Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

11 Members and 25 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Harta CESTRIN a fost updatata cu 63% si 59% progres pe segmentele T2, cam cu 6% in plus pe ultima luna.  In ritmul asta sunt sanse bune sa se termine T2 anul asta.

Lozzo

Eu personal din motive subiective mi-as dori sa se intample asta. Totusi acele procente sunt inselatoare si cu toata munca buna si daruirea UMB, imi pastrez rezerve mari pentru acest an.

Podul peste Olt pare greu a putea fi finalizat pana la sfarsitul anului. Si daca am multiplica efortul depus la cei 2 pilonii finalizati din marginea albiei, ramane deja un pariu strans. In functie de ce zic apele romane vedem si ce solutii adopta pentru ceilalti piloni/pile din albie. Indiferent de solutie, in perioada de primavara va fi greu sa ne imaginam foarte mult progres la pod in albia Oltului, doar din motive de debit foarte mare.

La Bals s-a intarziat graficul executiei cu acele exproprieri, dar putem spera ca se poate recupera mai usor si sa vedem macar centura Bals data in folosinta, chiar si in regim de santier pentru o perioada.
Drumul preferat: intre cel stiut si cel drept este tot timpul cel care nu este ultimul.

AlexxC

@Lozzo La Bals sunt vreo 400 metri unde nu au intrat in teren...sunt 2 pasaje peste DX si in rest terasamente;se rezolva in maxim 2 luni cu motoarele turate la maxim.
Podul peste Olt cred ca va fi abordat putin diferit avand in vedere recent inaugurata centura A7 Bacau si problemele de acolo...tind sa cred ca isi vor concentra fortele pe prioritizarea unui sens de mers astfel incat sa poata da in trafic,fie si half profile.
Privind asupra celorlalte lucrari,putem observa avansul considerabil la structurile minore unde au deja cam peste tot grinzile sus si terasamentul este la cota .
Si mai este un lucru pe care non-oltenii nu il iau in considerare : Clima Olteniei cu ierni foarte scurte,calduroase si cu precipitatii reduse .In timp ce in Baragan e viscol noi facem plaja...urmatoarele 2 saptamani avem maxime cuprinse intre 8 si 14 °C .
Nu cred ca ma hazardez prezicand o deschidere in vara a segmentului DJ546(nod Pirelli)-DN65Valea Mare -aproximativ 8km.

Bachus01

Lozzo , facem un pariu ca se va deschide intergral T2 ambele loturi pana pe 24 dec 2021?

Mai uitate odata pe ultima filmare Ascoro . In iunie o sa vezi negru pe 70% din lungime .

Referitor la structuri , a fost un interviu cu seful de santier unde a spus foarte clar "Am terminat structurile mici , acum lucram la cele medii urmand ca ulterior sa concentram toate fortele la podul peste Olt ".

Februarie - Decembrie sunt 11 luni , calculeaza un avans de 3-5% lunar .

Lozzo

@Bachus01 Nu ma mai contrazice tu pe mine asa doar de dragul de a posta si a zice ca nu. Macar depune un efort in argumente daca o faci ca nu imi place sa ascult basme cand discut

Ma bati la cap cu procentele tale impartite ca la clasa a 4-a de 9 femei impreuna fac un copil intr-o luna cand eu zic ca sunt inselatoare, cu toata idea din spate a de ce nu sunt liniare. Lui UMB le mai expira si perioada de proiectare si intra in teren la anu si pe alte loturi, si A0, si A3 si chiar aici poate la Tr3 macar.

O sa vad in iunie negru pe 70% lungime cum zici tu si in decembrie negru pe 95% cum zic eu ca lipseste podul de peste Olt. Il citezi pe seful de santier si omul zice clar ca la final podul de peste Olt si inca nu se terminara nici structurile medii. Pe A7 nici acum nu au terminat de finalizat partea de tablier pe tot lotul si unde au terminat au cam asteptat dupa tablier metalic. Acolo ai avut deschideri mai mici, s-a pus macaraua si de-o parte si de alta numai de pe mal, fara 3 randuri de piloni lipsa construiti in mijlocul albiei unui rau serios, nu canal de regularizare sau irigare. Tu crezi ca pe rau se construieste ca pe drum si il reloca in alta parte si se deviaza din nou pe traseul initial cand e gata pasajul, sau podul in cazul de fata.



@AlexxC Portiunea dintre iesirile de la Bals o vad cu adevarat ca cea mai utila, chiar daca se va deschide pana la Slatina Est.

