Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

adiarc

#5955
vin si eu in completarea lui elion...( nu mai pun pozele dintre Radesti si Leorint,dar si cele dintre Sancrai si Ciumbrud,puse de el )

lotul 2...zona Santimbru



ceva miscare,dar nimic spectaculos...







zona Oiejdea







dealul Sancrai-Radesti



subtraversasarea din zona Ciumbrud-Aiud( lotul 3-Tirrenna )



Tirrena lucra bine,atat la terasament ( se vede ca au ajuns la nivel ),cat si la taluzare,santuri...



zona devierii ,langa Supremia si centura AB ( lotul 1 )



zona devierii pe drumul Drambar-Centura Ab





Concluzie
- lotul 3 confirma in teren pronosticul de vara-toamna 2017,lotul 2 ,sfarsit de 2018,insa dezamagirea ramane in continuare lotul 1....se lucreaza in f.putine locuri,desi avem AC pe marea majoritate a lotului,iar unde se lucreaza se merge la relantii,ceea ce inseamna ca pronosticul de sf.de 2018,momentan este total nerealist.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

zorro

Noutati de la relocarea DN Decea, au tras pe o banda si  jumatate din cealalta stabilizantul.








Au pregatit deja terenul pentru baza taluzului.







Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

ddfab

in completarea lui zorro, tot de la @trifuhoria.la traversarea decea.au ajuns la asphalt.




yetiman

Daca se misca asa in continuare, pe luni s-ar putea sa ne mutam sub autostrada.  :)
(cel putin cu o banda)
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

zorro

#5959
Excelent, bine lucrat, eu am facut pozele pe la ora 14.15, si erau la stabilizant, dupa trei ore au deja o banda asfaltata.
Cinste lor, se misca foarte bine.
Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

elion

#5960
lotul2 între DJ-107E şi Mureş



lot2-lot3

în preajma DJ-107E









între DJ-107E şi valea Aiudului






zorro

Una calda una rece, ora 20.20 directia Turda- Aiud aglomeratie de 7 km si ceva. :( >:(

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

alecu26

Ce traversare e aia cu tuburi?  (De fapt aparent ceva elemente prefabricate...gen c1.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

zorro

Nu contează cine votează, contează cine numără voturile! (Iosif Vissarionovici Stalin)

OIL1

Sa imi fie scuzat off-topicul, dar Pizzaroti nu e prima oara cand sunt neseriosi. Tot ei executa si modernizarea caii ferate prin judetul Alba. La Vintu de Jos s-au apucat de executia unui pasaj peste CF, in urma cu aprox. 1an. Anul asta in aprilie trebuia sa fie gata. Au amanat termenul pt noiembrie 2016. Mai au doua saptamani, iar pasajul e in aceeasi stare ca in aprilie, adica n-au miscat mai nimic!

... si imi aduc aminte cand s-au semnat contractele pt A10, cum zicea Neaga ca au semnat cu firme serioase, cu firme cu care au mai lucrat pana acum si cu care au colaborat bine. Mi-am pus mainile in cap cand am auzit. Puteam sa pun pariu pe toti banii ca se va ajunge aici.

Ionut

^ Este offtopic aici, insa se poate discuta pe thread-ul constructorilor.

Stefan01

Astazi, impreuna cu colegul gdo, am realizat o sedinta foto pe lotul 1. Mai intai doresc sa multumesc , incat o data, tuturor celor care ne-au oferit posibilitatea de a lua, oficial, pulsul lucrarilor: API (Ionut, Cutter, ...), constructorului Pizzarotti, firmei de consultanta Egis si CNADNR.

Una dintre vestile bune o reprezinta certitudinea ca Pizzarotti va duce la bun sfarsit executia acestui lot (din spusele lor). Doamne ajuta !

Voi expune stirile pana la Raul Ampoi. De acolo va prelua colegul gdo. Asa cum stiti, portiunea care include nodul ce face legatura intre A10 si A1 este botezata sectiunea C. Pot sa va spun doar atat : comunicarea dintre beneficiar si executant  a dus la parcurgerea unor pasi importanti in solutionarea problemelor. Mai aveti putina rabdare.

Sectiunea A

Suntem la km 0 + 300. Aici s-au relocat utilitatile, s-au executat primele lucrari la terasament si un podet.






Vedere spre Sebes. In plan departat se observa fabrica celor de la Kronospan.


Vedere spre Alba Iulia si intersectia cu DN1


O LEA MT relocata

Stefan01

Intre km 1 si km 2 DN1 va supratraversa autostrada. Aici trebuie executate lucrari pentru devierea temporara a traficului. Acestea vor demara in momementul in care cei de la Drumuri Nationale via DRDP Cluj vor elibera avizul necesar.

Suntem la km 4+700, in zona parcarilor de scurta durata.


Vedere spre Sebes


Vedere spre Alba Iulia


Podetul din imaginea anterioara




Utilitatile sunt relocate. Exista front de lucru in aceasta zona.


Mai aproape de km 5 si de Oarda

Stefan01

Suntem in jurul Km 6
Vedere spre Sebes, via Oarda. Aici va fi o combinatie de rambleu




cu debleu - ne intoarcem cu 180 de grade fata de precedentele poze - vedere spre Alba Iulia








La dreapta imaginilor anterioare