cu elicopterul planseul podurilor (tablierul). Este de departe cea mai buna hidroizolatie. Oricum hidroizolatia tot trebuie facuta.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ddfab

pe lotul 2, la intersectarea autostrazii cu DJ 142L, intre Radesti si Leorint, se pregatesc de foraje pentru fundatiile viitoarelor structuri.





zorro

A inceput "show-ul" la relocarea DN-ului Decea,
Ma refer la asta, facuta acum citeva minute de pe Maps,



Au inceput sapaturile blocind total o banda,
Poze pe directia Decea - Aiud




Au pus parapeti pe marginea drumului in curba ce iese de sub pod,














Ce îmi place este ca se misca bine, au inceput ieri pe la amiaza si au facut destul de mult.
Am facut citeva poze si din sens opus.

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

zorro

Sensul Aiud -Decea






Au pregatit si reflectoarele


Sa fiu sincer este aglomeratie mare dar nu se pierde mult timp, eu am trecut in 5 minute.
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)