News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 34 Guests are viewing this topic.

Tony7Y

Problema unui nod nou pe T3 in cazul in care se intarzie cu T4 mi-am pus-o si eu si ar fi cazul sa se demareze niste proceduri din timp.
Altfel, jumatate din T3 o sa fie gata la timp degeaba.

Despre autorizatiile de pe T1 se mai stie ceva?

Lozzo

Nodul acela este necesar si in absenta unei nevoi de descarcare temporara pentru T3. Fara T4 terminat castigam 15km de DX pana la Negreni, dar si cu T4 terminat tot raman 22km in directia opusa pana la Albota. Nu as vrea sa spun prosti, dar am impresia ca portiunea dintre nodurile Negreni si Albota va avea recordul de cea mai mare portiune neintrerupta de drum de mare viteza in Romania. Si daca nu se face nodul acela va pastra recordul.
Drumul preferat: intre cel stiut si cel drept este tot timpul cel care nu este ultimul.

horatiu.cosma

Am semnat azi AC pe T1 zona cu sondele. Decalajul dintre T2 și T3 este de aproape 2 ani și UMB îl va recupera cu nodul Slatina Nord. Decalajul T3-T4 e de vreo 2 luni, deci deocamdată nu sunt probleme aici.

Bachus01

Preluat din sinteza:  O primă tranșă de exproprieri suplimentare au fost realizate în august 2020 prin HG 625/2020, iar altă transă de exproprieri suplimentare ce vizează sectorul de traseu modificat din cauza sondelor Romgaz de la Ghercești este pe circuitul birocratic din septembrie 2020

Sunt gata si toate expropierile pentru zona cu sondele?

hefaistos

DACA dupa reevaluare castiga tot UMB decalajul intre T3 si T4 va ramane in termeni rezonabili.
DACA insa va castiga cineva cu un comportament gen Actor sau Pizzarotti (eu sunt persoana privata deci imi pot permite sa nominalizez companii cu un comportament care nu-mi place) vom vedea cu tristete o divergenta intre graficul T3 si cel T4. Sa nu uitam ca pe Sebes Turda cele 4 tronsoane au fost atribuite aproximativ simultan. Iar finalizarea a fost decalata cu... nu putem stii cat, inca numaram, deoarece nici ST1 nici ST2 nu sunt gata, in timp ce ST3, ST4 s-au finalizatde 3-4 ani.       
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

AlexxC

Multumim Horatiu pentru vestea de pe T1! sa intelegem ca exista AC pe tot tronsonul sau mai sunt ceva segmente fara?
De proiectul legaturii T1 cu DN65(Centura sud Craiova) se mai stie ceva?exista vreun avans cat de mic ?

Legat de nod in zona granitei loturilor T3 si T3 ...s-a mai discutat.Chiar eu am propus acum ceva timp un nod dar nu se pot face modificari pe actualul proiect.
Trebuie proiect nou facut de CNAIR sau luata problema in maini la nivel judetean.

Bachus01

Am întrebat si mai sus , inca nu stim daca sunt finalizate im proportie de 100% expropierile . Din sinteza rezultă 50% finalizate 50% in circuitul birocratic.

Din moment ce avem complet AC si expropieri , chiar mi-aș dori să văd o monitorizare la sânge asupra constructurilor care tot nu se încadrează în graficele de execuție.  Tirenna pana acum a lucrat motoarele reduse pe VO TM si DX12/T1 , sa ii vedem acum in actiune cand au front liber pe T1

NGC

#3187
T1

In afara de autorizatia pentru T1 despre care vorbeste Horatiu, mai avem o noua AC pe care o gasiti aici.

27.01.2021: "Drum Expres Craiova - Pitești, Tronsonul 1, Secțiunea 3, Km 10+000 - km 17+700 - Etapa IV"

voicul


horatiu.cosma

Mai există o ultimă tranșă de exproprieri suplimentare (la suplimentare) în lucru, ne zbatem să avem AC complet la începutul sezonului competițional.

adyneamtu

Km 10+000 - km 17+700 nu e sectiunea pe care se lucreaza deja ?
Intre 1+850 si 10+000 era nevoie de modificarea traseului, AM si AC.

NGC

Le-am inversat intre ele, dar am corectat acum. Bine ca a observat cineva greseala. Multumesc pentru atentionare. O sa pun si cealalta AC.

davyl

#3192
O veste extraordinara Horatiu! Multumim pentru implicarea extraordinara. Stim cu totii cat de greu a fost sa se ajunga aici. Bafta multa si sa speram, cum zice si Horatiu, ca la inceputul perioadei de lucru (adica in curand) sa fie AC peste tot si sa se poata lucra. Ar fi extraordinar daca Tirrena ar mai recupera din decalajul pe care il are fata de tronsonul UMB.
Cu totii stim (cei care suntem din zona) ce inseamna ca zona sa aiba ocolitoare la stardard de DX pentru Bals si Slatina.
Daca la Slatina te mai descurci cat de cat, la Bals e un cosmar traficul!

RobertH

#3193
Ok, eu nu mai inteleg. AC-ul (nou?) pica peste ce e deja cu AC. 

LE: Ah, daca inteleg bine e pentru lucrari suplimentare pe acelasi "lot" autorizat. Deci practic pe harta API nu se schimba nimic.

Tony7Y

Horatiu a spus ca s-a semnat AC pe zona cu sondele.
Asta nu era zona fara AC, respectiv km 1+850 - km 10+000?

Autorizatia de pe site-ul guvernului vad ca este pentru km 10+000 - km 17+700, dar credeam ca deja se lucreaza acolo.