Si half-profile pe raul Olt implica mult efort. Sa zicem ca nu cofreaza pile/piloni, nu suprabetoneaza, nu pun asfalt pe jumatate de cale nici la viaduct, desi ce au finalizat din viaduct in Est indica ca vor avansa in paralel la structuri, nu stiu de finalizare cale rutiera ce planuiesc. Structurile (includ cam tot pana la suprabetonare aici poate) de pe podul Olt nu le vor face half-profile doar ca sa deschida partial, i-ar costa prea mult. La deal din nou nu vor avea cum sa zica ca fac debleu doar pe jumatate si apoi fac si restul debleului mai tarziu.

Eu sper ca si tine si vad ca sigur garantat de la Bals pana la Slatina. La pod mi-as dori mult si half-profile, doar ca sunt foarte rezervat si la posibilitatea asta, imi doresc sa se faca totul ca sa fie posibil.
Drumul preferat: intre cel stiut si cel drept este tot timpul cel care nu este ultimul.

naivu

Dacă pt grinzile din mijlocul Oltului nu merge cu macaraua de la DEME, până termină pilele din albie va deveni disponibil lansatorul de la Pizzarotti  :D

Bachus01

Lozzo , e ultima oara cand iti dau replica . Nu te contrazic de dragul a posta , te contrazic deoarece am aproximativ un an decand urmaresc forumul filmari+comentarii si stiu cum au evoluat santierele anul trecut.

In primul uite un print screen cu podul peste Bistrita/A7 din data de 01.06.2020 . Pe data de 03.12.2020 circulatia era deschisa . Acum suntem la sfaristul lui ianuarie . Comparatia cu 9 femei intr-o luna este cel putin deplasata . Nu se aplica aici .
Eu propun sa inchidem subiectul cu un pariu de 500 lei in contul API . Pana pe 24 decembrie se va circula complet pe T2(nu half profile) inclusiv nodul de la inceputul T3.
Vorbesti de debleul din deal ? Aloooo............ ala dureaza 2-3saptmani sa fie finalizat si adus la cota .








Powered by API/PUM imgur uploader

paulmare

^ la pod - unde au balta secata si au acces bun, si au de montat grinzi de beton simplu rezemate - o sa mearga cu podul cu aceeasi viteza ca pe a7 la coada lacului, sunt foarte priceputi la genul asta de lucrare, au acces bun cu balta secata, o sa faca show cum au facut si la bacau
Cele 3 sectiuni in conlucrare, pentru care mai au piloti de facut in albie (cu "insula" uvraj ii zicea pe vremea mea, cu batardou cu palplanse in albia raului, este un profil prin albie, si au una in partea cea mai adanca), montate la inaltime, partea metalica e mult mai greu de executat decat la rusi-ciutea unde au asamblat tablierul pe teren plat si le-a dat Deme peste apa cu macaraua Derrick cu contragreutati, asambleaza la inaltime pe suporti provizorii, acces foarte dificil - nu va hazardati cu pariurile
Nici cu supermobilizarea - o parte din utilajele UMB au descalecat deja pe A3, nu ca aici nu ar fi avand destule
Dar e un pod greu, acces dificil
Au reazeme temporare pentru ambele cai de pod - nu o sa lucreze sa termine pe una ca sa inceapa apoi pe cealalta, i-ar incurca si mai rau ca nu poti aduce nici un utilaj decat pe uvrajele ridicate in albie
 

Bachus01

Eu nu inteleg de unde atata pesimism in legatura cu 3 pile amarate in albia Oltului . Oltul nu e Dunarea totusi.


Putem arunca un ochi pe filmarea aceasta . Podul CF paralel , si ne putem face o idee/presupunere de cum se va actiona la podul DX


Quote from: daniel321 on August 20, 2020, 09:53:58 AM
Pod Cale Ferata Olt, Piatra Olt Slatina, Drum Expres DX12 Craiova Pitesti  19 08 2020



Lozzo

#3204
Bachus01 doar ce mentiona paulmare cuvantul de reazem temporare mai sus care trebuia sa iti dea putin de gandit (naivu cred ca a zis-o ca gluma lansatorul pentru tablier metalic). La podul feroviar s-a lucrat cu segmente preasamblate pentru o cale de rulare simpla de tren si erau deja pilonii in albia raului. Si urmareste in ce luni ale anului au avut posibilitatea sa indiguiasca prin mijlocul Oltului

Eu urmaresc de minim 7 ani forumul si contul e mai nou, doar ca sa nu te insele ce vezi in stanga langa username.
Drumul preferat: intre cel stiut si cel drept este tot timpul cel care nu este ultimul.

