Livrete, instructii si alte documente CFR

Started by frunzaverde, January 08, 2019, 08:54:37 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rizelgeorgel

Oare livretele regio pe Bucuresti si Brasov se gasesc undeva?

vancouver

Aveti aici o centralizare a sensului de mers CONSTANTA - BUCURESTI NORD:



Dupa cum puteti vedea sunt 9 perechi in extra-sezon si 11 perechi in sezon. Si asta doar de la CFR Calatori. Se mai adauga sezonierele, care majoritatea nu ajung in Bucuresti Nord, ci doar in Baneasa (cu atat mai important sa se faca odata M6 macar pana la gara Baneasa).

Toate merg cu 160 acum. Doar in sens invers, spre Constanta, este unul singur trasat cu 150.

Directe se vede ca sunt 2, care acum fac 1:56. (trenul in care s-au plimbat sefii in primavara 2021 a ajuns cu 11 min mai devreme, deci in 1:49, deci clar se poate si sub 1:56 pentru trenurile fara oprire).

Observam ca toate trenurile pleaca fie la si 30 fie la 40, adica in sfarsit (aproape) la aceeasi ora si cat de cat cadentate. Oricum un pas urias pentru CFR Calatori. Cand o sa fie 15 trenuri pe zi cadentate fix la ora chiar o sa-mi scot palaria. 11 acum in sezon nu e departe.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dan tm

Livretul postat genereaza un val de analize, uite ce scrie userul vitosa pe

https://trenuletz.forumz.ro/t5249p105-mersul-trenurilor-2021-2022

Doua trenuri care pe distanta Bucuresti Nord - Ploiesti Sud se suprapun la mers. Unul dintre ele daca va fi introdus in circulatie va circula doar in zilele de 5/6 si 1/2 (tren 402 Bucuresti -Chisinau), celalalt tren (1557, care nu va circula in zilele de 6, apropo vinerea cum vor proceda daca va circula si 402 ? bine ok sa trecem peste faptul ca acolo scrie circula facultativ urmat de multe semne de intrebare) si ambele trenuri vor avea opriri la Buftea, Crivina si Prahova h, dar hiba pe care le-am gasit-o e ca internationalul de Chisinau are livretul de 100 km/h pe cand ministerialul de Ploiesti are livret de 120 km/h, cum poate cel cu mers de 100 km/h sa aibe opririle la aceleasi minute pe care le are cel care merge cu 120 ?


Continua seria de trenuri care se rateaza intre ele (pentru cateva minute se pierd legaturile). Daca in mersul din prezent trenul 1833 are sosirea in Timisoara la 22.00 iar trenul 79 are plecarea la 22.05 si chiar il asteapta pe 1833 cand e usor intarziat, de la noul mers observam altceva, 79 plecare 22.00, tren 1833 sosire 22.11

vancouver

Inca o veste bunicica: se mai reduce timpul Suceava - Bucuresti. 5:31 spre Suceava (1755 "Stefan cel Mare") si 5:34 inapoi, la 5 opriri. Si in jur de 6 ore trenurile cu 11-12 opriri. Acum cel mai rapid este la 5:39 (in ambele sensuri).

In alti ani astea au fost scorurile:

"Cât au făcut cele mai rapide trenuri Bucuresști - Suceava de-a lungul timpului - 447 km

1939: 7 h 7 min
1972: 6 h 7 min
1988: 5 h 53 min
1995: 5 h 48 min
2005: 5 h 57 min
2014: 6 h 30 min
2019: 6 h 20 min"
sursa: https://economie.hotnews.ro/stiri-industrie_feroviara-23360002-bucuresti-suceava-5-ore-trenul-promisiunea-seful-cfr-infrastructura.htm

Si acum mai observ ceva: 1755 / 1750 la Pascani detaseaza / ataseaza vagoane de / de la Iasi si stationeaza pentru asta 10, resp. 12 minute! Deci exista potential de a mai economisi inca minim 10-11 minute, si un tren fara oprire la Pascani ar scoate 5:20 pe Suc-Buc.

