Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 33 Guests are viewing this topic.

yetiman

Si au venit si ploile. (pe neasteptate, evident, ca doar nu e toamna...)
Efectul imediat: Mai mult se sta decat se lucreaza.
Dar ca sa nu fim doar carcotasi:
- pe lotul 4 se lucra, in principal, la lucrarile de arta (si la pasajele de la nodul cu A3, si la Kaufland, si la manastire). Si se mai lucra pe la spatiul de servicii.
Ca probleme mari as zice ca sunt la dealul Turda (inca mai au foarte mult de sapat sa ajunga la nivelul dorit, mai ales in partea de sus), la Stejeris si la podul peste autostrada de acolo, intre manastire si Unirea (unde inca si terasamentul e departe de a fi gata).

- pe lotul 3 se lucra pe la nodul de la Decea (nu se prea vedea din DN, terasamentul este sus de tot si este si asfalt pe unele din bretele.
Apoi, se muncea de zor la racordarea DN la pasajul de pe autostrada. A ramas functionala o singura banda pe DN (asa cum a postat si zorro mai sus). Dar, atata timp cat se respecta culoarea semaforului, nu sunt intarzieri mari la locul respectiv.
Am vazut si multe basculante  cu TS pe DN, mergand dinspre Aiud spre Decea. Acum nu am cum sa stiu daca mergeau la munca sau mergeau acasa/la parcare. Eu i-am intalnit la iesirea din Aiud.

Pe lotul 2, nodul de la Teius. Se lucreaza incet si foarte incet (dar poate ca nici nu au motive sa se grabeasca).
Sunt trasate si chiar in lucru o parte din bretelele nodului. Iar culeele la supratraversarea DN14 B avanseaza.
Una din ele se cofra azi, iar la cea de pe partea opusa inca lucrau la armatura (dar pareau a fi destul de inaintati)
Dar avand in vedere ca acolo vor mai fi inca doua traversari peste CF, sigur ne apuca 2018 (tot anul) cu lucrarile.

Cam atat de la mine pentru azi.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Vlad94


yetiman

Lotul 1 nu e in raza mea de actiune. Din pacate.
Aici asteptam vesti de la alti colegi.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

Stefan01

^^
In acest weekend, impreuna cu colegul gdo, vom face o sedinta foto pe tot lotul 1. Sper ca vremea sa tina cu noi.

Daniel_I

#5944
Pentru lotul 1 am crezut că deja știți că eu sunt "responsabil" :-D
Am niste informații noi din week-end și niste poze bineînțeles. Au inceput munca pe o bucata nouă de care nu s-au atins până acum. O să le pun curând pe forum.
Să mă anunțați și pe mine dacă ieșiți pe lotul 1. Vă pot ghida in unele zone greu accesibile cu mașina.
On The Road

trifuhoria

Credeam ca eu sunt responsabil de lotul 1.  :D
Hai sa formam o echipa si sa iesim impreuna la vanatoare de lucrari 8)

alecu26

Am ajuns si eu la zi cu mesajele si pe A10. De vreo 10 zile tot citesc cate un pic.

Am observat in film ca pe lotul 2 s-au apucat la podul peste Mures. Sau asa parea. Foreza era acolo, nu stiu daca si carcase...sau ce se mai vedea in filmulet. Poate da cineva o fuga. Oricum cam asta e momentul in care incepe countdown-ul de 18 luni pentru finalizare lot 2 (dar sa vedem cat de repede se apuca si de urmatorul pod peste Mures).

Cat despre podul peste Mures a lui Pizzaroti, se vede din filmarea podului de care tocmai am scris mai sus, cat de mult se poate ingusta albia. Si si Pizzaroti au inceput lucrul la pod, deci pana in Martie, Aprilie pot sa fie iesiti din zona critica si sensibila la inudatii.

