News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Livrete, instructii si alte documente CFR

Started by frunzaverde, January 08, 2019, 08:54:37 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phenol

^am ramas putin in urma, te rog sa postezi din nou ca linkul de mai sus nu mai e valabil

ALEXCFR




razvan96

Sub 3 ore pe Craiova-Bucuresti. Si in celalalt sens. Sunt placut surprins de varianta asta.

dan tm

Observ ca anumite trenuri au primit numere impare sau impare in ambele directii.

Cred ca asta trebuia sa fie principala grija a CFR Calatori si CFR SA infrastructura.

Mai stiai o regula cam cum circula trenul dupa numar.

acuma 1833/1834 decine 1831/1833 , 1765/1766 devine 1763/1765, celalalt Galati 1831/1832 devine 1830/1832.

au copiat MAV-ul si au pus o foaie A 4 cu ruta trenului, pe care trebuie sa o vezi la peroanele intunecate noaptea si sa distingi rapid sageata cu virful in sus sau in jos casa intelegi ruta trenului, acuma si brambureala cu numerele.

Hai ca noi pasionatii ne mai descurcam...

pe de alta parte observ multe trenuri spre Ungaria, ma intreb daca nu o sa dea MAV-ul vagoanele ca prin zona Oardea -Satu Mare de multi ani?


40-0802-5

#36
Ce abrambureala cu numerotarile si cu tot.  :o
Imi dau seama ca au vrut cumva sa uniformizeze numerele trenurilor in baza sectiei / sectiilor de circulatie. Gen 1745/6 nu mai avea sens pana la Cluj-N daca trenul nu circula deloc pe M400.

Dar sincer nu cred ca e asta un factor care sa imbunatateasca nici compunerea trenurilor / timpii de parcurs (care vad, ca usor - usor cresc in unele situatii; mai ales pe 400 am remarcat asta -- restrictie de 30 pe directa la Ditrau, pe toata statia, apropo).
De asemenea observ ca doar ATC-ul a mai ramas dintre privati cu IR-uri. Sa inteleg ca la restul ramane faza cu RE-urile?

frunzaverde

@razvan96 - ce tren face sub 3 ore Bucuresti - Craiova? Nu m-am uitat la toate, dar internationalele, care sunt de obicei cele mai rapide, scot asa:

72/73 : 3:21 spre Craiova, 3:09 spre Bucuresti
78/79 : 3:20 spre Craiova, 3:18 spre Bucuresti
348/9 : 3:13 spre Craiova, 3:10 spre Bucuresti

Nu m-am uitat la restul, dar nu vad cum ar putea scoate pe elementele existente, vreunul sub 3 ore...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

razvan96

1590 2h57'. 1596 2h58'. Doar pe firul 2, pe firul 1 niciun tren sub 3h10' parca. Nu stiu de ce internationalele fac mai mult.

Problema mea e alta. De ce s-au scos trenuri pe Bucuresti-Craiova/Timisoara? Mi se pare asa stupid sa scoti trenuri in conditiile in care ai redus timpul de deplasare. 1592/1593 de exemplu devin exclusiv sezoniere.

vancouver

1589 Bucuresti - Constanta 16:30 - 18:26, adica 1:56. In sens invers la fel, 1:56 cu 1584 de exemplu 13:30 - 15:26.

Oricum sunt sigur ca se putea si mai bine. De ex. iesirea din Constanta pana la Palas doar 60, in trecut a fost si 70, daca nu gresesc. Ram. Pajura - Buc. Nord a fost si 80, acum 70. Dupa parerea mea trebuia 100 si doar in curba de langa triaj 70, si scos naibii gardul triajului, care obtureaza inutil vizibilitatea. Eventual pus un gard de sarma de inaltime mica (1 metru). Basarabi - Dorobantu cu 120, parca era 140 aici.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

#40
Bine mi se pare si ca au mai optimizat trenurile cu opriri Buc-Cta. Cam toate fac in jur de 2:10, cu 4 sau 5 opriri (cel mai bine 2:08 cu 5 opriri). Inainte regula era groso modo 2:20 pentru trenurile cu 4-5 opriri.

Speram cat mai repede sa vedem reabilitarea liniilor din garile Fetesti + Ciulnita, ca sa fie odata lucrarea de modernizare gata si sa nu mai avem emotii ca sar trenurile de pe sine la macaze la Fetesti. Sau daca se intampla un eveniment, atunci sigur nu din cauza infrastructurii.

Tot pozitiv apreciez si efortul de a ne apropia de o candentare. Din Cta de exemplu avem trenuri la si patruzeci: 7:40, 8:40, 14:40, 15:40. Bravo!
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

etravel

Quote from: vancouver on October 10, 2021, 02:28:45 PMRam. Pajura - Buc. Nord a fost si 80, acum 70.
Esti sigur? Stiu ca acolo a fost intodeauna 79 si nu mai mult.

Whyse1

Mi se pare mie sau au scos toate trenurile Galati - Bucuresti/Bucuresti - Galati via Urziceni? Din cate vad au ramas doar cele prin Buzau.

dan tm

DAca ăsta e livretul final, par a fi scoase. Trebuie dată o tură repede pe linie înainte de oprirea circulatiei.

Lipseste si 1837/1838

vancouver

#44
Interesant, Tomis Express nu mai opreste nici macar la Predeal la plecarea de dimineata din Brasov si stabileste un nou record: 4:14 Brasov - Constanta. Ora de plecare pare si ea un pic optimizata, 7:12, anterior era 7:00 si unii s-au plans ca e prea devreme.

Brasov - Bucuresti se face in 2:04, apoi pierde 14 minute sa schimbe locomotiva, apoi 1:56 pana la Cta. Schimbarea asta se putea optimiza la trenul fanion, si se putea face si in 10 sau 11 minute. La 10 minute in loc de 14 se scotea un timp de 4:10.

In sens opus ramane oprirea de la Predeal si timpul este 4:21, cu 16 minute pentru schimbarea de locomotiva. Aici clar se pierd niste timpi, pentru ca pe urcare Ploiesti-Campina este cu 140/110, iar la coborare cu 110/120/125. Ca atare majoritatea trenurilor scot timpi mai buni spre Brasov, decat invers. Aici ar trebui lucrat si scos, cu tot cu oprirea de la Predeal 2:04 in loc de 2:09, iar schimbul de locomotiva daca se face in 10 minute in loc de 16 ajungem la acelasi 4:10 ca si spre Cta.

Daca tot este trenul fanion, aici trebuie mers la limita limitei si testate aceste limite in trafic real. Numai asa putem avansa.

PS. De exemplu pentru acest tren si numai pentru el as da drumul la 160 (sau macar 150) pe Bucuresti - Ploiesti si Ploiesti - Floresti Prahova, tocmai ca sa aibe cum sa recupereze o eventuala mica intarziere. De asemenea tot pentru trenul asta as cauta sa mai optimzez, poate Palas - Constanta 70 in loc de 60, Pajura - Bucuresti Nord VS 100 in loc de 70, cu pastrarea unei limitari permanente numai in curba de la triaj (70).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.