Eu gandesc asa:
- pentru grupa de Iasi oricum avem vagoanele
- pentru grupa de Iasi oricum exista personal
- pentru grupa de Iasi oricum se foloseste o locomotiva intre Iasi si Pascani, care aproape sigur sta apoi de pomana cu orele. Iar CFR Calatori oricum dispune de mult prea multe locmotive. Deci e cam stupid sa economiseasca la locomotive
- atat spre Iasi, cat si spre Suceava oamenii trebuie sa astepte in plus manevrele
- daca ceva nu merge bine la manevre, posibila intarziere, sau chiar accident daca s-a facut vreo greseala
- daca unul din trenuri are o problema, celalalt trebuie musai sa-l astepte

Avantaje daca se fac 2 trenuri separate:
- scade timpul Bucuresti - Suceava cu 10-15 minute
- scade timpul Bucuresti - Iasi cu 20-30 minute
- pe relatia Pascani - Bacau - Ploiesti - Bucuresti se DUBLEAZA numarul de trenuri, deci flexbilitate mult mai mare pentru calatori. De ex. se pot trasa la o ora distanta intre ele cele 2 trenuri si astfel sa avem la Bacau tren spre Bucuresti si la 7:15 si la 8:15. Acum avem din Bacau doar un singur tren dimineata spre Bucuresti, acesta! la 7:22. Ori pentru multi ar fi util unul si la 8 si ceva.
- Trenul de la Suceava nu mai este nevoie sa opreasca la Pascani, calatorii de acolo preluati de trenul de la Iasi.
- Trenul de Iasi ar putea sa opreasca si la Adjud

Deci singurul, absolut singurul dezavantaj ar fi o locomotiva in plus. In conditii de avantaje mult mai mari pentru calatori.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

ALEXCFR

Are cineva livretele regio Bucuresti, Brasov ,Galati si Constanța  2022?
Va rog frumos sa puneti link aici cu ele.
Multumesc frumos

ALEXCFR


dan tm

+Deci se introduc trenuri Arad-Radna, dar uneori cuplate cu altele ca sa stationeze 30 de minute in Radna

ALEXCFR


ALEXCFR

Trenurile 3001-3012 devin 3021-3032 ,Trenul Re 3014 devine 3000 ,trenurile re noi Bucuresti-Brasov 3001/3002,tren nou TFC 10056/10057 Bucuresti-Brasov si retur si tren nou IRC 10030/10031 Campia Turzii-Brasov,trenurile Softrans 11631-11636 Bucuresti-Brasov, Trenurile Atc 11531-11538 ,trenurile Regio Calatori 11028-11039 ,11082/11086 Brasov-Bucuresti Baneasa-Brasov.

ALEXCFR

Va rog frumos sa puneti link cu livretele regionale Bucuresti, Brasov,Constanta si Galati 2022.
Multumesc mult

ALEXCFR

R 8201 Buzau 07:32 - Faurei 08:23-08:45 - Tandarei 09:35-09:37 - Constanta 11:45
R 8202 Constanta 07:45- Tandarei 10:14-10:16 - Faurei 11:15-11:17 - Buzau 11:59
R 8203 Buzau 16:25 - Faurei 17:20-17:22 - Tandarei 18:18-18:21 - Constanta 20:40
R 8204 Constanta 17:40- Tandarei 19:45-19:46 - Faurei 20:49-20:59 - Buzau 21:38

ALEXCFR

#56
Raspunsuri primite pe mail de la Interregional Calatori.
Interregional Calatori nu va avea tren Campia Turzii - Brasov.

Trans Feroviar Calatori este operatorul caruia i s-a aprobat trenul 10030, cu plecare din Campia Turzii 05:33 si sosire in Brasov la 11:25.

De asemenea, tot al Trans Feroviar Calatori va fi si 10031 cu plecare din Brasov la 13:48 si sosire in Campia Turzii 19:41.



ATENTIE!!!!! Informatia ce v-am transmis e posibil sa se modifice si nu sunt in masura sa va dau o certitudine in acest sens!!!!!

Nu stiu daca cele 2 trenuri vor fi de actualitate in momentul intrarii in vigoare a noului mers, incepand cu data de 12.12.2021.

Va recomand sa luati legatura cu Trans Feroviar Calatori.



Multumim pentru interesul acordat transportului feroviar.
Va rog sa luati lgatura cu TFC, nu stiu daca informatia ce o detin este de actualitate!!!



10057 06:47 Buc – 09:46 BV

10056 16:24 BV – 19:14 Buc


ALEXCFR

TrenuL IR 1753 va fi prelungit la Vatra Dornei si 1752 o sa plece din Vatra Dornei de la noul mers.