Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Ionut

Loturile 3 si 4 pot fi date in folosinta, teoretic, in iunie-iulie 2017.

infraAdi_ro

Romania are un viitor doar daca are prezent!

zorro

Astazi la subtraversarea Decea au blocat o banda de circulatie, pe unul dintre cele mai aglomerate DN-uri din tara, au taiat asfaltul sa faca legatura relocarii cu DN-ul. Nu stiu daca asta este cea mai buna solutie, dar sigur pentru ei este cea mai ieftina. :(









Locul pe unde s-a taiat asfaltul


Sa speram ca lucrarea nu va fi de durata!.
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

elion

De lângă valea Aiudului înspre viaductul Gâmbaş

spre nodul Aiud





spre DJ 107E









joncţiune lot 2- lot 3

lotul 2

ddfab

nu au cum altfel. dn-ul este cu aproximativ 1 metru mai sus decat nivelul relocarii. deci vor trebui sa sape progresiv in actuala fundatie a dn-ului. nu ai observat pe ce lungime este taietura, ca sa ne facem o imagine cu ce segment va fi sapat si cat de lina va fi coborarea?

zorro

@ddfab
Eram in trecere si asa dupa cum se vede intr-o poza masina de taiat asfalt era in standby, posibil sa taie mai departe.
Cind trec la alta operatiune va tin la curent.
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

neaghi

#5916
Oare de ce nu au inaltat relocarea decit sa sape in DN ? raminea prea inalta sub pasaj ?

adiarc

Probabil aceleasi reduceri de costuri...e mai ieftină varianta actuala...din toate pct.de vedere
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ddfab

asa zic si eu. daca relocau la nivelul actualului DN, ar fi insemnat sa ridice pasajul cu mai bine de 1 metru, ceea ce inseamna ca trebuiau sa ridice si tot terasamentul autostrazii cu acea inaltime suplimentara, pentru o distanta apreciabila. multi metri cubi de umplutura scutiti astfel.

vancouver

Si mult mai bine daca faceau un pasaj subterean pe acelasi amplasament al DN1. Scuteau total orice umplutura si nu ucideau circa 100-200 de oameni - in varianta realizata acum estimez cel putin un accident mortal pe an, cu 2 victime in medie, pe 100 de ani sunt 200 de morti.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

zorro

#5920
Au mai taiat astazi in continuare pe mijlocul strazii o portiune din asfalt.
Dupa parerea mea este suficient spatiu pentru a face o coborire lina a DN-ului in relocare.
Am facut o masuratoare in Maps, pina la locul unde au terminat cu taietura.
Cam doi-trei metri stinga de la marginea culturii de porumb de pe hotarul din partea de sus a pozei; astai locatia pana unde au taiat.



Pregatesc deja indicatoare si semafoare la fata locului.
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

ddfab

mama ce prompt ai fost! ce zic specialistii? pe 135 de metri sa "pierzi" cam 1 metru diferenta de nivel, eu zi ca e ok.

zorro

Stadiul in care se afla piciorul de pod si culeea de pe partea cealalta a CF la nodul Aiud, astazi.





Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

infraAdi_ro

Quote from: ddfab on October 05, 2016, 02:58:54 PM
mama ce prompt ai fost! ce zic specialistii? pe 135 de metri sa "pierzi" cam 1 metru diferenta de nivel, eu zi ca e ok.

pe 135 de m se poate cobora linia rosie a DN linistit si nici nu o sa se obseeve in mers....am lucrat pe reabilitari de Dn in care se schimba linia rosie cu 50 cm in 30 de m....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

zorro

#5924
@ddfab
Da sa lasam specialistii sa se pronunte, dar eu zic ca nu trebuie sa fii specialist sa-ti dai seama ca este spatiu suficient sa cobori nivelul drumului cu 1 m.
Pe mine ce ma deranjat cel mai tare este faptul ca DN-ul va fi "gâtuit" pe o singura banda, si presupun ca va dura ceva timp.
Intreb si eu ca un nespecialist in domeniu, nu se impunea o varianta ocolitoare pentru a se putea lucra in liniste la DN fara deranjarea traficului care este oricum supraaglomerat?
Prevăd aglomeratie, nervi, claxoane, si cre(ș)tini cu masini "groase" care au primit si drumul in pretul masinii.  :)
Stiți ce zic!. :o
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)