Bachus01

#3205
Eu cred ca se va merge pe acelasi principiu ca la podul CF . Prima oara vor face umplutura in apa pentru deschiderile 8 si 9 , ulterior se va scoate umplutura si se va face alta pentru deschidere cu grinzi metalica 5, 6, 7 .
Poate confirma un coleg daca am dreptate sau gresesc?







Powered by API/PUM imgur uploader

hefaistos

#3206
Eu am pariat in septembrie ca pana in 20 decembrie 2020 se va dechide Centura Bacau la nivel de autostrada. Am riscat si castigat, desi erau o mare de pesimisti.
Pariez si aici si acum:
" Pana la 31 decembrie 2021 se va circula pe tronsonul 2 al DX12 Craiova - Pitesti inclusiv pe podul peste raul OLT suma pariului 500 lei in contul Proinfrastructura."
Argumente:
- S-au "eliberat" la Bacau. Ao parte din resurse s-au dus pe A3 dar probabil ca au venit si aici
- Fabrica de grinzi este ceruta si la celelalte lucrari deci va lucra in ritm intens pentru a termina cat mai repede si a fi mutata. Grinzile pentru T2 vor fi gata la inceputul primaverii (cred eu ca vor face intai toate grinzile pentru T2 si dupa cele pentru T3).
- Asta va pune presiune pe echipele de la elevatii. Care au 9 luni sa le ridice pentru a termina lucrarea in celelte 2 luni. Si care echipe si ele vor fi cerute la A3 si A0 ( sa nu vorbim de T3 si eventual T4). Deci nici un motiv de lalaiala.
- Viteza cu care s-au miscat la Centura Bacau indica ritmul pentru anul asta.

Nu va uitati strict la procente pentru ca sunt indicatiori generali si ueori inselatori in privinta progresului. Uitati-va insa la filmarile din drone mai ales cele din primavara 2020 comparativ cu decembrie. Mie mi se pare ca se poate termina in 2021. In ceea ce priveste pilele din albia raului, nu sunt lucrare simpla dar sunt una maxim doua (am urmarit dialogul privind deschiderile de peste rau si nu sunt sigur unde pica pilele  O:-)  ) Toata vara pentru doua pile in albie... Mai degraba la viaductul peste mlastina Milcovului ar putea fi probleme de timp, date mai degraba de cantitate de lucrari decat de complexitate. Daca vor muta insa toate echipele de structuri de la Bacau aici va fi iures.
Cam astea sunt argumentele mele.
Puteti paria impotriva mea si in felul acesta sa umpleti visteria proinfrastructura.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

paulmare

Strabag a lucrat cel putin 2 ani la pod, asta voiam sa zic, si UMB are o lucrare mai mare 
Tablierele la podul CF - pare ca doar 3 sunt noi plus pilele, alea au venit pe un trailer cu multe axe si le-a saltat Deme sus cu o pereche de macarale, restul probabil le-au curatat si le-au mutat pe pilele noi, nu au sudat nimic (munca extrem de laborioasa daca o faci toata add labam cu sudorii si verificatorii in nacela) 
Uvraj in olt, poate nu la fel de mare ca la strabag care a venit acolo cu trailerul cu multe axe si doua macarale senilate grele dar destul cat sa pune reazeme si macara grea si ce mai folosesc

E mult de lucru si acces dificil si depinzi de cata apa dau drumul de la baraj, si nu se prea poate "paraleliza", ceea ce face UMB cu "supermobilizarea" 
Dar nu e ceva pentru care sa ne contrazicem




Bachus01

Multumim Paulmare pentru clarificari .
Eu am mare incredere ca pana pe 24 decembri podul va fi gata integral . Spun asta deoarece chiar constructorul/CNAIR/MT au facut aceste declaratii. Mai retinut ce e drept .

Subscriu la toate argumentele lui heifaistos  . Momentan nu au AC nici pe A3 nici pe DX12/T3 . Mare parte din echipa lor va fi concentrata pe DX12/T2 cel putin in primele 4-5 luni din 2021.

vladioan_bv

dar oare celor de la umb  nu le va creste si nr de muncitori? ma refer la angajari pe perioada determinata.. daca e nevoie sa  termine ceva rapid..