Referitor la hidroizolatie si elicoterizare, Vancouver are in teorie dreptate, DAR:

- elicopterizarea trebuie facuta dupa ce betonul a intrat un pic in priza, si nu se urmareste oricum obtinerea unei suprafete lucioase, gen pardoseala industraiala.
- Vancouver pleaca de la premiza gresita ca in Romania se lucreaza ca in Germania. Nu, in Romania nu se impune folosirea rasinilor epoxidice pentru legatura intre beton si hidroizolatie, si atunci e contraindicat suprafinisarea suprafetei. (Aici discutia e mai lunga ca normativul pe de alta parte nu e clar, si vorbeste de o suprafata uniforma, dar in sensul sa nu existe agregate ascutite, sau varfuri care sa sparga hidroizolatia). (PS: uitati-va la pozele de la UMB cred, unde niste muncitori erau cu frezele pe placa si pregateau suprafata pentru hidroizolatie).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Daniel_I

#5947
Revin cu unele informatii noi de pe lotul 1. Nu multe, pentru ca nu imi ingaduie constructorul sa vin cu mai multe :D. E loc de mult mai multa activitate decat e in prezent.

La Km 4 unde am pus poze ultima data, am gasit santierul gol, nu mai era activitate, nici macar paza.
Terasamentul era inaltat si compactat, nu cred ca pana la nivelul din proiect, dar activitatea era zero aici.



Santierul gol fata de data trecuta, nici macar utilaje in repaos



Subtraversare terminata



M-am gandit sa pun si poza asta pentru amatorii de detalii :D



Inaltimea tersamentului era undeva la 5 m, si era compactat la intrarea in localitatea Oarda, acum doua saptamani nu era deloc inaltat aici.



Imagine de sus de pe terasament, de aici se va face supratraversarea localitatii, si casa din dreapta care urmeaza a fi demolata. Inca e in picioare



Si surpriza, sau cauza pentru care santierul de la km 4 era gol, poate fi explicata in poza urmatoare.
Lucrarile s-au mutat pe partea dinspre Turda a localitatii Oarda, zona neatacata pana acum de constructor. In departare se vad utilaje care escavau si transportau pamantul.



Aici au facut un depozit mare de balast la care lucrau Duminica la ora 15.00





Au luat o zona situatia langa aliniamentul autostrazii, de unde scoteau balast cu 4 excavatoare si il depozitau 100 m mai departe, transportat cu 10 camioane.





La podul de la Mures se executau lucrari, nu am poze de acolo, dar ca info era activitate

Daca se termina sezonul ploios, o sa revin cu informatii de pe o raza mai mare, si sper sa am si noutati.
On The Road

Cozak

Deci s-au apucat de lucru la min 20.00 din filmarea din 30.09.Nici nu mi-am dat seama din filmare ca e un deal acolo, aproape de Mures.E clar ca au nevoie de pamant pentru terasamente.

NGC

#5949
Scriu aici, desi este valabil in mai multe thread-uri.

Ca sa nu va scriem "pe surse", am actualizat lista platilor pentru lucrari doar in momentul in care acestea au devenit publice. Cum s-a mai intamplat si altadata (oare intentionat?), unele date oficiale au aparut cu intarziere de circa 2 saptamani.

rebel

@NGC20 stii ceva de capetele lotului 1 daca au AC sau ne fac italienii ca pe A3 - bucuresti??

NGC

^^^

Quote from: NGC20 on June 28, 2016, 12:10:46 PM
Recapitulare.

Lot 1 - AC pe tot lotul incepand de astazi, mai putin zonele nodul Sebes, Km 0.000 - Km 0.300 si Km 14.000 - Km 17.000

Quote from: horatiu.cosma on June 28, 2016, 12:16:11 PM
Lipseste AC ul pe km 0-0.300 si 14-17, urmeaza PT urile prezentate in CNADNR.

Europiu

Si in aceste trei luni si ceva nu s-a mai intamplat chiar nimic?  :(
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

elion

#5953
Pentru Alecu26
Lotul 2 - zona podului peste Mureş dintre Ciumbrud şi Sâncrai





DJ-142L între Rădeşti şi Leorinţ





zona podului peste Mureş dintre  Rădeşti şi Leorinţ (în filmarea aeriană din această zonă cred că era o macara nu o foreză)








phb2

Quote from: Daniel_I on October 12, 2016, 09:52:22 PM

Inca e in picioare ( the house on the right )




Il is a pity for the 2 beautiful houses on the left, this immediate closeness of the highway.
It is a shame, even if , apparently, it was not possible to do otherwise.  :(